Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E-Cigaretter
  • #1   4. jan 2012 lad nu værre vil du stoppe med at ryge så læg de smøger fra dig og stop i stedet for alt det andet
    det jo bare og være vilje stærk og stå ved hvad man har sat sig for

• #2   4. jan 2012 ned på apoteket og køb nogle inhilator fra nikorette de dur.

• #3   4. jan 2012 Har ingen erfaring med dem, men her kan de købes ganske billigt!... bare husk kun at købe for max 75 kr pr gang så er du på den sikre side ang told og moms (de kan ikke røre dig).... alle priser er inkl fragt

http://s.dealextreme.com/search/cigarette%20electronic

• #4   4. jan 2012 Hmm ja hvor om alting er så er det jo knap så usundt at dampeecig.
    Ja jeg kan nu godt lide at have føelsen af at ryge og prøvede bare lidt for sjov, men det har nu erstattet smøgerne helt.

Jeg har købt en Riva 510 hos liberty flights i england.
    Her køber jeg også nicotin væske samt smag og blander min rygevæske selv.
    Jeg har nu kun benyttet min riva i 3 mdr og ikke røget smøger.
    Man kan købe diverse ecig samt tilbehør hos edamp.dk

Mikael

• #5   4. jan 2012 Dog er jeg ikke sikker på om du kan komme på kant med loven ved at importerer dem, hvis de er klassificeret som tobak når staten jo ikke at få deres små grådige beskidte fingre i endnu en afgift........ bare en tanke

• #6   4. jan 2012 Hehe jeg ryger skam ikke smiley Det er ren nysgerrighed, da jeg sidder med en kammerat som overvejer disse Elektroniske Cigaretter..

www.elvines.dk
    www.e-damp.dk

Der findes egentlig en del gode forhandlere i DK kan jeg se.

• #7   4. jan 2012 Bare husk hvis du skal have smag med nikotin i skal du købe det i udlandet - Har selv en Janty E-go, gir ligeså meget røg som en rigtig cigaret - Faktisk næsten mere.

• #8   4. jan 2012 Mikael N: Riva 510.... er den også kendt som EGO 510 eller er dte et andet mærke?

• #9   4. jan 2012 510 er noget med størrelsen på gevind.

Ego findes i flere varianter...

Ego-t
    ego t4
    ego a-z
    osv osv

• #10   4. jan 2012 den bedste og billigeste er pink-mule.se det er en dansker der bor i sverie og hun prøver at få det frem i dk. jeg har handlet der og er idag kun på e-cigi ( EGO-t hedder den) og hun er skide god til at vejlede og ingen ballade hvis man har en reklamation . kan kun anbefale den side til alle . Hvil man ikke er til de store e- cigeretter har hun også et set : handyjoy til 180kr som er virkligt godt at starte med god smag og røg fra dem ikke som de lorte tingester fra brugesen og t svansen.
    www.pink-mule.se her handler jeg ...og kun der
    mvh
    Jan

• #11   4. jan 2012 Til kristian
    ja den minder meget om den
    men mener at have hørt at EGO er den rigtige og riva er en kopi, men kan kun anbefale riva den kører perfekt når man har fundet den cartomizer / tank der passer til ens behov, selv bruger jeg en Ego dual coil Cartomizer 1,5 ohm Kan indeholde ca 5 ml væske den kører perfekt på min riva.

