657 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Nummerpladekopi i Rusland Nummerpladekopi i Rusland
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=THamXpWhPsE
Du kommer kørende i din lovlige Porche Cayenne og bliver så flået ud af bilen og panserne siger "hvem fanden er det"
2 min senere, kommer en identisk bil med samme nummerplade. ( her er gangsterne ).
Tjek lige ved minut 3,34 der får den ene forsøgt benene spredt og losset i bollerne.
Panserne i Rusland skal man absolut ikke lave pis med.
0 synes godt om
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 140
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
maj 2008
Følger: 1 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 534
Det der er faktisk professionelt af Russisk standard!
Prøv at se private optagelser fra Polen og deres politi der jager Hooligans og smadre alm menneske i deres raseri.
Det er frygteligt.
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 850
Jeg fik engang stjålet indholdet af min taske i Moskva. Jeg gik på politistationen for at anmelde det, og det var fint nok, jeg kunne selv bestemme hvad der skulle stå i rapporten.
Jeg ventede i forhallen på at det blev min tur, og ovre i hjørnet var der et bur med fangsten af ludere, lommetyve og platugler. En af dem råbte op, han mente han skulle lukkes ud, men vagten på omkring 2x1 meter, 100+ kg og mindst 45 i sko, mente noget andet og bad ham klappe i. Ham i buret råbte op igen, og vagten ignorerede det og læste videre i avisen. Han råbte højere og bankede med en sko på tremmerne (minimum en tomme tykke) og så fiskede vagten kasketten frem plus en mega knippel, gik ind i buret og gav den anholdte sådan en røvfuld at jeg troede han døde af det.
Så blev der ro, og vagten parkerede stav og kasket i skrivebordsskufffen og læste videre i avisen. Kors i hytten, den skulle lige fordøjes over en kop kaffe plus en skarp. I Rusland gør man som politiet siger, men de er generelt meget venlige og høflige overfor turister. Fartbøder koster en 50'er og afregnes kontant på stedet. Man får ingen kvittering.
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 9 Emner: 174 Svar: 920
Nummerpladekopi i Rusland