714 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvor mange gange vises en annonce Hvor mange gange vises en annonce

Nu har jeg set den samme annonce en hel uge på forsiden af MCG.
Når jeg klikker på den, kan jeg se, at den har været vist mere end 23000 gange. er det ikke lige i overkanten? Jeg mener - det er ikke lækkerier men noget lys halløj til en knallert, så jeg nægter at tro at brugere har været inde og kigge på annoncen 23000 gange?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange gange vises en annonce
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #1   15. dec 2011 Der er ihvertfald klikket på den 23000 gange, uanset om det er brugere eller han selv sidder og klikker på den for at få den i oversigten.

Man kan så gætte på om ikke der er lidt snyd med i spillet, men det kan jeg nemt finde ud af iaften.

• #2   15. dec 2011 de er jo også den mulighed at den har været til salg i rigtig lang tid.. smiley

hvad er det for en knallert der er tale om?

• #3   15. dec 2011 Det minder mig om nogle videoer jeg har uploadet på en side (mpora) hvor der registreret en visning hver gang man trykker ind op filmen.. men når jeg selv er derinde er jeg nødt til at opdatere ca. 10 gange før den virker, så dvs. at der kan være 1 pr. hver 10' ende.

• #4   15. dec 2011 sad tidligere idag og tænkte på nøjagtig på det samme, har nemlig også lagt mærke til at den altid er på forsiden under senest viste....

• #5   15. dec 2011 hvis jeg klikker på min egen annonce herinde kommer den altså ikke frem på forsiden, så tvivler

det skulle ikke være det billed af en sort ting med noget rødt og rundt ?

Så forstår jeg godt den bliver vidst for det er da et meget underligt billed når det kommer frem

• #6   15. dec 2011 Jo lige præcis smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #7   15. dec 2011 Mikkel (Randers) F - Jo når du klikker på den, kommer den på forsiden ude i højre side - men du skal loade forsiden rimeligt kvikt for at den ikke er røget ned af listen igen - husk på der kun er 4 pladser...

Kommentér på:
Hvor mange gange vises en annonce

Annonce