824 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

ny tlf. men hvad for en?? ny tlf. men hvad for en??

Hej alle.
Min gamle sony ericsson tlf. har snart udtjent sin værnepligt, og det er ved at være på tide at købe en ny. Jeg har kigget lidt på en samsung galaxy s ll. Nogle der har nogle erfaringer med den?, eller er der andre jeg bør kigge på??.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny tlf. men hvad for en??
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   1. jun 2012 Start med at finde ud af om du virkelig VIL have en smartphone.

Vil du det, så er det bare ned i butikkerne og finde den du synes er fed.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #2   1. jun 2012 Men ja - S2 er et godt bud. HTC One X er også et godt bud.

• #3   1. jun 2012 xperia arc eller bare xperia

• #4   1. jun 2012 #42 Sajmon: Om jeg har et reelt behov for en smartphone, er jeg ikke sikker på, men da den gamle skal skiftes ud, tænkte jeg at man måske skulle prøve sådan en smiley
    Mit reellle behov er vel egentlig at kunne ringe, sende sms/mms, tage lidt billeder. Men lidt net surfing ville ikke være så tosset.

• #5   1. jun 2012 Mirza A: takker, den tjekker jeg lige ud.

• #7   1. jun 2012 Jeg gik fra en Samsung Galaxy S til en iPhone 4S, og iPhonen føles bare en smule bedre end min gamle Samsung. Ellers er S2 eller S3 jo også lækre, det kommer også lidt an på hvor stor skærm du vil have, og hvad dit app-behov er. Jeg har f. eks. ikke betalt for nogen apps endnu, selvom jeg bruger Apple.

• #8   1. jun 2012 Har lige købt en HTC One X og fortryder lidt pga størrelsen,den er lidt for stor synes jeg. ( det sagde hun også igår, hehe) ellers er den bare super..
    Go jagt og go weekend

• #9   1. jun 2012 Den nye Samsung s3 har fået rigtigt gode anmeldelser og kaldes iPhone killer. Har dog ikke selv set den live endnu.

• #10   1. jun 2012 Købte en Sony Xperia S da den lige kom på markedet.. Møg fed mobil som er overlegen i alt og har det bedste kamera/video jeg nogetsinde har haft.. Den er Iphone 4s overlegen i enhver henseende.

• #11   1. jun 2012 Har en Samsung Omnia W som jeg måske overvejer at sælge (har haft den i 6 måneder, så det er tid til ny.)
    Skriv en PB hvis den kan have interesse smiley

• #12   1. jun 2012 Èn ting, jeg personligt synes er værd at have med i tankerne for/imod smartphone og behovet er batteritiden.

Den kan alt. Men den SUGER batteriet tør inden du får dig set om. Min Samsung Gallaxy 2 holder i runde tal fra kl. 6 om morgenen til kl. 18 om aftenen, og så ønsker den mere strøm.

• #13   1. jun 2012 Jeg har selv en Galaxy Nexus, som jeg er rigtig glad for: MEN højtalerlyden er kraftigere i en Galaxy S2. Hvis budgettet er til det, vile jeg gå efter en Galaxy S3. Men S2 er billig i de her dag, så den ville jeg foreslå... Super god smartphone og let at have med at gøre.

• #14   1. jun 2012 Søren, du skal sørge for at have slået bluetooth, gps, wifi osv fra, når du ikke bruger den. I øvrigt er Advanced Task Manager god at have...

• #15   1. jun 2012 Hvis jeg ikke var så lykkelig for min 4s ville jeg nok prøve en Lumia 800..

• #16   1. jun 2012 Søren Bøgh N

Dengang jeg havde Samsung G S2 smed jeg et andet styresystem ind (Cyanogenmod) så kunne den pludselig holde 2 dage med en moderat brug af internet/sms

• #17   1. jun 2012 Ja. Jow. Tjah, Måske. Formentligt. Njah.

Jeg kan godt se ideen med at lave forskellige profiler. Udfordringen er, at jeg har BRUG for de ting - måske ikke hele tiden, men på forskellige tidspunkter. Og så gider jeg hverken være afhængig af en eller anden tidsprofil eller skulle ind og slå noget til/fra.

• #18   1. jun 2012 Jeg kan godt lide min Xperia Ray. Den er hverken for stor eller for lille, kameraet er godt, den er ikke særligt dyr, hjemmesider læses fint, og så har de lige opgraderet styresystemet til android 4.0.

• #19   1. jun 2012 Har lige købt en HTC One S.
    Super slank phone, med killer processor og godt kamera.
    Case i Aluminium med special overfladebehandling.

