Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  USA mobil
  • #1   11. maj 2012 Spørg derover når du kommer. Forskellige mobiler undestøtter forskellige standarder, så det jo bare med at sprøge, det kommer jo også til at afhænge af hvilken mobil du køber derover.

• #2   11. maj 2012 En anden detalje er at usa køre på 110 volt kontra europas 220 volt, så der er også en udgift til ny lader du skal tage højde for hvis du vil have den med hjem.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #3   11. maj 2012 I USA bruges der typisk "Tri Band" - hvilket er det selv samme vi gør her i EU. Så ingen problemer i den retning.... Hvad angår lader - som Brian omtaler - du kan du trygt bruge den "as is" idet (næsten) alle ladere omstiller sig automatisk fra 110V til 230V (Brian: Vi bruger altså 230V her i landet) smiley Hvis du påtænker at købe én smartphone, tja, så brug chancen og gør et godt og billigt køb!

• #5   11. maj 2012 Tak for obs.
    p.s. skal ikke have iphone. Skal heller ikke bruge 3g.
    Skal bare finde en god solid mobil. Der skal dog være radio i.
    Havde tænk mig en htc af nyere model.( har en gammel legend)

• #6   11. maj 2012 De fleste mobiler og tablets sælges udelukkende med abonnement til en amerikansk mobiludbyder. Det skal du lige huske når du står og kigger priser "over there"

• #7   11. maj 2012 well jeg har boet herover i snart 2 år og de der billige mobiler i snakker om hvor har i fundet dem???

nu skal du passe på alle amerikanske telefoner skal låses op og der er flere slags måder de har deres telefoner herover da de fleste er beregnet til KUN lige det abbonement du køber den med

jeg vil sige der er IKKE noget at spare eller hente ved at købe en herover og har du ikke en fast adresse kan det som osse være svært at få lov at købe en telefon

Kommentér på:
USA mobil

Annonce