• #12   4. jan 2012 ville handle EGO hos pink mule ikke pga. mærket men fordi hun er kanon billig med alle e dampere!! det der koster 800kr ca koster 3-400kr hos hende . så man ikke bliver ruineret af at prøve sig frem smiley jeg er så glad for mit valg . startede fordi så kunne jeg slippe for at gå i garagen hver gang jeg skulle ryge og så sparre jeg 1200 nu (efter som jeg ikke gider ryge analog smøger) og jo det ser sku underligt ud og fuck jeg har skulle hører for det i klubben og mange andre steder men jeg er ligeglad for det er lidt hygge at kunne ryge sammen med min øl steder hvor der ikke må ryges:-)
    mvh
    Jan

• #13   4. jan 2012 har ikke rørt en smøg i 3md og mangler dem ikke smiley og til bornholmer e: det er lige så meget hyggen ved det som det er negotinen i sig selv.
    Min far (71år) startede jeg op på e-damp for 2md siden og der skulle han have negotin i meeen nu vil han bare have væske med tobaks smag da han hygger sig med at sidde og puffe. Han har røget siden han var 14 år og røg 35 smøger om dagen til han startede dampen og nu er han røg fri men nyder at sidde og puffe uden negotin ..sådan er der mange der har det ,det er ikke manglende rygrad men at man ikke vil smide hyggen ved at sidde og puffe til øllen/kaffen osv
    mvh
    jan

• #14   4. jan 2012 Nogen der gider at linke til et decideret produkt de kan anbefale?

Kan ikke finde rundt i alle de forskellige pakker, produkter og tilbehør smiley

• #15   4. jan 2012 her er der 2 som jeg også handler med :
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=78
    (link fjernet)
    ja det er lidt en jungle men disse er gode og hurtig levering.

Mikael

• #16   4. jan 2012 Min kammerat har lige købt fra www.elvines.dk da vi fandt den mest overskuelig og ligetil. Mange af de andre shops har så mange forskellige skrammel ting... + der var fri fragt. Der er 5-6 startkits og så er du kørende umiddelbart.

• #17   4. jan 2012 Han gik efter en Ego-T og nogle løse clearomizers under tilbehør dertil. Han siger det var det han blev anbefalet på sådan et dansk forum til nybegyndere.

• #18   4. jan 2012 hov glemte lige
    Jeg bruger disse 2 :
    http://e-damp.dk/cartomizere/337-ego-dual-coil-cartomizer-5-ml.html

http://e-damp.dk/cartomizere/262-dual-coil-cartomizer-klar-15-ohm.html

Køber du en Riva og disse 2 cartomizere er du godt kørende til at start med jeg har prøvet en masse og disse kører perfekt.

Mikael

• #20   4. jan 2012 hmm nu er det ik altid det handler om at ville stoppe !! men derimod bare have hyggen stadig uden at ryge smøger , og de kan man så gøre på denne måde, meget billigere og sundere, men det er jo op til hver især hvad det er man vil.
    Skal man stoppe helt kan jeg kun være enig at der er en rigtig måde og det er en kold tyrker.

Mikael

• #22   5. jan 2012 her er de 2 set jeg har brugt i rækkefølge.
    men vil råde til at springe diregte til det store set det spiller max:
    (link fjernet)

min far bruger samme set (71år og stoppet med negotin også)

(link fjernet)

min mor og svigermor er endt på :

(link fjernet)
    mvh
    Jan

• #23   5. jan 2012 <>-<>Kenneth<>-<>- Hvad hjælper en kold tyrker når jeg nogle gange om måneden får angstanfald?

Svarer til at bede en mand uden ben om at løbe noget mere!

• #24   5. jan 2012 Jeg er sgu ikke sikker på at at kan få rygevæske med angstdæmpende midler tilsat. Men det kan du sikkert selv klare når du begynder at blandt væsker/nikotin. smiley

• #25   5. jan 2012 Rygning hjælper med at kontrollere vejrtrækning, undgår hyperventilation smiley

Tak for links

• #26   5. jan 2012 ....og om ikke andet kan man altid smide et par dråber morphin i pennen smiley

• #27   5. jan 2012 Hehe det er der ingen tvivl om at du kan, dog tror jeg du skal læse lidt op på det inden du forsøger dig med en masse smiley

Er du kommet frem til hvilken pind du skal have?

