{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Min frække aften ;) {{forumTopicSubject}}

Hun kiggede mig dybt i øjnene og sagde: " Tag min top af " og jeg tog hendes top af. Hun sagde: " Tag mine sko og bukser af " og jeg tog hendes sko og bukser af. Så sagde hun at jeg skulle tage hendes BH af og jeg tog hendes BH af. Til sidst bad hun mig om at tage hendes G-streng af, og jeg tog hendes G-streng af. Så kiggede hun mig igen dybt i øjnene og sagde: " Og så tager du ALDRIG mit tøj på igen. Jeg gider ikke have det! "

Ses den 1. marts ude på vejene smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min frække aften ;)
  • #2   27. feb 2012 ja, hun har har lidt ejerfornemmelser omkring sit tøj, din kone - jeg fik også en skider!

• #4   27. feb 2012 Jeg er single på 5. år, så det må være din John smiley

• #6   28. feb 2012 Haha det var sq en af de bedre Steffen! Kom med flere folkens smiley

• #7   28. feb 2012 Det var tre gutter der skulle til træf. De glæder sig som nogle små børn til den store begivenhed den kommende weekend. Om onsdagen ringer den ene dog til de to andre og må slukøret meddele at han ikke må tage med for konen.
    De andre har lidt ondt af ham.
    Torsdag aften ankommer de to venner til træfpladsen. Da de kommer op i ølteltet sidder deres makker allerede i baren i en ordentlig koger.
    De er noget overraskede over at se ham
    "Hvad fanden - Fik du alligevel lov til at tage afsted???"
    "Jaaeh - fik lov og fik lov" siger han. "Jeg sad og så tv da kranen kom vimsende ind i stuen. Hun havde fundet det helt frække undertøj frem, og dansede rundt om mig. Så gik hun ind på soveværelset, og lidt efter kaldte hun på mig derinde fra. Da jeg kom derind havde hun sgu taget bind for øjnene og havde lænket sig selv til sengen med håndjern"

Hun sagde til mig - "Kom så skat. Du må gøre lige hvad du har lyst til"

Så jeg skyndte mig at snuppe soveposen, og nu er jeg så her...

• #8   28. feb 2012 Lille Jan var på WC og tisse, da brættet faldt ned over hans lille lem. Lille Jan blev så forskrækket, at han tabte sin sut ned i WC´et. Hans mor kom styrtende og pustede på den lille ømme tissemand. "Sut - Sut" skreg lille Jan. Hans mor udbrød "hold kæft knægt, du er ikke en skid bedre end din far!"

God vind til jer alle smiley

• #9   28. feb 2012 Sune: Den er også god, men det er ikke længe siden den var oppe herinde sidst:-)

Steffen: DET var sgu en af de bedre, og jeg har ikke hørt den før:-)

det er forresten ret let at undgå den situation, man skal bare anskaffe sig sit eget kluns.....jeg har f.eks. noget knaldgult latex;-)

• #10   28. feb 2012 Den er på engelskt, men det går nok.

We take sexual harassment very seriously. Please read the following warning and be careful.

Police are warning all men who frequent clubs, parties and local pubs to be alert and stay cautious when offered a drink by a woman. Many females are using a date rape drug on the market called "Beer". The drug is found in liquid form and available anywhere. It comes in bottles, cans, from taps and in large, so-called, "kegs".

"Beer" is used by female sexual predators at parties and bars to persuade their male victims to go home and have sex with them. A woman needs only to get a man to consume a few units of this "Beer" and then simply ask him home, for no-strings attached sex. Men are helpless against this approach. After several of these "Beers", men will often succumb to the desire to perform sexual acts on women to whom they would never normally be attracted. After drinking "Beer", men often wake up with only hazy memories of exactly what happened to them the night before, often with just a vague feeling that "something bad" occurred.

At other times, these unfortunate men are swindled out of their life's savings, in a familiar scam known as a "relationship". In extreme cases, the female may even be shrewd enough to entrap the unsuspecting male into a longer-term form of servitude and punishment referred to as "marriage." Men are particularly susceptible to this scam after "Beer" is administered and the predatory female offers sex.

PLEASE! Forward this warning to every male you know. If you fall victim to this Beer and the women administering it, there are male support groups where you can discuss the details of your shocking encounter with similarly affected and like-minded men. For the support group nearest to you, please look under "Golf Courses", "Yacht Clubs" or "Motorcycle dealers" in the phone book.

Kommentér på:
Min frække aften ;)

Annonce