Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NEM Forsikring
  • #1   6. okt 2011 Jeg har det til min bil smiley intet ondt at sige om dem indtil videre ..

• #2   6. okt 2011 oki rart at høre, skal nemlig ha allemine forsikringer der over var min plan, for de ka lave en supermc forsikring nemlig.. smiley

• #3   6. okt 2011 tjae... tjek at forsikringsvilkårene er de samme.

• #4   7. okt 2011 Desværre er det sjældent til at sige om et forsikringsselskab er godt eller ej da man først finder ud af kvaliteten efter skaden er sket.

Hvor udbetalingsvillige er de og hvor krakilske er de når en skadessag behandles osv. osv.

Men som Morten M skriver, krydscheck deres forsikringsvilkår med hvad du har nu så er du om ikke andet noget tættere på at få "samme" service som du kender fra dit nuværende.

Ovenstående er ikke skrevet som at jeg kender til om NEM forsikring er dårlige eller ej, men mere som udtryk af min skeptisisme over for ukendte forsikringsselskaber, specielt hvis de er en forlænget arm af udenlandske forsikringsselskaber som kan have nogle lidt "anderledes" vilkår end de danske selskaber.

• #5   7. okt 2011 Hvad for en MC skal du have forsikret, og hvad er prisen hos Nem Forsikring.

• #6   7. okt 2011 Jeg har tidligere haft midtjysk forsikring (dem der nu er nem forsikring) og jeg sparede en del ved at skifte til GF. Specielt på indbo og ulykke var der en del at hente. Og mc var ca det samme

• #7   7. okt 2011 Jamen har kig på en triumph daytona 675, og med lidt pres, og selvfølgelig sku alle min forsikringer så over til dem, ku de gøre det for 7500 ca, har kryds checket dem med GF som jeg er i ny, og de er ik langt fra hinanden med betingelserne, men ville som os bare høre om der var nogen der havde nogle dårlige erfaringer med dem

Kommentér på:
NEM Forsikring

Annonce