En lille vits ! ! En lille vits ! !
En mand vågner op hjemme med hovedpine og monstertømmermænd. Han kæmper sine øjne op, og det første han ser er et par hovedpinepiller ved siden af et glas vand på sengebordet sammen med en rød rose.
Han spiser pillerne og lægger samtidig mærke til, at der er lagt rent tøj frem til ham. Alt omkring ham er ryddet fuldstændigt op. Han får øje på en seddel hvor der står: “Skat, morgenmaden er i ovnen. Jeg tog tidligt af sted på indkøb – Love You”
Han vælter ned i køkkenet og til hans overraskelse er der lækker lun english breakfast i ovnen. Der ligger også en frisk morgenavis. Hans søn sidder ved bordet og spiser. Han spørger sin Søn; “Hvad der skete i nat?”
Sønnen: – “Du kom hjem klokken 3, hjernedød og fordrukken. Smadrede nogle møbler, kastede op i gangen. Og fik et blåt øje, da du bankede hovedet ind i dørkarmen.” Manden: – “Hvorfor er alt så i perfekt orden og rengjort? Jeg har fået en rose, avis, en sød seddel og morgenmad?
Sønnen: – “Nååååå det..! – Mor fik med stort besvær trukket dig ind i soveværelset, og da hun prøvede at trække dine bukser af dig, skreg du: – “Lad mig være din sæk! JEG ER GIFT!”
okt 2011
Følgere: 180 MC-er: 4 Emner: 283 Svar: 2.389
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 68
- Ingenting, det er vel ikke nødvendigt at sige tingene to gange!
Hvordan ved man konen er død?
- Hun knepper som hun plejer, men opvasken bliver større og større!
Manden til konen:
- hent mig lige en 6-pack!
Konen til manden
- Selvfølgelig skat!
Dagen efter
Manden til konen:
- hent mig lige en 6-pack
Konen til manden:
- Hent den selv dit svin!
Manden til konen:
- Hvis jeg selv skal hente den ser du mig ikke i 3 dage.
Konen så ham ikke de efterfølgende 2 dage. På 3. dagen begyndte hun at kunne se ham en lille smule med venstre øje!
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 777
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.420
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 230
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 68
- Hvis det heldige kvindemenneske der skulle forelske sig i mig kan se jeg mener det i gas, er hun velkommen hos mig xD
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 12
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 57 MC-er: 19 Annoncer: 2 Emner: 57 Svar: 642
tænkte: den kan jeg fame ikke huske at ha' ædt!
En lille vits ! !