{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

Det at sælge bil og motorcykel {{forumTopicSubject}}

Har i prøvet at sælge et køretøj og så faktisk fortryde lidt bagefter...

Jeg har lige solgt min Mercedes S klasse, og til en meget billig pris,
den var begyndt at ruste lidt hist og pist og lidt andre små ting, og så syntes jeg at ca 7 km på literen var blevet lidt dyrt efterhånden..

og billig i stumper var den heller ikke, men en dejlig vogn det var den....

men som sagt, så satte jeg den til salg, og til en meget billig pris så den hurtig ville blive solgt, og her nu efter den er det, så savner jeg den sgu lidt., også selv om jeg spare rigtig mange penge ved at køre i min anden lille bil....

andre der har haft ligene oplevelse med noget i har solgt ...

mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det at sælge bil og motorcykel
  • #1   28. okt 2012 ja et par gange efterhånden. dog ik med bil (eftersom jeg ik har haft nogen)

• #2   28. okt 2012 Tror mest jeg fortrudt, hvis det hele er gået alt for hurtigt, fordi man netop som dig, prissatte det for lavt.. Havde du fået 5000 kr mere for bilen, så havde det nok ikke gjort så ondt:)

• #3   28. okt 2012 Ja kender det godt lidt. Og gider ikke have det sådan igen. smiley Hver gang jeg får regningen fra statoil så overvejer jeg også at sælge min land rover. Men kan sku ikke få mig selv til det. for det er sku en dejlig bil smiley

• #4   28. okt 2012 Ja blev faktisk rigtig nederen over at sælge min gamle gsx750f, solgte den billigt, da der var en herinde der henvendte sig og skulle bruge den til sin "far".. Jeg tænkte kan da sælge billigt og en fik glæde ud af den, men fandt så ud af den blot skulle videresælges og kom herind ugen efter til 5000,- mere og væk

Den gjorde rigtig ondt smiley savner det stadig og skuffet..fucking lort

Men nu har jeg noget gammel lort jeg ikke gider bruge så det står bare.. men igen gider jeg ikke rigtig miste 5000,- på noget jeg kun har taget prøvetur på, men ender nok der..

Køber jeg ny cykel må den står til den igen skal sælges, men har solgt mange biler med fortjeneste, så i sidste ende er det hele nok fint

• #5   28. okt 2012 Jeg har savnet alle de køretøjer jeg har solgt, men har aldrig fortrudt.. Der er 2 af mine nuværende køretøjer jeg har som ALDRIG bliver solgt, så jeg kan ikk fortryde det smiley

• #6   28. okt 2012 Steffen p

Ja du har nok fat i noget der, det gik lige pludselig lidt hurtig, og fik pris sat den lige billigt nok.. da bla benzin regningen var lidt kedelig... og tænkte nu skal den videre... tror også det har noget at gøre med at det ikke er så let at sælge ældre biler med v 8 motor lige for tide, at den så blev pris sat lidt lavt, fordi jeg tænkte sådan....

jeg købte den billigt... og solgte den billigt.. som du siger ,havde jeg fået lidt mere for den, gjorde det nok ikke så ondt.. men den er solgt o g væk, men savner den sgu lidt . .
    mvh

• #7   28. okt 2012 @ Mirza du rammer hovedet på sømmet, savner ja, men fortryder, NEJ. Én gang har jeg haft følelsen af at den ikke skulle have været solgt, til dén køber. Bilen jeg solgte var et suttet bolche og stod som en luder i en gadedør og han ankom i en beskidt og sjældent rengjort bil. At den så endte stjålet og aldrig set siden er jo endnu mere ærgeligt.

• #8   28. okt 2012 NEJ jeg sælger ALDRIG noget jeg er den mindste i tvivl om jeg vil savne.

Min Volvo S60 T5 bliver kun solgt hvis det er i bytte på en S60 R eller en C70 T5. Så hvis jeg kender mig selv ret, så bliver T5éren her nok når den nye ankommer.

Det samme gælder mine samling af motorcykler, jeg sælger KUN hvis "budet" er der og kun hvis det er for at få noget andet jeg heller vil have.

• #9   28. okt 2012 Bøjede mig en gang for min daværende kone, BMWen (730) var for stor sagde hun. Fik den byttet ud med en opel omega, og savner stadig BMWen!!
    PS Savner ikke madammen!

• #10   28. okt 2012 Min Yamaha Raptor 660 i mit profilbillede købte jeg i påsken 09 til 25000 og et år efter solgte jeg den til 5000. Kunne ikke få mere for den da krisen kradsede og den ville heller ikke køre optimalt. Men her 2½ år senere savner jeg den stadig da jeg nu kender folk der måske ville kunne hjælpe med at få den lavet. Det var et stykke hjernedødt legetøj, men ufatteligt sjov at køre på

• #11   28. okt 2012 jeg har solgt en mc som jg rigtig fortrød bagefter. den grå cb 900 i min profil. den var så original som den næsten kunne være og egentlig i fin stand, bortset fra 5 gearet var træls. den solgte jeg til en alt for billig pris fordi jeg var i flytterod. den er så efterfølgende blevet parret med en gammel kawa og ser efter min mening rigtig ærgelig ud nu. har altid fortrudt at jeg solgte den, og hver gang jeg ser den herinde kan jeg ikke lade være med at ærge mig over at jeg solgte den,

• #12   28. okt 2012 min nyre smiley

• #13   28. okt 2012 Jeg savner i særdeleshed min Suzuki GSX 750 X Shark, min Yamaha TT350 og min Landcruiser BJ 73.... Havde mønterne været der så havde jeg sgu haft et helt museum efterhånden smiley

• #14   28. okt 2012 Jeg kender det...

Solgte min nuværende motorcykel (mette mols), købte den igen, solgte den og købte den igen...Dette over en 4 årig periode...
    Begge gange solgte jeg til venner og derfor kunne jeg ikke lade være med at købe den tilbage når den kom til salg..
    Nu beholder jeg den fanme.

Har haft hurtigere og smartere maskiner, man aldrig nogen med sjæl som Mette...

• #15   28. okt 2012 har solgt nogle køretøjer gennem tiderne men de eneste jeg egentlig fortryder lidt er min forhåndværende Yamaha FS1k og min Yamaha MR50 , de kunne nu være sjove at eje endnu

Kommentér på:
Det at sælge bil og motorcykel

Annonce