801 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

En lille vits. En lille vits.

Der var engang 2 brødre, de var tvillinger og lignede hinanden på en prik.
Per var gift og palle var den stolte ejer af en forfalden gammel robåd.
Skæbnen ville, at den samme dag som pers kone døde, sank palles robåd. Et par dage efter mødte en sød gammel dame palle på gaden og sagde: jeg er meget ked af at høre om deres kæres død, i den tro, at det var per hun talte med: nej jeg er da overhovedet ikke ked af det.
Hun var en gammel rådden flodpram, hun stank af døde fisk. Hver gang jeg var i hende, blev hun vådere indeni. Og hullet blev større, hver gang jeg brugte hende.
Det der tog livet af hende, var 4 læger, der spurgte, om de måtte leje hende.
Jeg sagde ellers at hun ikke var god, men de ville prøve hende alligevel.
Resultatet var, at de alle 4 ville op i hende på en gang, og det blev for meget, hun flækkede.... før palle nåede at slutte, var den gamle dame besvimet....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lille vits.
  • #1   4. sep 2008 Skotten spørger sin landsmand: - Var det en sød pige, du var ude med I går aftes ?- Ih ja, hun var faktisk så dejlig, at I taxaen hjem kunne jeg næsten ikke holde øjnene på taxameteret.

"To jægere er alene i skoven. Den ene falder livløs om. Den anden snapper sin mobiltelefon og ringer 112. Telefondamen be'r ham tage det roligt og spørger, om han har sikret sig, at jagtmakkeren er død? Der lyder et skud, hvorefter jægeren er tilbage på linjen og spørger: Og hva' nu?"

To århusianere og en pakistaner arbejdede sammen for et stor entreprenørfirma I udkanten af Århus - indtil en dag, hvor pakistaneren faldt ned fra 30 meters højde og blev dræbt. Der var ikke meget tilbage af den stakkels fyr, så da politiet kom til stede, spurgte de århusianerne, om den dræbte havde nogle særlige kendetegn. - Næh, han var temmelig almindelig, snøftede den ene århusianer. - Nej, hov forresten, et øjeblik ! afbrød den anden. - Han havde da to røvhuller ! - Laver I sjov med mig ? spurgte betjenten. - Hvor pokker ved du det fra ?, har du set dem ? - Nej, jeg har ikke selv set dem, sagde århusianeren, men hver gang vi kom ind på værtshuset rundt om hjørnet for at få en øl efter arbejdstid, så sagde bartenderen altid: "Der kommer den forbandede pakistaner med de to røvhuller....

• #2   4. sep 2008 Prins Henrik er ude på jagt med hans jagtkammerat. Efter de har gået et stykke tid, kommer de forbi en ged der har hovedet i klemme i et hegn. Jagtkammeraten tager bukserne af og knepper geden for hårdt. Da han er færdig siger han til Prins Henrik "Så er det din tur!" Prins Henrik tager bukserne af og bukker sig hen over hegnet og siger "Ikke så hårdt som du ordnede geden, tak"

• #3   4. sep 2008 Haha, den sidste var sat'me fin smiley

• #4   4. sep 2008 En pige kommer susende hjem fra skole og råber:
    "MOAAAR! Moar, i dag har vi lært at tælle! De andre børn kunne kun
    tælle til fem, men jeg kan tælle til ti. En, to, tre, fire, fem, seks,
    syv, otte, ni, ti. Er jeg ikke dygtig, Moar?"
    Moren: "Jo skat, du er dygtig."
    Pigen: "Er det fordi jeg er en blondine, Moar?"
    Moren: "Ja, det er fordi du er en blondine, skat."

Dagen efter kommer pigen igen susende hjem fra skole og råber:
    "MOAAAR!
    Moar, i dag har vi lært alfabetet! De andre børn kunne kun
    komme til D, men jeg kom helt op på G. A, B, C, D, E, F, G. Er jeg
    ikke bare dygtig, Moar?"
    Moren: "Ja, det er fordi du er en blondine, skat."

Næste dag kommer pigen igen susende hjem fra skole og råber: "MOAAAR!

Moar, i dag har vi haft gymnastik. Alle de andre piger havde ingen
    bryster, men jeg har store runde bryster. Er jeg ikke dygtig, Moar?"
    Moren: "Nej, skat. Det er fordi du er 25 år."

• #5   4. sep 2008 LOfuckinfL

• #6   4. sep 2008 "griner" den med prinsen var bare klasse...

• #7   4. sep 2008 god en claus

• #8   5. sep 2008 husets tennage dreng kommer løbende ud i køkkenet hvor moreren er..
    mor mor..
    jeg har lige haft min første sexuelle oplevelse.. hun ved ikk helt hva hun skal sige til ham og sender ham ind til faren..
    far far råber drengen.. jeg har lige haft min første sexuelle oplevelse..
    nåda sir faren lidt stolt.. her min dreng. sæt dig ned og drik en øl med mig. da drengen begynder at drikke spørger faren...
    nå min dreng. må jeg høre.. hvordan hvar det så ? drengen svarer..
    joe.. det var såmen meget godt.. men far ?
    hvor længe skal det gøre ondt i røven bagefter ?

Kommentér på:
En lille vits.

Annonce