3.547 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 45 Svar

smide skrald ud af vinduet... er du også et miljø svin. smide skrald ud af vinduet... er du også et miljø svin.

Øv, hvor er jeg træt af de svin der ikke kan vente til de kommer hjem med at smide deres affald ud indtil de kommer hjem. Næsten dagligt kan jeg samle affald op i min indkørsel. Har fundet følgende sjove ting. Hygiejne bind, kondom, pille emballage, dåser, og cigaret skod og den der pisser mig mest af. McDonald emballage. Bor ud til en større vej midt mellem 2 mc.Donald. er du også et miljø svin?
Næste gang jeg har chancen følger jeg svinet hele vejen hjem for der efter kunne konfrontere idioten.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  smide skrald ud af vinduet... er du også et miljø svin.
  • #1   23. sep 2012 Nej, jeg har gået i skovbørnehave og efterfølgende været spejder, så jeg lærte fra et tidligt tidspunkt at respektere naturen, og jeg smider ALDRIG noget nogensteder. Jeg vil hellere bære et stykke indpakningspapir i flere timer end at smide det i naturen. Jeg bliver selv voldsomt indigneret når jeg ser folk smide noget i naturen helt casual.

• #2   23. sep 2012 Det er til at blive sindssyg i hovedet af.. folk der smider deres fucking cigaretskodder ud af vinduet når de kører. Det er fandme for klamt.

• #3   23. sep 2012 lige hvad det angår kunne vi lære noget af lovgivningen i Californien, $1000 i bøde for at kaste affald ud af bilen hvis politiet nupper dig

• #4   23. sep 2012 syntes sgu tit det sker for folk....og det er noget forbandet svineri...

og det at smide mad ud på vejen er også extra lort, for det lokker div dyr ud på gaden hvor folk køre..

mvh

• #5   23. sep 2012 Det er noget være svineri..
    Og rent sjuskeri.. Det tager 2sek xtra, når man alligevel tanker spanden.. c",)

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #6   23. sep 2012 For ikke så længe siden, fulgte jeg efter en mand som kylede en McD pose ud af vinduet, for derefter at tømme den ind af hans åbne siderude mens bilen holdt parkeret.

Jeg aner ikke hvad hans reaktion var på det, for efter 5 minutter jeg gad ikke vente mere på den, men jeg tror ikke det var så behageligt at skulle sidde i cola og pomfrit sovs sjatter i en brandvarm bil.

Det er mig en gåde hvilke tanker der går forud for at folk smider cigaretskodder NOGET som helst sted, andet end i en skraldespand eller i et askebæger.
    Hvilket menneske er dog så stupidt at det tror den slags forgår?

• #7   23. sep 2012 Jeg smider altid skodder , det jeg ligglad mæ, os i bil.

• #9   23. sep 2012 det der pisser mig mest af er tomme dåser min hund har skåret poten op 2 gange på et år p.g.a opsprættet dåser når der er blevet klippet græs i rabbaten.
    hvor svært kan det være at finde en skraldespand + vi har lige fået et pizzaria så nu ligger der pizzabakker over det hele.
    det er sgu noget svineri.og er helt enig med martin det skulle koste kassen hvin man bliver taget.

• #10   23. sep 2012 bor også i nærheden af mc d,jeg plejer at fylde en pose med deres affald og så køre ned og smide det af inde ved dem.Men det bliver de ikke så glade for men har prøvet at argumentere for flere skraldespande,men det nægter de at stille op

• #12   23. sep 2012 Jeg kaster aldrig affald væk, uanset om jeg er i bil eller gående, får sgu lyst til at køre efter folk hver gang de smider noget ud!

Men jeg kan godt finde på at smide et æble- eller bananskrald ud hvis jeg er på landevejen og der ikke er biler i nærheden.. det er trods alt ikke anderledes end hvis der falder et ælbe fra et træ..

• #13   23. sep 2012 Der er ikke nóget der pisser mig af som folk der smider deres affald i vores alle sammens natur.... :-C
    Ta' for satan jeres affald med hjem !!!!

