907 visninger
|
Oprettet:
Ting til værkstedet {{forumTopicSubject}}
Hej MCG
Jeg har nogle ting / værktøj jeg gerne vil sælge , men må desværre ikke sætte det tilsalg herinde ....
Jeg syntes vi mangler et sted hvor vi kan sælge sådan nogle ting , jeg har selv fået " slettet " nogle ting som jeg mener andre herinde kunne bruge , men som ikke er motorcykel relateret....
Hvad er jeres mening ....
Hilsen Brian R1
Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
Men folks mening tæller KUN hvis de bruger kontakt formularen i bunden af siden - ikke hvis de ytrer sig her i tråden.
Det er der nemlig ingen af beslutningstagerne som ser...
okt 2011
Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
Andre forum har samme regler, og der er de da knap så stride med at slette annoncer
okt 2011
gad vide hvad der så ligger til grund for den forskel
Når du beskuer de kategorier man skal placere sin annonce under, får du følgende muligheder:
MC
Reservedele
Elektronik
Styling
Tuning
Dæk & Fælge
Beklædning
Hvor passer "Rullemarie til H bjælker" og "udsuger til udstødningsgas" ind henne?
Nemlig - ingen steder...
Det er reglerne der mangler flexibilitet - og vi HA'er spilder en masse tid med at håndhæve dem.
Som sagt - kontakt formularen - ellers sker der ingenting...
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 244
Men brug nu kontakt formularen til det forslag...
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 135 Svar: 523
aug 2006
Kom lige ind i kampen og send en hulen masse formular...
Hilsen Brian R1
okt 2011
den mulighed er der vist kun for at folk har et sted at skrive hen, og så er de glade.
Den her side er sikkert som mange andre hel og halv professionel sider, beskederne ryger lige i en eller anden spammail box og bliver det ikke læst, dem har jeg mødt mange af gennem tiden.
Folk vil faens gerne brokke sig, men når der rent faktisk skal ske noget konstruktivt, falder det hele til jorden - ligesom på enormt mange af de andre sider jeg har været frekvent bruger af i flere år...
Mange af de tiltag som bliver indført her på siden, er indkomne forslag fra brugere...
Men det kan man ikke forvente du aner ret meget om, når du er så ny her på siden. Behold du bare din "nej" hat på og kom videre i livet...
okt 2009
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 193
Bare et foreslag.
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.553
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.553
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.014
MCG Mangler virkelig en rubrik til køb/salg af værktøj. vi er storforbrugere af special værktøj og bør kunne handle det på Yndlingssiden.
Desuden bør der ses på muligheden for at der i en salgsannonce (mc)kan nævnes ikke mc relaterede ting som evt kan indgå i en byttehandel.
Tror/ved at dette vil øge antallet af handler og antallet af brugere på sitet.
Mvh Brian
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 122
okt 2011
Smukt sagt af en hjælpeadmin,
Formoder ikke du har en pædagogisk uddannelse
Giver det dig et kick at nedværdige folk?
Min opgave er ikke at lære dig noget eller opdrage dig fordi dine forældre ikke magter det, så hvad i alverden skulle jeg dog med en pædagogisk uddannelse?
Jeg kan vel med rette spørge:
Giver det dig et kick at kritisere siden uden at kende mere til den end du gør?
okt 2011
Well
Sikkert derfor jeg er flytte hjemmefra, de opgav.
Kritisere ikke siden, siger bare at jeg tvivler på den tager meget hensyn til hvad folk skriver til dem, de færreste HP der gider besvare folks kritik og gode forslag.
Du har ret, har ikke været her så længe, men af en eller anden grund, kan jeg lidt læse mellem liniere at det nok ikke er første gang dette er oppe og vende, og sikkert været stille som et forslag før, så kan man jo undre sig over, du som HA, som jeg formoder har mulighed for at kontakte dem, hvorfor har du ikke sagt til dem at det er et ønske at en sådan mulighed findes?
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.299
og læs nu reglerne
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.299
Min opgave er ikke at lære dig noget eller opdrage dig fordi dine forældre ikke magter det, så hvad i alverden skulle jeg dog med en pædagogisk uddannelse?
men ok du er bare et menneske, godt nok overmenneske men et menneske
Det er der bare ikke nok brugere der gør...
Det her er en kommerciel hjemmeside som "hænger sammen" med alle de andre gallerier, så det er en tung og ofte tæt på umulig opgave at få noget som helst igennem.
De ideer som ender med at blive virkelighed, er med al sandsynlighed kun med profit for øje - ganske som på alle andre kommercielle hjemmesider / fora osv...
Så er det lidt som at tæve i en pude...
Mit svar er måske lidt spidst, men bare søg i forummet - så vil du se hvor uendeligt mange gange den her diskussion er startet, og lige så hurtigt sluttet...
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Emner: 25 Svar: 233
Tak for din mail.
Mht. byttekategorien, kan vi desværre ikke love noget. Vi er klar over, at der er et ønske om at man skal kunne bytte med ikke-motorcykelrelaterede ting på siden. men det vil altid være en vægtning af hvor meget markedet vil blive fyldt med irrelevante annoncer, og det er derfor, reglerne er, som de er i dag. Men finder vi en god løsning på dette problem, så vil vi selvfølgelig åbne op.