Jeg er i hvertfald super glad for den!
    http://www.gsmarena.com/htc_one_s-review-746.php

• #20   1. jun 2012 Har en Nokia Lumia 800 - er glad for den alting meget ,,smooth,, på den.

Men valget af den er hovedsagligt pga GPS en som virker til UG kryds og slange-
    når jeg køre med den i brystlommen og via blootooth til hadsættet i hjelmen.

• #21   1. jun 2012 Jeg Havde tidligere en HTC Dezire Z og sikke en gang lort. Nu har jeg en Iphone 4s som jeg er super glad for.

• #22   1. jun 2012 xperia... kan klart anbefales... har både haft iphone og htc... iphone er ringe.. for mine fede fingre smiley

• #23   2. jun 2012 Du skal i hvert fald overveje meget, hvad den skal bruges til. Jeg anvender en Galaxy S2, fordie virksomheden jeg arbejder for tror på samrt phones (Fuck Ohones). Havde det ikke været tilfældet benyttede jeg ikke sådan en fokofon - alene batterilevetiden er latterlig.

• #24   2. jun 2012 Knud: Det er netop behovet der er grund til at jeg overvejer hvad jeg skal. Jeg har ikke et egentligt behov for en smartphone, men da den gamle snart skal skiftes ud overvejer jeg sådan en....Jeg synes det kunne være meget praktisk/sjovt at kunne gå på nettet, hente lidt apps og lidt spil, men et egentligt behov for det??. nej.
    Behovet er vel egentlig at kunne ringe, sende sms/mms. tage lidt billeder. Resten er nok bare glasur på kagen som man siger smiley

• #26   2. jun 2012 So ein ding anmeldelse " Samsung s2".
    http://www.youtube.com/watch?v=sdYN1gVrgig

• #27   2. jun 2012 Takker for alle tips og forslag so far smiley

• #28   3. jun 2012 Hvis dit behov er en telefon, der kan ringe, sende og modtage SMS, tage et billede og evt gå sjældent på nettet, så skal du IKKE købe en fokofon - jeg har haft to forskellige - fælles nul batterilevetid, og så en del forskelle - den nye Samsung er trods alt meget bedre end den forrige HTC. Men begge havde/har en tendens til at leve helt deres eget liv, og bare gøre et eller andet, der er anderledes end det jeg ville - Især HTC-en.

Vil du deriomd have masser af morsomme oplevelser, uventede funktioner og meget nem netadgang, så er det en fokofon du skal have. Men for satan da hvor er jeg træt af at lede efter en app, der giver mig bare to dages standby - har fundet en nu, men.......

• #29   3. jun 2012 Jeg bruger kun en brøkdel af hvad sådan en smartphone kan, skiftede også fra en alm Siemens håndværker for noget tid siden.

Bruger den stort set kun til tlf/sms, men mulighedenfor lige at snuppe et nummer eller adresse på nettet, eller finde noget på Google Maps er rigtig praktisk. Mht batteri, så sidder den bare i laderen når jeg er hjemme, så er der altid rigeligt.

• #31   3. jun 2012 Jan

jeg ville holde mig MEGET fra sådan nogle tips fra den hjemmeside... Alene af den grund at de tips kommer til at ødelægge levetiden af mobil:

2000 opladninger, helst hver dag, dvs så skulle batteriet holde 5,5 år! Senere skriver han så at efter 2 år skal batteriet udskiftes? Mmmhh...

Hvad så når man kun oplader mobilen hver 4 dag? Så holder mobilen stadig 5,5 år, selvom man kun har brugt 500 opladninger... Altså same same.

Desuden hvem oplader ens mobilos når der stadig er 80% tilbage?

En Li-Ion akkumulator har det bedst i mellem området (50-80 %), så hverken helt tomt eller helt fuldt er godt. Er det vigtigt? Næ, fordi de fleste mobiltelefoner overlever alligevel ikke batteriets (begrænsede) levetid. Enten falder de ned, eller bliver smidt ud eller hvad ved jeg. Så det er faktisk ret ligegyldt hvad man gør med ens mobiltelefonbatteri.

Jeg har haft min mobil over 4 år, og batteriet er nu ved at være ødelagt. Jeg har i de 4 år altid kørt den helt ned og så opladet den over nat. Jeg vil også gøre det ved den næste telefon, da alt andet simpelthen er for upraktisk.

Kun ved min bærbar sørger jeg for at behandle batteriet godt, hvilket efter 5 år stadig yder 100 pct (næsten 5 timer ved arbejde).

Kommentér på:
ny tlf. men hvad for en??

Annonce