• #14   23. sep 2012 har sgu taget min del i dag.............................

svigermor er her til kaffe..................

mvh

• #15   23. sep 2012 Det er derfor at man har en stor bil...der kan ligge meget, og så runder man bare lossepladsen en gang i kvartallet smiley

Spøg til side...kan kun give jer ret, og især når man er i bil, så kan det sgu da ligge på gulvet eller lignende til man kommer hjem...

• #16   23. sep 2012 Det kondom du samlede op i din indkørsel, er ikke smidt ud af vinduet fra en bil. Jeg knallede lige skeden i din indkørsel i nat men kunne ikke finde det bagefter. SORRY.

• #17   23. sep 2012 Thomas p. Det er Sq OK. Det tog mig kun 10 sekunder at samle det op, så hvem havde mest tid sammen med kondomet. smiley

• #18   23. sep 2012 hmmm

og måske det var brugt til sport i 2eren.....................................

mvh

• #19   23. sep 2012 Smider gladeligt æbleskrog, bananskralder og "appelsinhud" ud af vinduet på både mc, bil og lastbil.

Alt andet er NoGo

Hvorfor ikke bare mærke mcD poserne med unikt tag ved afhentning. Så er det jo bare at spole tilbage på overvågningsbillederne og sende en både på en mia til ejeren / chaufføren!

Aaaargh en mia er måske i overkanten. Men minimum det det koster at sende en mand ud og hjem for at fjerne det ene stykke affald + 1000 kr i bøde.
    Så tror jeg faktisk det ret hurtig stoppede :-b

• #20   23. sep 2012 I skulle se stortorv en lørdag aften lige omkring mcd... Torvet ligner en stor cheeseburger med alt det affald

• #21   23. sep 2012 Jeg kan sagtens finde på at smide alt det biologiske ud af vinduet, ALT det som alligvel er bedre naturen nedbryder fremfor at forbrændingsanstalten skal bruge energi på at brænde det. MEN, det kræver at jeg kan "nå" naturen, smider aldrig så det bare ligger og flyder på asfalten så ryger det hellere i kassen bag forsæderne til tømning hjemme på matriklen.

• #22   23. sep 2012 Jeg plejer at dytte og blinke af cigarat-idioterne, men de fatter det vidst sjældent. Jeg har også rullet ruden ned og sagt til en tosse at han tabte noget. Da han fandt ud af at det var skoddet jeg mente, sagde han at det var med vilje og så blev han skide sur da jeg kaldte ham et svin. :@]

• #23   23. sep 2012 jeg smider mange dåser efter de der tour de tosser, kan slet ikke udstå dem

• #24   23. sep 2012 Rigtig fint med sådan en tråd....

• #26   23. sep 2012 det er ikke engang løgn, de pisser i flasker mens de køre for at spare tid har selv en kollega der er chaufør hver fredag

• #27   23. sep 2012 lastbilchaufør er en livs stil... træsko, plettet strop undertrøje, autobahn ludere og pis på flasker smiley

Så kører det for dig

• #28   23. sep 2012 ja og en dåse jaka bov

• #29   23. sep 2012 (link fjernet)

der er en der smider en dåse ud af vinduet i klippet og en smider den ind igen smiley

• #32   24. sep 2012 nogen der kan skikke denne her har prøvet at der lagde en morgenmads kasse i indkørslen og bor i en lille by "med fælles bad og lukum"

smider selv kun frugt rester ud

• #33   24. sep 2012 Jeg har til tider problemer med en eller andet idiot, der smider aviser pakket ind i plastik i min indkørsel, på fotovet, ja sågar nogle gange også på vejen smiley

Kan ofte se mine naboer har det samme problem......

• #34   24. sep 2012 Så en gang en knægt tømme askebægeret ved rødt lys, han glemte lige at kigge i bakspejlet, der holdte en politivogn og han kom til at samle det hele op igen ;0)

• #36   26. sep 2012 Det er 100% iorden at ramme folk økonomisk for den slags svineri, men hvem ska så håndhæve det ? politiet ? det har de hverken tid eller lyst til det, bla. også derfor politiet udliciterede kontrol med parkerings-loven til kommunerne...