Mht. en værktøjskategori, så kan vi fortælle at der vil komme sådan en rubrik. Som du måske ved, er vi ved at lave et redesign af siden, som bliver lanceret her i løbet af foråret. Her kan vi desværre ikke nå at få kategorien med, men den vil blive implementeret i løbet af i år.
Hav en god dag!
mar 2009
Følger: 64 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 623
I mine øjne så er det...... slå i puden svar
mvh
jan
mar 2009
Nu skal du bare gemme dine ting et års tid så er vi så søde at du kan få lov til at sælge det her hvor der er folk der gerne vil købe....bare lige vente et år +- nogle måneder så må du sælge.......håber du har pladsen til at gemme det ....ellers smid et link til mig til din kommende annonce på DBA eller G&G hvor jeg så kan se hvad du har
mvh
Jan
dec 2006
Følger: 47 Følgere: 45 MC-er: 3 Emner: 185 Svar: 1.527
jan 2012
Tror bare at motorcyklister mere end de fleste andre er modstandere af tåbelige regler kun lavet for reglens skyld. Og lige så trætte af den der troligt bliver ved med at håndhæve de tåbelige regler.
Vi er mange der synes at reglen om at man når man sælger sin elskede kværn ikke må notere i annoncen at man godt kunne bruge en lille bil i bytte hvis køber ikke lige har penge nok. Er lige så tåbelig som hvis der kom en færdelsregel der hed at motorcykler ikke måtte køre over hajtænder men skulle trækkes.
Og lige så træt af ham der sad med sit lille kamera og filmede dem der alligevel kørte over, og sendte billederne til etaten.
Vi skal have så mange brugere herind som muligt så bazoom kan tjene en ordentlig dynge reklame penge. Og vedvat slække lidt på slipset så bliver det en win/win
// Brian
jan 2012
Det står folk frit for, at finde andre hjemmesider som har et regelsæt som tiltaler dem i højere grad - og bruge dem fremfor denne.
Og du skal lige omformulere dig - det er ikke "den" der håndhæver de regler - det er "dem", for vi er 3 aktive hjælpeadministratorer.
Det du kalder en "tåbelig regel" sikrer at markedet ikke oversvømmes med alskens pis og papir i bytte for MC'er... Det er f.eks sådan en storebæltsfærge, 12 tons brugte kinasutter, 2 frosne ænder, et plastik juletræ eller en foodprocessor pludselig bliver MC relateret - og jeg gider personligt ikke sidde og gennemlæse ALLE annoncer for at luge ud i dem.
Ejernes tanke, er at det er nemmere bare at holde siden 100% MC relateret - og så tillade alt på baboom.dk
Slækker man lidt på slipset, er det ikke tråde som denne vi ser - så er det tråde med overskriften "FORSKELSBEHANDLING" og "UKLARE REGLER????" vi ser flere af...
mar 2009
God tur til alle dem der starter imorgen
mvh
Jan
Derfor haster det ikke i deres verden - og derfor skal man vente så længe på at det bliver lavet om.
Pointen med "kan du ikke lide lugten..." er til de par stykker som mener det er http://www.endoftheinternet.com/ når de ikke får deres vilje.
mar 2009
mvh
Jan
jan 2012
Men nu er vi altså nogle som i vores daglige virke, tjener til dagen og vejen Ved at forvandle forhindringer og problemer til spændende opgaver som selvfølgelig kan løses hvis vi er rationelle,kreative,åbne og står sammen.
Og nægter at tage sorgerne på forskud. Og istedet for at at sige "uhh det går slet ikke" siger " hold kæft det bliver godt"
Min opfattelse er at hverken brugerne eller firmaet bag siden her har glæde af et nogle vil benytte andre mc relaterede forums.
Så ret ind eller forsvind. Holdningen ser jeg som unødvendig og skadende og meget uhensigtsmæssig fra et HA tastetur. Og vælger da også at opfatte beskeden som en fejl.
Anja Fonceka siger sol igen imorgen ;-)))
Jeg har ja-hatten på, men det har ejerne af siden ikke. Det er dem du skal angribe via kontakt-formularen, og ikke mig her i tråden. Det er heller ikke politiet der laver lovene - de håndhæver dem blot.
Det er ikke en fejl. Var det en fejl, så var der nok andre regler på siden, skal du se...
Der ER mulighed for at bytte på tværs af gallerier så meget man vil - den hedder baboom.dk.
mar 2009
Men igen som alt andet starter noget godt og så bliver man en luder efter penge og sælger til højeste bydende (ville jeg også selv gøre) og der fra er det bare kroner og ører , et produkt eller en del af noget større og mere strømlined design. Ved dog ikke om det er tilfældet her men det lyder godtnok sådan (at ham der startede det ikke er ejer mere).
OG JAAAAAA solen skinner ......og jeg er ikke færdig med cyklen:-(
mvh
Jan
aug 2006
(link fjernet)
Ting til værkstedet