594 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Billeje USA Billeje USA

Hej alle sammen
Jeg er ved at planligge en ferie som jeg og kæresten skal på.
i den forbindelse vil vi gerne leje en Ford mustang Cab, eller lignende.. Når man slår prisen op online ligger den på cirka 2000,- for en uge.. MEN, prisen for "ung" fører er ikke tillagt, og denne skal man så betale når man står hos udlejningsselvskabet.. Men hvor meget er dette tillæg? nogle der har en erfaring? vil ikke betale en for en uges leje, hvis tillægget er 100%.

Mvh Mikkel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billeje USA
  • #1   13. sep 2011 Hos HERTZ, hvor jeg lejede bil, gav jeg 15 USD ekstra pr dag for en "lille bil" (Nissan Versa) og skulle give 25 ekstra ved en større bil. Ved ikke helt med specialbiler. Men det er næsten umuligt at leje noget, hvis man er under 21, mener Hertz kun lejer ud til folk over 20, og derfor måtte jeg vælge hertz, fremfor nogen af de andre (da jeg kun er 20)

• #2   13. sep 2011 Vi er begge 21, så det burde ikke være et problem smiley

• #3   13. sep 2011 http://www.bilgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=38539

skriv lige til min kammerat på bg.
    Han var derovre i sommer, og han lejede nemlig en mustang cab, men ved så ikk hva ham gav smiley
    Så kan du bare sige at Rasmus havde nævnt at han var i USA, og du søgte lidt priser osv. smiley

• #4   13. sep 2011 Jeg ligger lige nu og banker rundt i illinois og wisconsin i en dodge charger. Jeg giver 1600kr for en uge hos alamo.

• #5   13. sep 2011 Hovsa, jeg læste vidst din (ikke opdaterede) profiltekst. derfor jeg troede du kun var 18 smiley
    Men rigtig god fornøjelse. Det er lidt af et "kulturchok" for mig at køre bil derovre i hver fald. Lidt underligt at måtte dreje til højre for rødt lys, og at der nærmest er fuld stop alle steder på mindre veje..

• #6   13. sep 2011 Hvis du ikke har booket fly endnu, så kan du med fordel leje bil sammen med flybilletten hjemmefra. Husk for guds skyld at få alle forsikringerne med, så du ikke havner i et mørkt hul, hvis uheldet skulle ske.
    Jeg kørte rundt i netop en Mustang cabriolet i tre uger for fire år siden "over there".
    Fed ferie.
    Pøj pøj.......
    ;O)

• #7   13. sep 2011 Jeg takker mange gange alle sammen.

Jeg har lige booket fly + hotel + bil.
    bilen koster 2090 + ca 1000,- i "ung bilist" (kunne jeg læse med småt)

så nu er der styr på ferien smiley

Tak alle sammen, jer kan man altid regne med smiley

• #8   13. sep 2011 Hey Mikkel,

Husk nu også lige at høre hvad de vil have for alle forsikringerne når du er så ung.. Det er meget dyrt hvis man er under 25 og mand derovre..

• #9   13. sep 2011 Jeg gætter på at "ung billist" også dækker forsikringerne?

• #10   13. sep 2011 Jeg er glad for at du siger det Tore, og jeg har lige læst det igennem og der står:

Generelle forsikringsbetingelser
    Ansvarsskadesforsikring (LDW)
    Inkluderet i lejeprisen. Inkluderer kollisionsskadeforsikring og tyveriforsikring.
    BEMÆRK! Ved kørsel på ikke-brolagte veje bortfalder kollisionsskadeforsikringen.
    Dækning af ikke-forsikrede førere (UMP)
    Inkluderet i lejeprisen.
    Tillæg til ansvarsforsikring (SLI)
    Inkluderet i lejeprisen.

Så det må være alt incl.

Kommentér på:
Billeje USA

Annonce