{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Ting til værkstedet {{forumTopicSubject}}

Hej MCG

Jeg har nogle ting / værktøj jeg gerne vil sælge , men må desværre ikke sætte det tilsalg herinde ....
Jeg syntes vi mangler et sted hvor vi kan sælge sådan nogle ting , jeg har selv fået " slettet " nogle ting som jeg mener andre herinde kunne bruge , men som ikke er motorcykel relateret....
Hvad er jeres mening ....

Hilsen Brian R1

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ting til værkstedet
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #1   28. feb 2012 At reglerne er latterlige...

Men folks mening tæller KUN hvis de bruger kontakt formularen i bunden af siden - ikke hvis de ytrer sig her i tråden.

Det er der nemlig ingen af beslutningstagerne som ser...

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #2   28. feb 2012 Har det ikke også noget at gøre med hvor fleksible de HA der er herinde de er?

Andre forum har samme regler, og der er de da knap så stride med at slette annoncer

• Sajmon ™

#3   28. feb 2012 Nope...

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

#4   28. feb 2012 nå....
    gad vide hvad der så ligger til grund for den forskel smiley

• Sajmon ™

#5   28. feb 2012 Klik på "Min Konto" og derefter på "Opret Marked-annonce" (der mangler et s)... smiley

Når du beskuer de kategorier man skal placere sin annonce under, får du følgende muligheder:

MC
    Reservedele
    Elektronik
    Styling
    Tuning
    Dæk & Fælge
    Beklædning

Hvor passer "Rullemarie til H bjælker" og "udsuger til udstødningsgas" ind henne?

Nemlig - ingen steder...

Det er reglerne der mangler flexibilitet - og vi HA'er spilder en masse tid med at håndhæve dem.

Som sagt - kontakt formularen - ellers sker der ingenting...

• Sajmon ™

#6   28. feb 2012 Kenneth H - Det er ikke min opgave at være dommer over hvordan andre HA'er gør deres arbejde, så det skal du være velkommen til at spørge dem om. smiley

• #8   28. feb 2012 Ja der mangler faktisk en værktøjsrubrik

• Sajmon ™

#9   28. feb 2012 Søren V - Gu gør der så...

Men brug nu kontakt formularen til det forslag...

• #10   28. feb 2012 Nu har jeg sendt en kontakt formula . Så må vi se om det hjælper....

• Sajmon ™

#11   28. feb 2012 Hvis du er den eneste, så gør det ikke...

• #12   28. feb 2012 KOM SÅ VENNER

Kom lige ind i kampen og send en hulen masse formular...

Hilsen Brian R1

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

#13   28. feb 2012 om der røg 100 af sted gjorde det sikkert ikke nogen forskel...
    den mulighed er der vist kun for at folk har et sted at skrive hen, og så er de glade.
    Den her side er sikkert som mange andre hel og halv professionel sider, beskederne ryger lige i en eller anden spammail box og bliver det ikke læst, dem har jeg mødt mange af gennem tiden.

• Sajmon ™

#14   28. feb 2012 Her bliver de læst - men hvis der kun er 2-3 stykker, er det jo ikke repræsentativt for den aktive mængde brugere af siden.
    Folk vil faens gerne brokke sig, men når der rent faktisk skal ske noget konstruktivt, falder det hele til jorden - ligesom på enormt mange af de andre sider jeg har været frekvent bruger af i flere år...

Mange af de tiltag som bliver indført her på siden, er indkomne forslag fra brugere...

Men det kan man ikke forvente du aner ret meget om, når du er så ny her på siden. Behold du bare din "nej" hat på og kom videre i livet... smiley

• #15   28. feb 2012 Tror nok et låne/dele værktøj forum kunne være noget.. og kun værktøj Mc relaterert.-
    Bare et foreslag.

• #16   28. feb 2012 Så er der givet besked fra undertegnede ;o)

• #17   28. feb 2012 Og Kenneth kan du ikke skifte dit halvtomme glas ud med et halvfuldt? ;o)

• #18   28. feb 2012 Sådan ser min besked til de høje herre ud:

MCG Mangler virkelig en rubrik til køb/salg af værktøj. vi er storforbrugere af special værktøj og bør kunne handle det på Yndlingssiden.

