Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummerplade pris?
  • #1   5. apr 2014 790,00

• #2   5. apr 2014 Her står der bare 590kr

profilbillede
  • #3   5. apr 2014 Hvor kommer tallet 790 fra?

• #4   5. apr 2014 Her

profilbillede
  • #5   5. apr 2014 Eftersom man kan hente plader flere steder udover motorkontoret i dag, så findes der også forskellige priser. Nogle synshaller, eller andre steder man kan hente plader, tager et ekstragebyr for at man kan købe hos dem. Derfor kan der være forskellige priser. Ligesom dit sidste link, det ligner ikke SKAT's hjemmeside.
    En nummerplade koster 590 kr, et sæt 1180kr.

• #6   5. apr 2014 Det kostede 380 at ejerskifte min sidste bil, uden plader. Der er også ejerskifte med i de 790

• #7   5. apr 2014 men desuden, så kan de selv om hvad de tager for plader,

• #8   6. apr 2014 Hos skat koster den 590 + et ekspeditionsgebyr på 200,-

• #9   6. apr 2014 De 790kr for nr plade er inkl omregistrering... Sådan er det ihvertfald her ved de synshaller vi har i området.

• #10   6. apr 2014 Jeg gav 590 + 200 for "personlig betjening", hvilket vil sige 200 kroner for 5 minutter af deres tid...

• #11   6. apr 2014 Du kan ikke omregistrere noget der ikke er nummerplade på. Så er det en registrering. De 200kr er ekspeditionsgebyr.

• #12   6. apr 2014 Kenneth.. Der kommer så 250kr oveni for selve synet, så dvs 250kr for syn + 790kr for nr plade og omregistrering. Ialt 990kr

• #13   6. apr 2014 Kim. Synet har forskellige priser. Kommer an på synssted. Og som skrevet kan du ikke omreg noget der ikke er reg. Ellers må du meget gerne link til det.

• #14   6. apr 2014 Kenneth nu er det jo sådan at når man er i en synshal med en mc så er det jo for at den skal synes før den kan ejerskiftes..... og prisen er 790kr for nr.plade inkl omregistrering + 250kr (ved den synshal JEG bruger), dvs ialt 990kr.

Og hvis der allerede ER nr plade på mc´en er prisen 250kr (igen der hvor JEG syner mc) + 480kr til omregistrering.....

Er det så svært at forstå.... ingen påstår man kan omregistrere noget der ikke er registreret... tror mere på du er en ordkløver som fortolker efter for godt befindende...

Fortsat go søndag smiley

• #15   6. apr 2014 Kim. Nu er det jo ikke en fortolkning trådstarter leder efter. Og du må gerne kalde det ordkløveri. Men du forvirrer dem der læser det ved at skrive noget urigtigt. Nu behøver du jo ikke syne maskinen for at reg eller omreg, hvis den er synet inden for et år. Men du kan stadig ikke omreg et køretøj der ikke er plade på. Det er kun hvis der er nr plade på.

• #16   6. apr 2014 Trådstarter spørger efter nr plade pris til en mc.... jeg oplyser om prisen i den synshal jeg bruger..... men nej du har ret man behøver ikke at syne mc´en hvis det er gjort inden for 1 år men så ordner man da omregistreringen fra computeren på SKAT´s dertil indrettede hjemmeside enten hjemme ved den man har købt mc´en ved eller hos sig selv.... og HVIS man har brug for en nr plade i forbindelse med sit køb, jamen så tager man i en synshal og betaler (IGEN i den synshal JEG kommer i ) 790kr for 1 stk nr plade og en omregistrering...

Hvad er det du ikke forstår ved det..... er det virkelig så svært???

Sjovt nok har ingen endnu kommenteret at de ikke forstår det UDOVER dig...

Kommentér på:
Nummerplade pris?

Annonce