{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye bødetakster
  • #1   25. nov 2011 synes der er noget galt, kørsel overfor rødt skulle være dødstraf, det kan virkelig få mig til at pisse i bukserne af skræk

  • #2   25. nov 2011 Det er sgu fedt det med alkoholen.. Har aldrig rigtigt forstået den tolerance der var smiley

  • #3   25. nov 2011 Syntes ikke jeg kan se
    Mangel på at holde til højre på motorvej 1500 kr??
    (Gælder både kvinder, ældre, og håndværkere med trailer)
    T


  • #6   25. nov 2011 Mange a dem er sku okay..
    Men den her ..
    > ¦Hastighed på 140 km/t. hvor du må køre 130 km/t. koster 2.000 kroner. >..
    Det er da helt ude hampen..


  • #7   25. nov 2011 Ja, godt at det ikke kommer til at ramme nogen herinde.
    ;O)


  • #8   25. nov 2011 Arh sorry.. læste lige lidt mere end der stod..


  • #9   25. nov 2011 Men der burde være nultolerance !!


  • #11   25. nov 2011 Hvis formålet er for at forebygge "kriminalitet"... Hvorfor skal taksterne kun stige så lidt?

    Hvorfor ikke minimum 10.000 kr, eller endnu bedre 100.000 kr? Så kan man ruinere folk, og være sikker på at de ikke laver noget lignende i fremtiden!!

    I princippet vil bøder/straffe som er "lavere" end dødsstraf ikke have en 100% præventiv virkning...


  • #12   25. nov 2011 0,5 er iorden.. men alt over ubetinget frakendelse smiley

  • #13   25. nov 2011 J*P Stiller du op et sted i landet som minister ? smiley Du har min stemme !

  • #14   25. nov 2011 "synes der er noget galt, kørsel overfor rødt skulle være dødstraf, det kan virkelig få mig til at pisse i bukserne af skræk"

    jeg synes også det er skræmmende at køre overfor rødt lys smiley


  • #16   25. nov 2011 De 140 ved tilladt 130 den trækker rent Puha
    men resten her jeg ikke noget i mod Håber da bare de får fat i alle de som stadig snakker i mobil for dem er der godt nok mange af


  • #17   25. nov 2011 Den med de 140 er da helt godnat... de grænser der er nu her helt fint..

    kørsel uden sele har jeg aldrig forstået.. i mine øjne er det en frivillig ting..

    "Et klip i kørerkortet koster 2000kr" er det så vis man bliver stoppet og HAR et klip????


  • #18   25. nov 2011 hvor meget over 140 km/t har man mon så betalt for inden næste afgiftstrin sætter ind

  • #19   25. nov 2011 Lidt uforståeligt at man får sådan en bøde for at køre 140 hvor der er 130, det er jo ikke engang på motorvejene at de fleste uheld/dødsfald sker, sgu lidt trist hvis man konstant skal tjekke ens hastighed på MC for at man ikke rammer 140.

    Resten er vel rimeligt nok, synes dog der burde være større bøder når man laver alt muligt andet i køretøjet end at være opmærksom på hvad der foregår i trafikken.


  • #20   25. nov 2011 de skal da huske at hæve klippe grænsen også smiley


  • #21   25. nov 2011 så er der ny jagt tid på motorvejen, nu jagter de alt over 130. bare for at få flere penge ned i det store hul som vi alle betaler til i forvejen

  • #22   25. nov 2011 Jowjow, ja synes egentlig de er fine nok, lige undtagen den med 140kmt. Det er en overskridelse på sølle 7,7% - under hvad der må være af fejlvisning på ens speedometer....

  • #23   25. nov 2011 Men det er heldigvis yderst sjældent man får bøde på motorvejen, der holder jo ikke fotovogne ol.

    Ud af de ca. 10 fartbøder jeg har fået så har de alle 10 været på landevejen..


  • #24   25. nov 2011 Toalt latterligt, !!!

    endnu et latterligt sammenkog af de der røde idioter ved magten, for satan kan folket ikke snart se hun kører landet helt på skideren...hun er da helt blank, og den største fusker af dem alle, med skattesvindel, leaser biler i tyskland......

    Håber inderligt der er valgt inden 2 år, så vi kan få styring på DK igen..



  • #25   25. nov 2011 Der er bestemt mulighed for at malke cyklisterne hvis man ønsker det, taget fra http://politiken.dk/tjek/bilerogmc/ECE1460457/faerdselsboeder-tager-et-drastisk-hop-i-2012/

    "Cyklister er omfattet
    Forbudet mod at tale i håndholdt mobiltelefon gælder i øvrigt alle trafikanter – fodgængere undtaget. Og lovteksten taler om at »benytte« telefonen, så det er også forbudt at tjekke mail eller facebook under kørslen. Forbuddet gælder også, når man holder stille for rødt lys."