• #28   5. jan 2012 alle tingene fra www.elvines.dk findes en del billigere hos www.pink-mule.se og ved der er en rabat kode til pink på et dansk e ryger forum så du for 10% rabat oven i smiley
    mvh
    Jan

• #29   5. jan 2012 Det er muligt smiley Jeg har dog læst nogle reviews omkring en tvivlende "kina-gøgler-kvalitet" på nogle af hendes produkter. Men det skal jeg ikke gøre mig klog på... Ellers har man jo altid Ebay.co.uk

• #30   5. jan 2012 Måske denne her med mindre der kommer nogle bedre bud smiley smiley

(link fjernet)

• #31   5. jan 2012 (link fjernet)

Billigere da der er fri fragt.

Sådan set alle produkterne derinde som er billigere.

Vil også tro nogle af de andre danske kan, evt e-damp.

• #32   5. jan 2012 Emil :
    Jeg kan nu ik finde noget noget på ebay.co.uk
    Har du evt nogle links ??
    måske jeg søger forkert.

Mikael

• #33   5. jan 2012 Jeg beklager... Gik ud fra at de solgte sådanne ting, men det må man hvis ikke på ebay.

Der sælges noget på trendsales.dk til gengæld smiley

• #34   5. jan 2012 Nej jeg har ikke kunne finde noget andet end smagsstoffer.
    Nej jjeg fortsætter bare med dem jeg har foreslået tidligere og hvorfor skifte når man er tilfreds.

Mikael

• #35   5. jan 2012 Kan godt se det er lidt billigere lige med starter set men udvalget er godnok lille og husk nu 10% i rabat koden . ved udvalget er stort og måske lidt for rodet hos pink-mule men hun hjælper altid og der er meget forskelligt udstyr til billige penge og jeg købte også et starts set ved pink men har da fundet ud af at der er stor forskæld på hvad du bruger til at helde væsken i og hvordan man for den bedste smag ud af det og de muligheder har man ikke hos dem du linker til Emil . derfor jeg vælger en butik med et større udvalg og små klip med brugsanvisning og vuderinger af de forskellige produkter.
    så nu syntes jeg at jeg har rost det nok og vil ikke skrive mere end der er nogle danske sider men felles for dem alle er at de er ufattelige dårlige til at gøre reklame for sig selv og tror de midster mange kunder på den konto
    mvh

Jan

• #36   5. jan 2012 Hvilken rabat kode?

• #37   5. jan 2012
    mener det er : dampmulen
    men er ikke sikker du kan find den på :
    www.eryger.com
    mvh
    jan

• #38   5. jan 2012 og det er også et godt sted at kigge hvis man har et problem med div damp udstyr ...noget nørdet men der ligger mange svar så man slipper for at prøve sig frem
    mvh
    jan

• #39   5. jan 2012 Jeg prøvede de e-cig, og fik en meget slem halsbetændelse.
    Så det lort røg i skraldespanden..

• #40   5. jan 2012 Jeg er helt og aldeles enig med dig i, at der er mange shops i DK og udlandet som besidder et KÆMPE udvalg af forskellige dimser og oldschool e-cigs - Ingen tvivl om det. Jeg synes størstedelen, heriblandt Pink-mule.com, er utrolig forvirrende, hvis man som min kammi og jeg, skulle finde sådan en E-cigaret. Der var 1000 forskellige informationer og ikke få konkrete modeller. Du har ret, hendes priser ser fine ud, dog skal man huske 70,-+ i fragt (+ retur til sverige hvis der er reklamation) + det ikke er alle der er så seje de lige kan finde sådan en rabatkode - De er ofte tildelt medlemmer af forums.

Du har ret i at den elvines.dk ikke har det helt store laget, sammenlignet med den pinke mule, dog har den alt hvad man som ny damper skal bruge. Vi fandt indenfor 10 mins det sæt min kammerat ville have + det tilbehør der skulle til. Det ville vi også kunne nu, når vi har rodet lidt med sættet og fået en fornemmelse af hvad de mange dimser var for noget.

