{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på på Vestlolland.!
  • #1   8. sep 2011 ja... altid......

mvh

• #2   8. sep 2011 altså det, med at køre forsigtig...

mvh

• #3   8. sep 2011 Det ville være synd og skam og slæbe dem ud i det danske lortevejr, de ender snart alle som museumsgenstande pga. vejret ikke tillader en smule sol og tøre veje at køre på. Men ja, Nakskov og Maribo og Dannemare er vel besøgt idag- smiley

• #4   8. sep 2011 Hvorfor? er der tunede traktore på vejene :o)

• #5   8. sep 2011 Good one thomas:-)

• #6   8. sep 2011 Sprit, gule plade og manglende kørekort. Snakkede med en af Harry Haps'erne og han mente at de i Nysted havde rundet 12 prs på sprit! Der bliver noget at snakke om i de små hjem i aften!

• #7   8. sep 2011 Go ide Søren ........ skal prøves på de mørke vinteraftener :-))

• #8   8. sep 2011 Det er der jo tydeligvis..Jeg har været i Nysted, og det er altså absolut ikke nogen storby. 12 spritsager på en dag er helt vildt smiley

• #9   8. sep 2011 Nu var det kun hvad Haps'en sagde, men de havde åbenbart folk til at stå og vente på at få foretaget blodprøver.
    Havde nær taget flugten ud over roemarkerne, da der pludselig landede 6 mc og 3 patruljevogne foran matriklen, indtil jeg kom i tanke om, at jeg jo ikke rigtig havde noget udestående med etaten! Men så var der da noget at kigge på de næste par timer!

(link fjernet)

• #11   9. sep 2011 De er åbenbart ikke nået længre end 80'erne hvor det var sejt at kører sprit stiv i bil. Fedt de får vist folk at her kommer politiet også

• #12   9. sep 2011 Uden at ville ligge hovedet på blokken, tror jeg, at det måske kan skyldes, at i denne del af afgrundsdanmark er der for det første en tårnhøj arbejdsløshed, mange er på en form for overførselsindkomst.
    En stor del er bistandsklienter fra Sjælland, der er placeret på Falster og især Lolland. Det har så - som biprodukt - betydet, at man nu har landets fattigste kommune på Lolland, hvilket igen ikke er med til at løfte de sociale kompetencer for regionen

Der er ikke umiddelbart nogle udsigter til at situationen bliver forbedret. Det er velkendt, at folk på de nedre sociale lag lever ofte yderst usundt og har i tilgift en voldsomt spiritusforbrug.
    De sidste par år har det været alment kendt, at der var større chance for at vinde i lotto end at blive stoppet af politiet.
    Efter politi-reformen blev døgnberedskabet på stationen i Maribo og Nakskov lukket , og som følge deraf, kom der selvfølgelig mindre politi på vejene.

Jeg tror ikke, at der er nogle hernede, der spekulerer i, "at det er sejt, at køre sprit" hernede. Mange har blot mistet illusionerne og kommet til det punkt, "at det sgu' ikke kan blive værre"!
    Og så er de offentlige transportmidler heller ikke udbyggede i samme grad, som andre dele af landet!

• #13   9. sep 2011 Nu kommer jeg også fra udkandts danmark (Faxe) men jeg kører sq ikke sprit stiv rundt, vil helst ikke kører selv efter en øl, og det kan da aldrig være en undskyldning at "det kan ikke blive værre"

Og nej jeg er ikke hellig på nogen måde, men alm tankevirksomhed er tilladt

• #14   9. sep 2011 Det gik ikke op i citronmåner denne gang!

(link fjernet)

(link fjernet)

Og for lige at bringe alt på det rene, så er jeg selvfølgelig også skarp modstander af at køre påvirket på den ene eller anden måde!
    Det er et absolut "no go"!

• #15   9. sep 2011 Sgu voldsomme tal det der....

: /

• #16   9. sep 2011 Jah, de er måske lidt mere skræmmende end jeg havde forventet!
    Tror pokker, at man skal være stiv for at vove sig ud i trafikken!

• #18   10. sep 2011 Der rammer du vist plet Miss.
    Skulle jeg skvatte om med hjerte-kvababbelse, kan jeg lige så godt stikke hovedet mellem benene og kysse min røv farvel. Der er 20 km til den nærmeste ambulance og ca 60 km til nærmeste sygehus!
    Man råber efter "resourcestærke familier" men lukker skoler og andet, der netop tiltrækker omtalte familier.

I Jylland er der et bælte fra Aarhus til Herning og trekantsområdet Vejle-Fredericia-Horsens der er på pluslisten. Resten er til at lukke op og puste grise i. På Fyen er der Odense med omegn og Sjælland har hovedstadsområdet. Resten er dybest set blot til taberne og jo længere man kommer væk, jo værre er det.

Men smukke er vore provinser da, på hvert deres sæt!

At jeg lod mig vildlede af situationen forrige år og købte hus på Lolland, fatter jeg den dag i dag ikke! Aldrig har jeg kvajet mig så meget som der!
    Der er absolut intet at se frem til andet end at som minimum skulle pendle 40-45 km for at få et lav-løns job!

Så tror pokker, at Jeppe drikker!

Kommentér på:
Pas på på Vestlolland.!

Annonce