    Det er jo bare at stille sig op i morgen trafikken i København, så kan man vel let hente et par millioner på en uge.


  • #26   25. nov 2011 det er ikke en skid andet end en skjult skat ....jeg syntes det er komplet latterligt...og i må gerne svine mig for min mening smiley Danmark er et skide forbuds land efterhånden ...hvis staten mangler penge hæver vi da bøderne og laver nye regler der kan brydes af alle (tænker på de 140km/t) og selen ....hold nu da....ej holder med at skrive inden der kommer for meget sur galle fra mig
    mvh
    Jan


  • #27   25. nov 2011 højere bødetakster = højere skat... al ting stiger, undtaget muligheden for at blive ved med at ha råd til at bo i DK.

  • #28   25. nov 2011 Er slet ikke enig i de to sidste indlæg. De fleste ting de nævner i den artikel er jo netop ting der er pissefarlige som kørsel uden sele, overfor rødt lys og nedslidte dæk.
    At der så er (efter min mening) svipsere som bøden ved 140 km/t, er en anden snak.


  • #29   25. nov 2011 jan TRÆKFUGLENE MC. T


    bare kom med det , du har jo desværre helt ret


  • #30   25. nov 2011 ¦Passagerer under 15 år uden sele koster 2.000 kroner pr. person

    har det ellers ikke udløst klip før i tiden ?? eller er det klip koster 2k oveni ??


  • #31   25. nov 2011 Andreas (Kbh Ø) S

    pissefarlige som kørsel uden sele, overfor rødt lys og nedslidte dæk.
    At der så er (efter min mening) svipsere som bøden ved 140 km/t, er en anden snak.


    Ja for det er bestemt ikke farligt at køre 140 kmt hvis man har selen på.
    På med selen og fri hastighed på motorvejen, det er ikke farligt bare man har sele på smiley



  • #32   25. nov 2011 Andreas (Kbh Ø) S
    måske ...men det er tilladt at tænke selv.... jeg kan godt tænke selv OG hvis jeg har lyst til at runde de 200 km/t gør jeg det..om det koster kassen eller ej.... det er og bliver skjulte skatter ikke en skid andet !!! må jeg hører : ved du ikke det er farligt at kører over for rødt?? det tror jeg godt du ved !! med eller uden bøder så tror jeg IKKE du kører over for rødt ....vel OG dem der gør det idag vil også gører det i 2012 for de gir ikke en fuck for loven!!!! næææ det rammer dig selv hvis du fejlbedømmer og kører over for gul-rød lige som så mange andre gør uden det er med vilje og bøden endre ikke på din dømme evne i trafikken..og heller ikke min for den sags skyld.
    mvh
    Jan


  • #33   25. nov 2011 godt man aldrig har kørt for stærkt, mvh hc

  • #34   25. nov 2011 hc .
    ifølge din profil har du en zx9r ?? fik du ikke kæden med da du købte den ??

    ironi kan forekomme men ikke at det er nogen rettesnor smiley


  • #35   25. nov 2011 Pyyyyh.... Gutter... læs lige det 10 ord i overskriften i linket..
    Det gælder slet ikke os, kun billister! smiley


  • #36   25. nov 2011 fedt så vil jeg tage den på rullen over for rødt med en narko rus UDEN sele på
    ironi kan forekomme men ikke at det er nogen rettesnor smiley
    mvh
    jan







  • #37   25. nov 2011 Den ekstra skat rammer skævt.
    De rige kører bare videre og de fattige mister 20% af en månedsløn hvis de køre 141 hvor man må køre 130... WTF?!?

    Men de rige har selvfølgelig og bedre bremser hehee


  • #39   25. nov 2011 Ender sgu snart med at de kræver man har sele på når man køre mc, eller hjelm med airbag bliver et krav...
    Det med de 140 km/t er da helt ude i hampen, laver man en overhaling på mc kan man da let komme til at ramme 140 ganske kort hvis men feks overhaler en der køre 120, jeg sidder da ikke og glor på mit speedo hele tiden under en overhaling for at passe på ikke at køre for stærkt, er da mere fornuftigt at holde øje med trafikken/vejen..


