{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.354 visninger | Oprettet:

Hjælp til samsung lort {{forumTopicSubject}}

Har den lorte telefon der hedder g, det fungerealaxy 2s, og den kan åbenbart ikke finde ud af at skifte netværk når den skal. Dvs hvis jeg har meget dårlig 3g signal står den hele tiden og skifter, hvilket gør lortet total ubrugelig. Hvor svært kan det være for de idioter det har udviklet lortet at få den til at blive på edge når der ingen 3g signal er. Men så kan jeg jo gå ind og vælge 2g manuelt istedet for at den søger automatisk, det fungere også fint i ca 2 min men så skiftet den da bare tilbage til 3g igen selvom der ingen signal er ? Hvad gør jeg???

Fuck jeg savner min iphone


Fuck jeg savner min iphone istedet for det her samsung LORT


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til samsung lort
  • #1   10. okt 2011 Og der skulle stå galaxy 2s, sad og prøvede at skrive med min bror i afghanistan som jeg sjældent kan komme i kontakt med over fb. Og då bliver den LORTE telefon ved med at skifte væk fra et signal der er fint til 3g der over hovedet ikke funger. Hvem fanden er så klam i sit latterlige hoved de udviklet sådan noget pis. FUCK jeg hader samsung

  • #3   10. okt 2011 Jeg har samme problem, bare med oister. Det lyder meget som om det er dit teleselskabder driller.
    Måske er det bare mig den er galt med, for jeg kan virkelig ikke se det smarte ved Iphone. Måske fordi jeg bruger min mobil meget på nettet, hvor selv den nye iphone er væsentlig langsommere end en sgs2, på trods af den ikke kan flash


  • #4   10. okt 2011 Prøv at opdatere din Galaxy S 2 med Kies programmet på din pc.

    Jeg har selv en Galaxy S 2 og må sige at jeg er godt tilfreds med den.

    Min Galaxy s 2 var oprindeligt købt hos 3 som udbyder.
    Det gav et lille problem som gjorde at man overhovedet ikke kunne skifte fra 3g til 2g edge inde i indstilinger da 3 har fjernet denne mulighed.

    Det viste sig så at jeg måtte flashe en anden firmware version som ikke er mærket af 3 som udbyder. Nu har jeg så lige opdateret til den allernyeste android 2.3.5 fra samsung og det spiller kanont. ;-D Ingen problemer mere overhovedet.

    Skal lige siges at jeg har Happiimobil som abonnement og det kører på TDC's netværk


  • #5   10. okt 2011 Så det er højst sandsynligt at det er din udbyder som volder dig problemer på din telefon.

  • #6   10. okt 2011 Kan ikke rigtigt ser hvordan det kan være udbyderens skyld det er jo ikke dem der vælger hvornår telefonen slår om på edge. Men tabte samtalen med min bror i afghanistan pga den blev ved med art skifte.

  • #7   10. okt 2011 Det har da i høj grad noget med udbyderen at gøre, for at have 3G dækning, skal du være meget tæt på en sendemast hvor din udbyder levere 3G dækning fra.
    Tjek din udbyders net her http://borger.itst.dk/forbrug/mobiltelefoni/dekning-mobildekning
    Rækkevidden på 3G er markant mindre end på 2G netværk, så for at alle skal kunne trække 3G, og snart LTE/4G, skal der opsættes rigtig mange flere master i hele danmark, og det ser jeg frem til, så kan der måske engang i mellem komme dækning på 2G her hvor jeg bor smiley


  • #8   10. okt 2011 Klaus problemet er jo ikke at der ikke er 3 dækning, det er fint nok der ikke er det, men problemet er at når der IKKE er 3 dækning bliver den ved med at skifte mellem edge og 3, hvilket resultere i at telefonen overhovbedet ikke kan bruges på nettet. Den når LIGE at få kanon forbindelse til Edge,så prøver den at komme på 3, hvilket den IKKE kan, så går den tilbage til Egde, hvor der igen er kanon forbindelse, men den skal jo så lige prøve at komme på 3 IGEN, sådan kører det eller bare frem og tilbage

  • #9   10. okt 2011 Hvis man skal lave noget der fungere skal, den jo ikke stå og skifte frem og tilbage. Lad og sige at den går på edge ved en forbindelse på under 8 (relativt tal), så skal den jo programmeres så den først prøver at komme på 3 igen ved f.eks. en forbindelse på over 12 (altså ved betydeligt bedre signal)

  • #10   10. okt 2011 Søren

    Er nu også tilbøjelig til at sige det er udbyderen. Jeg har godt nok ikke en S2, men den gamle Galaxy S og der har aldrig været problemer med den på TDC´s net, eller for den sags skyld M1 som jeg også har prøvet...

    Da jeg mente 1GB data var for lidt, skiftede jeg til OiSTER, og har nu fuldstændig samme problem som dig... Var der fra dag 1, jeg skiftede


Kommentér på:
Hjælp til samsung lort

Annonce