366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Sommerferien Sommerferien

Så fik man alligevel fri i 27-28-29-30. Så skal have konen og vores baby med sydpå, hvor og hvem skal man rejse med for at komme billigt afsted, vi vil gerne at det er sommer dernede med afslapning og helst all inc. Og så skal det ligge tæt på by og shopping muliegheder som gerne må ha åbent til sent på aftenen smiley
Har m.m kigget alt igennem på startour, bravotour, spies, nazar,
Apollo, atlantis, primotours, og finder ikke så meget spændende så det ser ud til at blive noget afbudsrejse smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sommerferien
  • #1   18. jun 2012 Kan anbefale Marmaris i Tyrkiet! Jeg var dernede sidste år med kæreste. Jeg var godt nok imod at komme til Tyrkiet til at starte med hehe, mest fordi jeg troede det var sådan noget yalla fis. Men blev gladeligt overrasket. Der er en mega lang strandpromenade, der er super hyggelig om aften. Dog er det MEGA varmt i de uger vi snakker på den glade side af 40grader. Kan anbefale hotellet Cettia Beach som er et lækkert 4 stjernet hotel med kanon lækker buffet morgen, middag og aften.

• #2   18. jun 2012 Tak har været i tyrkiet 10 gange men kan stadig godt lide det :). Syntes bare det er lidt pebret i de måneder især i side området

• #3   18. jun 2012 min kæreste og jeg har kommet her mange gang. rigtig fint hotel og meget børnevenligt. (link fjernet)

• Heine S
    Heine S Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #4   18. jun 2012 Vil bare lige give martin j ret, kom hjem derfra for 1 uge siden, hotel Hawaii 1, hamrende lækkert

• #5   20. jun 2012 den som Jens, skagen linker til ser ud til at være et godt bud når der er barn/børn inde i billedet, skal selv til Arguineguin om 2 uger men et andet hotel og det er første tur til Gran Canaria så kender ikke området

Kommentér på:
Sommerferien

Annonce