Desuden bør der ses på muligheden for at der i en salgsannonce (mc)kan nævnes ikke mc relaterede ting som evt kan indgå i en byttehandel.

Tror/ved at dette vil øge antallet af handler og antallet af brugere på sitet.

Mvh Brian

• #19   28. feb 2012 Sådan Brian S..

• Sajmon ™

#20   28. feb 2012 Den med ikke-MC relaterede ting laver de ikke om, men værktøjet bør kunne flettes ind.

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

#21   28. feb 2012 Men det kan man ikke forvente du aner ret meget om, når du er så ny her på siden. Behold du bare din "nej" hat på og kom videre i livet... smiley

Smukt sagt af en hjælpeadmin,
    Formoder ikke du har en pædagogisk uddannelse smiley

Giver det dig et kick at nedværdige folk?

• Sajmon ™

#22   28. feb 2012 Taktak... smiley

Min opgave er ikke at lære dig noget eller opdrage dig fordi dine forældre ikke magter det, så hvad i alverden skulle jeg dog med en pædagogisk uddannelse?

Jeg kan vel med rette spørge:

Giver det dig et kick at kritisere siden uden at kende mere til den end du gør?

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

#23   28. feb 2012 Min opgave er ikke at lære dig noget eller opdrage dig fordi dine forældre ikke magter det,

Well
    Sikkert derfor jeg er flytte hjemmefra, de opgav.

Kritisere ikke siden, siger bare at jeg tvivler på den tager meget hensyn til hvad folk skriver til dem, de færreste HP der gider besvare folks kritik og gode forslag.

Du har ret, har ikke været her så længe, men af en eller anden grund, kan jeg lidt læse mellem liniere at det nok ikke er første gang dette er oppe og vende, og sikkert været stille som et forslag før, så kan man jo undre sig over, du som HA, som jeg formoder har mulighed for at kontakte dem, hvorfor har du ikke sagt til dem at det er et ønske at en sådan mulighed findes?

• #24   28. feb 2012 uha ikke kritisere MCG

og læs nu reglerne

• #25   28. feb 2012 Flot måde at skrive til andre på som HA,

Min opgave er ikke at lære dig noget eller opdrage dig fordi dine forældre ikke magter det, så hvad i alverden skulle jeg dog med en pædagogisk uddannelse?

men ok du er bare et menneske, godt nok overmenneske men et menneske

• Sajmon ™

#26   28. feb 2012 Kenneth H - Jeg har sagt det læssevis af gange, men svaret er hver gang at brugerne skal give til kende at de vil have noget ændret, før det overhovedet vil blive overvejet.

Det er der bare ikke nok brugere der gør...

Det her er en kommerciel hjemmeside som "hænger sammen" med alle de andre gallerier, så det er en tung og ofte tæt på umulig opgave at få noget som helst igennem.
    De ideer som ender med at blive virkelighed, er med al sandsynlighed kun med profit for øje - ganske som på alle andre kommercielle hjemmesider / fora osv...

• Sajmon ™

#27   28. feb 2012 Kenneth H - Den kontaktperson jeg har, er f.eks ikke en af dem der kan tage en endelig beslutning om regelændringer eller lignende.

Så er det lidt som at tæve i en pude...

Mit svar er måske lidt spidst, men bare søg i forummet - så vil du se hvor uendeligt mange gange den her diskussion er startet, og lige så hurtigt sluttet...

• #28   29. feb 2012 Hej Brian,

Tak for din mail.

Mht. byttekategorien, kan vi desværre ikke love noget. Vi er klar over, at der er et ønske om at man skal kunne bytte med ikke-motorcykelrelaterede ting på siden. men det vil altid være en vægtning af hvor meget markedet vil blive fyldt med irrelevante annoncer, og det er derfor, reglerne er, som de er i dag. Men finder vi en god løsning på dette problem, så vil vi selvfølgelig åbne op.

Mht. en værktøjskategori, så kan vi fortælle at der vil komme sådan en rubrik. Som du måske ved, er vi ved at lave et redesign af siden, som bliver lanceret her i løbet af foråret. Her kan vi desværre ikke nå at få kategorien med, men den vil blive implementeret i løbet af i år.