  • #40   25. nov 2011 jeg ser meget politijagt på kanal 5 og kan godt se problemet i at folk ikke har sele på. NÅR en person køre galt koster det statens sygehuse en transport, gibs til armen og smærtestillende til de blå mærker. kørte personen uden sele derimod er der jo næsten ingen grænse for hvor mange penge der skal punges ud i den ene person for at rette op på alle de person skader der er. så for mig burde sele straffen være MEGET højere end de ville sætte den. fatter ikke de folk der tør det. airbaggen hjælper desuden 0 hvis selen ikke sider på. euroncap lavede sådan en test og nogle gange kom dukken så langt frem i sædet inden airbaggen ramte at den ville knække nakken, alene pga airbaggen ramte forkert.
    vi har alle forskellig mening men "at sele er ejet valg" kan jeg virkelig ikke se hvorfor det er det. godt det ikke er mig der skal ud til ulykker og se skaderne bare pga "ens ejet selevalg"


  • #41   25. nov 2011 hvor er det dejligt de ikke har sat en træls lorteregl på 80´eren

    kører altid 87 for det er mest økonomisk smiley


  • #42   25. nov 2011 * 402 * Kenneth F
    lige en note til dig. kan godt se at du "blå" mand. men det var faktist venstre der lavede denne lovændring helt tilbage i marts. IT systemen skulle være opdateret allerede i juni men de nåede det ikke og derfor bliver det først gældene fra januar.

    så lad værd men at svine folk til før du ved hvis skyld det er!!!
    så din "klage" er faktisk pis i dit ejet hoved.


  • #43   25. nov 2011 Lidt trafik statistik fra 2010 (link fjernet)

    533 uheld på motorvejen med 9343 på kommunale veje altså næsten 20 gange så mange, forstår ikke hvorfor man nu skal straffes endnu hårdere på motorvejen hvor der nærmest aldrig sker noget, ikke engang en 10. del af tilskadekommende/dødsfald er på motorvejen og de fleste af dem har sikkert intet med fart at gøre men som altid uopmærksomme folk. Nå det kan vel også være lige meget, det er jo sjovere at køre hvor der er sving smiley

    De kommer jo bare aldrig til at lempe på de reguleringer de indfører men kun yderligere stramninger så man kan da forestille sig at på et tidspunkt ryger der vel en halv til en hel månedsløn hvis man kører 135 hvor der er 130.

    Skulle nærmere være en månedsløn i bøde hvis man ikke overholder sin ubetinget vigepligt, det ryger der langt flere på.


  • #44   26. nov 2011 402 Kenneth F (0 - 1) Johannes B xD

  • #45   26. nov 2011 Det hedder adfærdsregulering....

    Der sidder 179 politikere i folketinget der elsker at bestemme hvordan andre skal leve deres liv... Det gøres under dække af at det er for fælleskabets bedste...... Og i bliver ved med at stemme dem ind i folketinget... Tsk tsk..



  • #46   26. nov 2011 Det er jo netop roden i et repræsentativt demokrati. Hvad skulle vi have i stedet?

  • #47   26. nov 2011 hvorfor er der altid nogen der skal lufte deres politiske holdninger mod hinnanden i disse tråde ....det er sååååå lamt.. uanset hvem det er der laver de fuck love så er det lamme personer der er liderlige efter at bestemme over os andre dødelige .
    lorte love er der nok af men se engang der kommer flerer ....vent at se
    god weekend til både de blå,rødeog neutrale
    mvh
    Jan


  • #48   26. nov 2011 det lyder da som en kanon ide, nu vil ingen køre for stærkt uden sele eller over for rødt mere.

  • #49   26. nov 2011 Johannes B, du skal ikke tage dig af det * 402 * Kenneth F skriver..

    han tager ofte fejl og skriver mange indlæg uden at vide noget som helst om det han kommenterer..


  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 807
    #50   27. nov 2011 Så hun er altså ikke helt blank, laver ikke skattefusk og har ikke leaset bil i Tyskland? Er det det du siger?
    Mht bøder, så ser vi igen denne tendens til at alt er lige forkert; Det er åbenbart lige farligt om man parkerer for længe ( sikkerhedsmæssigt må det da være det allerklogeste... ) eller man sidder med 130 og læser kort midt i en mobilsamtale.


  • #51   28. nov 2011 Helt blank? Det var da et sjovt ord at bruge hvis man vil starte en seriøs diskussion, hun er bestemt ikke mere blank end Lars Løkke, for pokker han var blank.

    Skattefusk, du mener hendes svigeforældre ? (anmelder du din svoger/fætter/onkel når de udfører sort arbejde)

    Lease en bil i tyskland, siden hvornår har dette været ulovligt ???


  • #52   28. nov 2011 Det skal dog lige siges jeg har IKKE stemt rødt, har heller ikke stemt blåt for den sagsskyld.. jeg må ikke stemme, hvis jeg måtte stemme så havde jeg dog helt sikkert stemt DF.. LOL

    Nej jeg er bare træt af alt det mudderkastning der foregår, for pokker da Gucci Helle og hvad ved jeg, det er godt nok lavt, og det gælder i øvrigt også alt det mudderkastning som blå side skal finde sig i.. Hvis det er politik, så fuck politik..!


Kommentér på:
Nye bødetakster

Annonce