Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummerplade - Pris????
  • #1   2. aug 2012 590,- incl indregistrering.

• #2   2. aug 2012 Okay, fordi skal have synet min motorcykel, men nåh det nok ikke inden vinter og har lige købt den. så ville lige hører om det kunne betale sig for mig at gøre det efter vinteren eller gøre det nu.. Så tror jeg bare jeg venter til efter vinteren.

men tak for det hurtige svar smiley

• #3   2. aug 2012 Det kan da sagtens betale sig.. Hvis du ved du kan syne den nu som den står. Kan du pille "lidt" mere over vinteren smiley (sæsonen er os først lige rigtig kommet igang pga vejret)

• #4   2. aug 2012 Du kan jo godt syne den nu og vente med at indereg. den til efter vinter. Et syn holder i et år !

• #5   2. aug 2012 Er du sikker på det steen? Fordi skal den ikke også ejerskiftes med det samme?

• #6   2. aug 2012 Jeg skal have skiftet dæk ved jeg . smiley

Håber jeg kan finde nogen i nærheden af mig.

• #7   2. aug 2012 inc. synsgebyr bliver det lige over 800.-

• #8   2. aug 2012 100%

• #9   2. aug 2012 Ejerskifte er noget man gør når der stadig sidder nummerplade på, så skal man have den omreg. inden for 3 uger efter man har købt den. Jeg går ud fra at den er afmeldt siden du spørger om prisen på en nummerplade?

• #10   2. aug 2012 Den er ikke anmeldt endnu, jeg står i denne situation at den skal have skiftet dæk og blinklys inden den kan synes, men ved ikke om jeg skal gøre det inden vinter eller ej. Der er nummerplader nu.

Men hvis jeg indreg den så skal jeg jo også betale for forsikring i år osv. Men må lige se på det.

• #11   2. aug 2012 Som sagt så skal du sørge for at den bliver omreg. senest 3 uger efter køb ellers skal du afmelde den, så den står uden plader indtil foråret.
    Men du kan jo godt køre den til syn på den plade der er på nu og så afmelde den bagefter. Så slipper du for bøvlet med at skaffe prøveplade til foråret for at få den synet. Til den tid tager du bare papirerne med for at hente en ny nr.plade til 590,- Alternativt skal du omreg. den med det samme 380,- men så skal du også betale forsikring og vægtafgift på den indtil foråret.

• #12   3. aug 2012 ja som steen siger, kør til syn og afmeld.. så er det gjort.. ligeså snart du er klar til at køre henter du plader smiley Gjorde selv bare at smide pladen derud, så nu står jeg og skal transportere min cykel på trailer ud for at syne, omrg, og plader. 380+590 og en masse bøvl smiley

• #13   3. aug 2012 Ja det har i skam ret i, så må jeg lige skynde mig lidt med at bestille nogen dæk hjem. smiley og finde et sted de kan skifte det.

Kommentér på:
Nummerplade - Pris????

Annonce