Hav en god dag!

• #29   29. feb 2012 kan de da for FA:::: ikke bare oprette den katekori nu ligge den in og så er den skid slået.... hvad hjælper det at der går et år før tingene bliver til noget . Var jeg et år om at efterkomme onsker i min butik ville jeg sku ingen kunder/brugere tilbage.....bare min mening og sure opstød. men man kan sku da ikke sige der rider samme dag som de sadler.!!! der er tale om en kattkori i salg ikke en total omlægning af politikken og sidens opbygning.
    I mine øjne så er det...... slå i puden svar
    mvh
    jan

• #30   29. feb 2012 til Yamaha YZF R1 ( odense )
    Nu skal du bare gemme dine ting et års tid så er vi så søde at du kan få lov til at sælge det her hvor der er folk der gerne vil købe....bare lige vente et år +- nogle måneder så må du sælge.......håber du har pladsen til at gemme det ....ellers smid et link til mig til din kommende annonce på DBA eller G&G hvor jeg så kan se hvad du har
    mvh
    Jan

• #31   29. feb 2012 JA FOR HELVEDE, tænk hvis man skulle tænke TOTALT ud og boksen og prøve at sælge sit skrammel andre steder.....gid den blå avis bare var på nettet så var det hele sgu noget nemmere....

• Sajmon ™

#32   29. feb 2012 jan TRÆKFUGLENE MC. T - Er det virkelig så fjern en tanke bare at bruge et andet medie / en anden hjemmeside til at sætte sine ting til salg, end dette?

• #33   29. feb 2012 @sajmon.

Tror bare at motorcyklister mere end de fleste andre er modstandere af tåbelige regler kun lavet for reglens skyld. Og lige så trætte af den der troligt bliver ved med at håndhæve de tåbelige regler.

Vi er mange der synes at reglen om at man når man sælger sin elskede kværn ikke må notere i annoncen at man godt kunne bruge en lille bil i bytte hvis køber ikke lige har penge nok. Er lige så tåbelig som hvis der kom en færdelsregel der hed at motorcykler ikke måtte køre over hajtænder men skulle trækkes.

Og lige så træt af ham der sad med sit lille kamera og filmede dem der alligevel kørte over, og sendte billederne til etaten.

Vi skal have så mange brugere herind som muligt så bazoom kan tjene en ordentlig dynge reklame penge. Og vedvat slække lidt på slipset så bliver det en win/win

// Brian

• #34   29. feb 2012 Vedvat bør læses som ved at ( forbandede iPad smiley

• Sajmon ™

#35   29. feb 2012 Det er muligt i synes det, men det er nu engang sådan reglerne for dette og de andre gallerier, er.

Det står folk frit for, at finde andre hjemmesider som har et regelsæt som tiltaler dem i højere grad - og bruge dem fremfor denne.

Og du skal lige omformulere dig - det er ikke "den" der håndhæver de regler - det er "dem", for vi er 3 aktive hjælpeadministratorer.

Det du kalder en "tåbelig regel" sikrer at markedet ikke oversvømmes med alskens pis og papir i bytte for MC'er... Det er f.eks sådan en storebæltsfærge, 12 tons brugte kinasutter, 2 frosne ænder, et plastik juletræ eller en foodprocessor pludselig bliver MC relateret - og jeg gider personligt ikke sidde og gennemlæse ALLE annoncer for at luge ud i dem.

Ejernes tanke, er at det er nemmere bare at holde siden 100% MC relateret - og så tillade alt på baboom.dk

Slækker man lidt på slipset, er det ikke tråde som denne vi ser - så er det tråde med overskriften "FORSKELSBEHANDLING" og "UKLARE REGLER????" vi ser flere af...

