1.888 visninger
|
Oprettet:
igen en tyv.... {{forumTopicSubject}}
sikken en idiot. stjæler en cykel, smadre den ind i en lastbil. tænk lige over hvad denne tosse koster samfundet. øv,,,, gid han kommer til at betale igen. Men desværre kommer sikkert til at skylde så mange penge at han søger yderligere kriminalitet.
http://www.motorcykelgalleri.dk/links/forhandlere
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 252
okt 2011
Følgere: 180 MC-er: 4 Emner: 283 Svar: 2.388
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
ligesom ham her http://www.motorcykelgalleri.dk/minkonto
jun 2012
Følger: 29 Følgere: 50 MC-er: 6 Emner: 53 Svar: 477
he he.... undskyld forhandlere. linket var forkert.
grauballemanden, ja jeg er også en bandit....
anklage ærlige mennesker....
håber det er det rigtige linK denne gang.
okt 2011
Følgere: 180 MC-er: 4 Emner: 283 Svar: 2.388
aug 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 20 Svar: 60
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 320
jun 2012
Følger: 29 Følgere: 50 MC-er: 6 Emner: 53 Svar: 477
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 12 Svar: 1.322
igen en tyv....