873 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

E-Cigaretter E-Cigaretter

Nu hvor disse dimser vinder mere og mere frem i Dk og bliver synlige overalt i det offentlige rum så kunne jeg godt tænke mig at vide om de er tilladt på netop din arbejdsplads.

De er ikke på min da de "sender dårlige signaler"

Jeg har lidt svært ved at forstå det eftersom de ikke lugter eller afgiver alle de fæle stoffer som en alm (og ret ulækker) cigaret gør.

Har din arbejdsplads taget stilling ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Lægning af Stor formats fliser 250 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E-Cigaretter
  • #1   12. apr 2012 Mange på mit arbejde ryger dem.... Synes de sender et betydeligt bedre signal end almindelige cigaretter....

• #2   12. apr 2012 På min arbejdsplads er det også tilladt og gå og suge i dem - Dog med måde.

• #3   12. apr 2012 Nu går jeg i skole. Der kan jeg godt sidde og suge i sådan en. Kommer der kun jokes/blikke ud af.

I det offentlige rum må de godt bruges. DUMT ikke at tillade det på arbejdspladsen! Det kan alle vel se!?

• #4   12. apr 2012 Hvis en arbejdsplads ikke tillader e-cigaretter deltager den i den heksejagt / hetz der for tiden kører imod rygerne.

• #5   12. apr 2012 PS: Jeg har allerede flere gange benyttet mig af modtaktikken i følgende meningsudveksling der ofte sker:

Ikke ryger: "Du ved godt det er usundt at ryge ikke?"

(af en eller anden grund føler folk et behov for at fortælle det åbenlyse)

Ryger / mig: "Du ved godt at det er usundt at være fed"

(hvis personen er fed, eller finder jeg bare noget andet under bæltestedet!)

• #7   12. apr 2012 Min arbejdsplads ser helst at vi ryger de alm. Cigaretter. Er der nogen som ved hvilke stoffer disse e-cigaretter udskiller?

• #8   12. apr 2012 John P.........Den gav dagens griner smiley Det er go´værksteds humor.

• #9   12. apr 2012 Michael, de er intet skadeligt for dem som sidder ved siden af dig når du damper. Det er en blanding af smagsvæske og så det halløj der kommer ud af en røg-maskine på et diskotek. Og så der naturligvis også nikotin iblandet væskerne, men det er jo ikke noget der rør dem som sidder som passive.

Altså, ingen passiv rygning.

• #10   12. apr 2012 Emil : nu er det ikke alle E cigaretter der indeholder nikotin .
    F , Eddie : hvilken slags arbejdsplads er du på ?

• #11   13. apr 2012 Ja hvor underligt det end lyder så arbejder jeg i et ældre havnearbejdermiljø, og netop der skulle man jo tro at rummeligheden var stor, men nej :)...... Amerikanske ejere har vist sjældent gjort noget godt for friheden på en arbejdsplads.

Jeg syntes også mere at dette ligner en hetz end noget andet, "ned med svinene, og så tager vi de fede efterfølgende" eller noget i den stil

• #13   14. apr 2012 Miss.........Og her gik jeg og var bekymret for at jeg ikke fik grønsager nok, det ved jeg så nu, at jeg gør smiley

• #15   14. apr 2012 Mht. de signaler det sender, så er det vel på linie med synlige piercinger og tatoveringer. Ikke at jeg har noget imod noget af det. smiley Så længe jeg slipper for røg, de steder hvor jeg er tvunget til at være, så er der ikke noget piveri herfra. smiley

Kommentér på:
E-Cigaretter

Annonce