• #36   29. feb 2012 kan godt følge det med 100% mc relateret ...men, værktøj er sku en del af mc relateret lige så meget som mc lifte og mc bukke (i mine øjne) og det ville sku være rart at man IKKE skulle sidde og rode de 19000 værktøjs annoncer på DBA og ligende igennem for at finde det special værktøj man står og mangler. og jo jeg kan bestemt godt finde værktøj andre steder (køber nyt når jeg mangler) men det er ikke alle der har guldet til at købe nyt og gerne ville have en special nøgle der har været brugt et par gange til en god pris og ikke pisse penge ud på nyt værktøj man nok kun bruger 1 gang . derfor syntes jeg det er relavant at dem der har siden kommer ind i kampen og opper tempoet på de gode ider der kommer når de ikke kræver mere end en lille endring . skulle da ikke tage en it suporter 5 min at oprette en katekori der hedder værktøj, når nu de tilsyneladende har fået den ide så mange gange at den er blevet godkendt til at komme på siden.... bare min mening. Vil bestemt ikke finde en anden side da jeg i det store er tilfreds med den her. og der er da ingen grund til at opfordre folk til det bare fordi de har en anden holdning eller mening en HAèrne på siden, er det ikke en side med debat i højsæde og ikke en side hvor der skal side en "politimand" og sige : kan du ikke lide lugten så skrid. bare sagt lidt pakket ind. det gavner da ikke noget. men fred være med det for alt i alt er det sku en god side og ville ikke være den foruden.
    God tur til alle dem der starter imorgen smiley
    mvh
    Jan

• Sajmon ™

#37   29. feb 2012 Nu er siden ikke drevet af IT supportere, men forretningsfolk - og de betaler ikke for mere end de synes er absolut nødvendigt.

Derfor haster det ikke i deres verden - og derfor skal man vente så længe på at det bliver lavet om.

Pointen med "kan du ikke lide lugten..." er til de par stykker som mener det er http://www.endoftheinternet.com/ når de ikke får deres vilje.

• #38   29. feb 2012 smiley smiley godt link men der for så må forretnings folk også se at desto mere de gør for siden jo flere hits for den ......
    mvh
    Jan

• #39   29. feb 2012 Ked af at blive opfattet som forkælet møg unge.......

Men nu er vi altså nogle som i vores daglige virke, tjener til dagen og vejen Ved at forvandle forhindringer og problemer til spændende opgaver som selvfølgelig kan løses hvis vi er rationelle,kreative,åbne og står sammen.
    Og nægter at tage sorgerne på forskud. Og istedet for at at sige "uhh det går slet ikke" siger " hold kæft det bliver godt"

Min opfattelse er at hverken brugerne eller firmaet bag siden her har glæde af et nogle vil benytte andre mc relaterede forums.
    Så ret ind eller forsvind. Holdningen ser jeg som unødvendig og skadende og meget uhensigtsmæssig fra et HA tastetur. Og vælger da også at opfatte beskeden som en fejl.

Anja Fonceka siger sol igen imorgen ;-)))

• Sajmon ™

#40   29. feb 2012 Brian S - "Forkælet møgunge" er dine ord - ikke mine.

Jeg har ja-hatten på, men det har ejerne af siden ikke. Det er dem du skal angribe via kontakt-formularen, og ikke mig her i tråden. Det er heller ikke politiet der laver lovene - de håndhæver dem blot.

Det er ikke en fejl. Var det en fejl, så var der nok andre regler på siden, skal du se...

Der ER mulighed for at bytte på tværs af gallerier så meget man vil - den hedder baboom.dk.

• #41   1. mar 2012 baboom er en uoverskulig rodekasse som ikke gavner i det her tilfælde. personligt gider jeg ikke bruge en time på at søge det kaos af ting jeg ikke skal bruge før jeg finder et stykke værktøj (special) som jeg mangler der for ville det være UTROLIG relevant at sidens ejer Lettede R..... og kom igang i stedet for at sende sådan et "slå i puden svar retur til en bruger der har (som mange andre) stillet dette forslag, det er stadig ikke noget der koster andet end lidt vilje.
    Men igen som alt andet starter noget godt og så bliver man en luder efter penge og sælger til højeste bydende (ville jeg også selv gøre) og der fra er det bare kroner og ører , et produkt eller en del af noget større og mere strømlined design. Ved dog ikke om det er tilfældet her men det lyder godtnok sådan (at ham der startede det ikke er ejer mere).
    OG JAAAAAA solen skinner ......og jeg er ikke færdig med cyklen:-(
    mvh
    Jan

• #42   1. apr 2012 Her er der sat lidt tilsalg , mere kommer

(link fjernet)

Kommentér på:
Ting til værkstedet

Annonce