Enig med dig i, at man som nørd og erfaren ryger, vil vælge en forretning med et kæmpe udvalg.... Tror dog ikke det altid er det bedste - Kan jo skabe en HEL stor del forvirring. Som man også kunne se Kristian J havde problemer med smiley

Der er fordele og ulemper ved små og store forretninger - ingen tvivl om det. Over and out!

• #41   5. jan 2012 Lyder forresten underligt Martin N - Troede en halsbetændelse var en virus? Var ikke klar over man kunne få det på dåse smiley

• #42   5. jan 2012 GOOD ONE Emil smiley
    har dog hørt at der er mange der for krasset hals og tunge op af de pinde der ligner en cigaret og det er også dem der er skyld i at folk ikke kommer over på damp. for de er lige til at lukke op og S..... i
    prøvede en og...... nix hvis det var hvad der var så hellere en smøg men en bekent fik mig til at prøve en "rigtig" damper og så var det slut med smøger.
    Nu har vi skrevet meget om emnet og håber der er nogen der læser tråden og vil prøve det uanset fra hvilken butik ....bare de ikke køber de små cigaret sataner smiley
    mvh
    Jan

• #43   5. jan 2012 Helt enig.. Det skulle være noget værre lort af hvad man har hørt... Kan det passe jeg så noget i TV omkring noget vanddamp? Det løs sgu for underligt, men så også kun lige med et øje? :S

• #44   5. jan 2012 Det hed Skandi ... De har en side som hedder Skandi.dk ... De har sgu reklamer på TV2 eller DR ... Men ligner tilsyneladende de billige skod modeller som man skal holde sig fra.

• #46   5. jan 2012 Hehe det er sjovt man overhovedet gider bruge så mange reklamekroner på sådan noget l...

• #47   5. jan 2012 mogens: hold da op de er dyre luxus starter set 895!!!!! jeg ville nok bruge 180kr på en handycig starts pakke fra pink (eller en anden forhandler. de er lige så gode om ikke bedre og ja den tydlige pris forskeld gør også en del
    mvh
    Jan

• #49   5. jan 2012 det er rigtigt der køber man negotin væske på libaty flight.uk og hælder det i de filtre og de kan bruges mange mange gange og væske er meget billigere end filtrne der er fyldt men kan godt se de andre er lettere hvis man ikke vil rode for meget med det men bare spare penge og slippe for de 3999 giftstoffer der er i en smøg ud oveer negotin
    mvh
    Jan

• #51   5. jan 2012 Jeg kan sgu ikke få ild i de lorte cigaretter.. smiley

• #52   11. jun 2012 tjæk pink-mule.com nu med negotin væske og for dem der ikke gider rode for meget med det så kan CE4 cartomizere anbefales de er lette at fylde og giver kanon smag og damp.
    mvh
    Jan TMC

• #53   11. jun 2012 Kan sgu ikke svare sig med hende længere... Det sendes fra bopæl i spanien.. regn selv på porto og eventuelt for reklamation smiley så det lettere fra polen.

• #54   12. jun 2012 har du et par gode links til polen ? er da mere end villig til at finde tingene til billigere penge smiley men når det er sagt så er servicen hos pink i top . ang reklamation så har jeg ikke betalt en krone i fragt og der er hurtig service. men et par nye sider at kigge på vil være godt også for andre i tråden:-)
    mvh
    Jan TMC

• #55   13. jun 2012 Jeg damper E- cig på 3. år. Er meget mere skånsomt for luftveje og lunger, og ca. ½ pris af hvad det koste at være hardcore ryger. Er 100% tilfreds. Savner overhovedet ikke en rigtig cigaret. Tværtimod, a puh ad badder badder. Køber mit på nettet, fra England, www.oksmokey.com. Kan anbefales at gå over til damp, hvis man ikke er i stand til at ta' en kold tyrker og holde ved. smiley

Kommentér på:
E-Cigaretter

Annonce