{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mon ikke der er motor i bag
  • #1   4. sep 2012 Jeg tror nu nok du kan regne med den er god nok, men den bil er sikkert også strippet for ALT unødvendigt og modificeret til hurtigt adskillelse og samling og så skal den kun kører små 5m.
    De britter er eksperter på sådanne "shows" http://www.youtube.com/watch?v=4pqfUGORjSM smiley
    Jeg kan oplyse det tager under 30min at gøre det på Leopard 1 kampvognen, og der vejer motoren noget mere en den gamle Ford der smiley

• #2   4. sep 2012 Nu vi er ved ting der skal gå stærkt, kan I jo lige se hvordan man skifter en rem på en bobble:
    http://www.youtube.com/watch?v=BQhfcdQf1QA

• #3   4. sep 2012 Den er god nok, det er jo bare alt er forarbejdet, og det er en slange til benzin og 2 ledninger til tænding og 2 trækaksler.. og så lidt motorophæng.. måske smiley

Men kunne ikke ske i en "ægte" bil smiley

• #4   4. sep 2012 Rasmus A

jaja prøv på ex wv med en 2 meter lang rem og 13 medløberhjul smiley

• #5   4. sep 2012 Er sq win når der kommer nogle gamle biler ind på værkstedet, hvor der lige skal skiftes en rem eller sådan noget, oseaner af plads i motorrummet.
    De nye biler der skal man hive halvdelen af motorrummet ud for at kunne komme til.

• #6   5. sep 2012 Dengang jeg var i Søværnet, fik vi i Auderød besøg af nogle fodtusser fra Hæren, der lige skulle vise hvor seje de var. De kom med en Jeep der trak en ret stor kanon, og i løbet af 0,5 havde de skilt det hele ad og samlet det igen, og affyret en løs ladning.
    Heldigvis parkerede de det hele et lidt afsides sted mens de indtog tutten, så man kunne lsite over og kigge lidt..Jeg var naturligvis ovre og kigge. Det hele var snap-on og click, og der var ikke en eneste bolt der skulle skrues af. Man skulle ikke prøve at bakke med den, for så faldt motoren ud.

Men det ser godt ud når de gør det, for det er ligesom et F1 pitstop - der er ikke en eneste overflødig bevægelse.

Kommentér på:
mon ikke der er motor i bag

Annonce