1.098 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

En lille vits ! ! En lille vits ! !

En mand vågner op hjemme med hovedpine og monstertømmermænd. Han kæmper sine øjne op, og det første han ser er et par hovedpinepiller ved siden af et glas vand på sengebordet sammen med en rød rose.

Han spiser pillerne og lægger samtidig mærke til, at der er lagt rent tøj frem til ham. Alt omkring ham er ryddet fuldstændigt op. Han får øje på en seddel hvor der står: “Skat, morgenmaden er i ovnen. Jeg tog tidligt af sted på indkøb – Love You”

Han vælter ned i køkkenet og til hans overraskelse er der lækker lun english breakfast i ovnen. Der ligger også en frisk morgenavis. Hans søn sidder ved bordet og spiser. Han spørger sin Søn; “Hvad der skete i nat?”

Sønnen: – “Du kom hjem klokken 3, hjernedød og fordrukken. Smadrede nogle møbler, kastede op i gangen. Og fik et blåt øje, da du bankede hovedet ind i dørkarmen.” Manden: – “Hvorfor er alt så i perfekt orden og rengjort? Jeg har fået en rose, avis, en sød seddel og morgenmad?

Sønnen: – “Nååååå det..! – Mor fik med stort besvær trukket dig ind i soveværelset, og da hun prøvede at trække dine bukser af dig, skreg du: – “Lad mig være din sæk! JEG ER GIFT!”

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lille vits ! !
Kommentér på:
En lille vits ! !

Annonce