JBL CSB6 baghøjttalere.. hvor? {{forumTopicSubject}}
Jeg har før set folk herinde trylle info frem om ting de fleste end ikke aner eksisterer, så nu tager jeg chancen
Jeg har i forvejen et JBL CS Series højttaler sæt, men pga plads/indretnings-problemer i huset vi skal flytte i er det ikke muligt for mig at anvende de meterhøje søjler som fronthøjttalere.
Den tricky part.. Jeg har set at JBL laver en bag/reol højttaler som passer til serien - den nævnte CSB6. Den vil jeg have.. !! De kan hænge på væggen og passer både med lyd og udseende til resten.. sådan!
Problemet er at finde et sted der sælger dem.. jeg er åbenbart ikke så god til at finde hifi-grej i eksempelvis tyske eller svenske shops som jeg troede.. at finde dem i dk har jeg snart opgivet og ebay har heller ikke budt på noget.
Jeg ville gerne undgå at bestille dem fra den anden side af jorden, men tyskland, skandinavien, ja og england hvis fragten er fair.. Så hvis nogen kender til disse højttalere og steder der sælger dem hører jeg meget gerne fra jer
Tak
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 259
men tak for buddet
feb 2010
Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 473
http://www.bhphotovideo.com/c/product/735133-REG/JBL_CSB6_CSB6_5_2_Way_Bookshelf_Wall.html
jun 2008
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 666
jun 2008
JBL CSB6 baghøjttalere.. hvor?