Det er også derfor at der hersker anerki på cykelstierne i københavn, cyklerne kører som lort, på fortov over fodgængerfelt og over for rødt ned af ensrettet osv. osv. find selv på flere lov overtrædelser, politiet gør simpelhend intet.
    Så at tro de vil sætte ind overfor skralde svin, will never happen

• #37   26. sep 2012 @ Martin ¤ - Der skal da bare oprettes et korps af snigskytter, der placerer sig tilfældige steder i landet. Skrald ud af vinduet = ødelagt dæk :-b

Det kan selvfølgelig give nogle spændende episoder på hoved og motorvejene smiley men hva fa'en målet helliger vel midlet!! smiley

Vi kan vel alle godt bruge lidt ekstra træning i skydning mod bevægelige mål.
    Jeg er klar ved telefonen, så de ringer bare...! :o)

• #38   26. sep 2012 Henrik O : jeg vil gerne være med, men så skal jeg have løn for det, det ville jo blive en fuldtids beskæftigelse smiley

• #39   26. sep 2012 ha altid en godt brugt og fyldt kattebakke med i bilen, når du så ser en smide et skod ud af vinduet banker du på ruden, når han så ruller ned tømmer du kattebakken ned i skødet på ham smiley

PS. husk af fodre katten godt med råden skidt-fisk et par uger op til.

• #40   26. sep 2012 martin plat ide, hvorfor skal det gå ud over katten, kan du ikke selv skide i en pose og så smide det i hovedet på dem der smider skodder ud

• #41   26. sep 2012 Bodie B: det var et udemærked alternatv, men når nu katten godt kan lide halv råden skidt-fisk så kan man lige så godt udnytte det smiley

• #42   27. sep 2012 Kørte ned af en vej i Glostrup hvor 2 unge drenge kom gående på fortorvet. Begge gik med en dåse øl som blev tømt ned i sækken. Tja hvad gør de med jeres tomme dåse, hmm hendes over en plankeværket ind til have. håber sq mine 2 drenge aldrig bliver sådan. hvad mon de vil sige hvis nogle smider affald i deres forældres have, mon ikke de vil Puste sig op og spille smarte..

• #43   15. okt 2012 Det pisser mg osse af med de hundeejere der ikke gider rydde op efter sin hund....
    Der var en af mine venner der døjede med det på sin grund og opdagede ved en tilfældighed at det var den samme hund der dagligt fik en lang line så den kunne rende på hans grund og skide. han konfronterede så ejeren med det.
    Men hans hund måtte skide hvor det passede den og han gad da ikke samle det lort op, der gik vist et stykke tid inden hans postkasse holdt op med at lugte af hundelort

• #44   15. okt 2012 Til orientering..

Det er bestemt heller ikke billigt at være et svin DK (heldigvis!)

Det koster 5000 af smide affald uden byzone, og 3000 kr inden for byzone.. så der er skam god grund til at gå videre med en sag, hvis man kan dokumentere det!

• #45   15. okt 2012 Tidligere domme..
    (link fjernet)

med til billedet hører at man naturligvis OGSÅ kommer til at betale for oprydningen, eller hvis det har været umiddelbart muligt, selv at rydde op..

• #46   15. okt 2012 Som jeg ser det koster det "kun" 500 at smide småskrald ud af vinduet...

• #47   15. okt 2012 ja, de 5000 er rammen.. lidt som at køre for hurtigt.. de koster mindre at ikke at køre så meget for hurtigt..

• #48   15. okt 2012 Men klasse med den der fik 1000kr i bøde for at smide en bødetilkendegivelse fra sig..

• #49   15. okt 2012 bemærk også lige at det er dyrere at smide dåser af mærket pepsi cola i naturen (13/6-10) end andre dåser (1/5-08)..... :-b

• #50   15. okt 2012 Det er klart.. Pepsi-cola smager pis..

• #51   16. okt 2012 Det er nogen møgsviner der smider skodder, de kan f.eks. ramme en biker i øjet, samt at de ikke forgår af sig selv.
    Kunne godt tænke mig at høre hvad de sviner har at sige til deres forsvar.

Kommentér på:
smide skrald ud af vinduet... er du også et miljø svin.

Annonce