717 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

vvs spørgsmål vvs spørgsmål

jeg har lige et vvs spørgsmål hvis jeg skulle være så heldig at der er en bliktud eller lign på galleriet..

min blandingsbatterier i huset 3 stk er der næsten ingen tryk på. specielt hvis bare 2 er løber samtidig så går den ene nærmest død, problemet er rigtig slemt hvis en vandhane køre (opvask) og vaskemaskinen køre og skal have vand ind..

jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vvs spørgsmål
  • #1   3. okt 2011 et eksempel mere .. konen børster tænder på toiletet, og jeg tager et glas vand i køkkenet så er der så lidt tryk på vandet ..

• N B G  L
    N B G L Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 70
    #2   3. okt 2011 Det kan være flere ting, hvor gammel er installationen?

• N B G  L
    N B G L Tilmeldt:
    okt 2011

#3   3. okt 2011 går ud fra det både er koldt og varmt vand?

• #4   3. okt 2011 jep det er både koldt og varmt vand. huset er fra 1974 og jeg går ud fra at instalationerne er derfra .. bortset fra hovedhanen den blev skiftet for 2 år siden.

jeg skiftede blandingsbatteri i køkkenet for 1 måneds tid siden og havde i den forbindelse slukket for hovedehanen men jeg syntes det kørte fint efter..

for en god ordenskyld vil jeg lige sige at der er vandvarmer i huset..

• #5   3. okt 2011 men ved at jeg skifter blandingsbatteri i køkkenet burde vel ikke have noget med resten at gøre .. jeg har også kontroleret at måleren står helt stille når vandet er slukket.. så der er umidlbart intet der står og siver..

• N B G  L
    N B G L Tilmeldt:
    okt 2011

#6   3. okt 2011 Hvis det både er koldt og varmt sidder problemet typisk i dit koldtvandsrør, prøv evt at åbne og lukke din hovede hane, der kan have sat sig skidt i den, eller en evt snavs samler eller vand måleren. Men husk du skal ha en autoriseret til at lave det hvis installationen skal skildes ad.

• N B G  L
    N B G L Tilmeldt:
    okt 2011

#7   3. okt 2011 Det er umuligt at sige hvad det er uden at kunne se installationen, men det er bare nogle af de ting det kan være.

• #8   3. okt 2011 Skidt i vandur, snavssamler, rør, haner, det er en træls en og lave.. Hvor er du fra??

• #9   3. okt 2011 jeg er fra karlslunde ... der er sku nok ingen vej uden om . jeg må til lommen og telefonen efter en bliktud.

men tak for budene

• #10   3. okt 2011 for enden af din blandingsbatteri tud sidder der en si start med at rens den .

• #11   3. okt 2011 michael B: hjælper jo ik hvis der ik er noget tryk på.

prøv som sagt at åbne og lukke din hovedestop hane og hva du ellers kan komme til.. husk så at skrue de omtalte "sie" af dine blandingsbatterier for hvis der er skidt i vil det bare sætte sig i dem... og IKKE trække ud i wc´et før du har skyllet igennem vha blandingsbatterierne for det er et helvede hvis sådan noget skidt sætter sig i wc´ets system

• #12   3. okt 2011 ok tak for de gode råd

Kommentér på:
vvs spørgsmål

Annonce