1.235 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Billeje usa Billeje usa

Hej

Nu skal jeg snart på sommerferie og skal et smut til usa.

Jeg skal dog leje en bil. Vi er to personer og vi skal have en mountainbike med hver. Vi vil gerne leje en convertible (eks. Jeep Wrangler) men har lidt svært ved at finde en. Problemet er at vi skal leje bilen i San Francisco og aflevere den i Las Vegas.

Nogen der kender et godt sted at leje?? Der skal være plads til lidt bagage og to mountainbikes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billeje usa
  • #1   28. aug 2011 http://www.renefrederiksen.dk/
    Måske her igennem - vi har selv bestilt hos ebiludlejning.dk

• #2   28. aug 2011 tjek avis.com, de har da jeep wrangler, og det er jo hellere ikke et problem at leje den SF go så aflevere den i Las Vegas.God tur smiley

• #3   28. aug 2011 ebiludlejning.dk vil jeg også gerne anbefale, gerne bestil et tilbud og vent et par dage, så ringer de dig op og giver rabat smiley
    Var derovre en måned sidste år, startede i San Francisco, og sluttede i Providence på østkysten, det kan sagtens lade sig gøre, koster bare ekstra at aflevere i en anden stat end den man fik den fra.

• #4   28. aug 2011 Avis og de andre "kendte" er pænt dyre ift de andre - selv med den rabat man fx kan hente igennem et mastercard

• #5   28. aug 2011 Hørt, www.ebiludlejning.dk er vejen frem. Den sørger selv for at hive tilbud hjem fra en bunke selskaber og lade dig vælge det du synes bedst om.

Mvh Mathias

• #6   28. aug 2011 Glem alt om at fodre agenter ved at leje den herfra. Vent til du kommer derover, og lav en aftale med Alamo eller lignende.

Husk lige, at man meget ofte skal være 25 for at skrive på en lejekontrakt der er gyldig i USA

• #7   28. aug 2011 Knud (Ølstykke) J, jeg kan godt forstå at det umiddelbart virker sådan, men det er faktisk omvendt. Som det også er beskrevet inde på den hjemmeside der tidligere er blevet linket til, er sider som ebiludlejning ejet af store firmaer, som booker en helvedes masse biler af gangen hos alle de store udlejningsselskaber, og dermed får en god rabat, så det er faktisk en del billigere at gøre det derigennem.
    Man kan leje bil fra man er 18, det koster bare ekstra, der er trin fra 18-20, og 21-24, jeg var selv 24 da jeg var derovre, og fik et godt tilbud gennem ebiludlejning, en såkaldt "Ung billist" pakke, hvor merprisen var inkluderet, med de stater vi kørte igennem ville jeg slet ikke kunne havet fået denne pakke hvis jeg havde lejet bilen direkte i USA. Selvom vi havde kørt uden om New York, som er den stat med de højeste gebyrer for unge billister, ville det stadig have været 22% dyrere for os på daværende tidspunkt, kun for ung billist gebyret, det er ikke inklusiv de rabatter vi ellers fik.

Det var en lidt lang forklaring, fra en som selv var meget skeptisk over for disse selskaber, men det gik helt problemfrit smiley

• #8   29. aug 2011 Jeg har været i staterne et par gange hvor jeg har lejet bil. Jeg plejer at bruge Alamo. De er billige i forhold til Avis etc.

Jeg bruger Alamo pga prisen og at de plejer at ligge i rimelig afstand fra lufthavnen. Jeg gider ikke at jagte rundt i en taxa for at leje en bil. Det er lettere at hoppe på en lufthavnsbus der kører direkte til udlejningsfirmaet.

Mvh Jess.

• #9   29. aug 2011 http://www.autoeurope.dk/
    Man går ind via den danske side og så vil der være rabatter tilpasset Danmark.

• #10   29. aug 2011 Mange tak for jeres svar.

Men syntes stadig ikke jeg kan finde nogen der lejer en Jeep Wrangler ud..?

• #11   29. aug 2011 Så i et bilblad som skrev om at leje feks en corvette. Mener det var 4600kr for en uge incl forsikring osv.

• #12   30. aug 2011 det er såmænd fedt nok at køre convertible/cabriolet men hvis det er over 30-40 grader så går glansen altså hurtigt af det og du sidder og ønsker at du havde snuppet en lukket øse med aircon, lavede selv samme fejl nogle år tilbage da jeg turede portugal og spanien, det var ret lummert at køre igennem sevilla i 42 graders varme og selv på hovedvejene blev vi nødt til hele tiden at lige på omkring 180 bare for få en form for luft

Kommentér på:
Billeje usa

Annonce