1.475 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

scooter / knallert cpi keeway ? scooter / knallert cpi keeway ?

skal finde et billigt transport middel til sønnike , kan se de cpi og keeway kan findes for mellem 1000 og 1500 kr hvilket er prisniveauet , men er i tvivl om de er for ringe , andre muligheder høres også gerne , puch maxi elign ( men de kan bare ikke findes for de penge tror jeg.
det skal være en rimelig driftsikker knallert eller scooter
streetcrediten , må han finde et andet sted smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  scooter / knallert cpi keeway ?
  • #1   20. dec 2011 havde engang en cpi oliver city, syntes den er rigtig fin. cpi popcorn er en del ringere..

men jeg ville gå efter noget 4 takter, en cpi stealth er den solid maskine (til prisen), de små cpi sprint er simpelthen for små i stellet efter min mening (og noget krammel).

Keeway har jeg kun set en enkelt af og det var mildt sagt noget pis, en texas mener jeg også er samme maskine bare omdøbt.

Bare husk at tjekke om det er en 45 numrene bare er pillet af, det er der sku mange der gør og de er helt ovebeviste om at man da bare får den lavet om til en 30'r... har snakket med polisen om det, og når den er købt som en 45 er det ikke muligt at lave den om.. og han mindede mig lige om at når det var en EU 45 maskine var regler det samme som mc/bil ved kørsel uden nummerplader, bøderne var samme størrelse, og hastigheds regler var også ens med % overskridelse, så det kunne hurtigt blive dyrt..

• #2   20. dec 2011 Hold dig fra 4 taktere, de går i stykker og de er svære at lave selv..
    Min kammerats datter har en keeway (2 takter) og den kører og starter altid, selvfølgelig kommer det an på hvordan den er i stand og hvordan den er behandlet, men til de penge får man altså ikke meget scooter..
    Mvh VD

• #3   20. dec 2011 ja find en totakter , 4takterne er simpelthen for ringe !
    CPIerne er rimelige i reservedelspriser og nemme at reparere

• #4   20. dec 2011 alletiders , kan man ud af stelnr se om det er en 30 eller 45 ?

• #5   20. dec 2011 jeps , det fremgår også af reg.attest ! sort/hvid plade så det en 45km/t og gul/sort så det 30er

• #6   20. dec 2011 står på reg.attest lige efter stelnummeret , tjek evt.stelnummer også inden køb !

• #7   20. dec 2011 der er vel kun reg att hvis den er efter 06 ? tjek stel nr hvor gøres det ved politi , synes at have hørt de ikke havde tid til at svare på den slags mere .

• #8   20. dec 2011 jeg har en cpi popcorn stående.. det er en 30 km/t.. alt virker på den.. cylinderkit, starter drev og batteriet er max 2 mdr gammelt, og har kun kørt i en mdr.. fik derefter en ekstra bil, så scooteren har stået stille siden.. den kan du hente for 1500.. den har kørt ca 9500 km.. men den er sku fin endnu, og har været mega trofast i de 2 år jeg har haft den.. bare et godt juletilbud..

• #9   20. dec 2011 Køb en god fornuftig brugt scooter i stedet for noget billigt kina-skrammel.

Skal det være en 4T, så køb f.eks. en piaggio zip. De kinesiske 4T motore er for billigt producerede.

• #10   20. dec 2011 hvor er du steffen ?

• #11   20. dec 2011 ville nu hellere anbefale en maxi til det prisleje, så kan knægten jo selv være med til at renovere den så han også får lidt viden om det smiley

• #12   20. dec 2011 Thomas , de kan vist ikke fås til de penge ?

Kommentér på:
scooter / knallert cpi keeway ?

Annonce