561 visninger
|
Oprettet:
Ferie i uge 21 {{forumTopicSubject}}
Hey. Min Kamerart og jeg vil tage en uges ferie i uge 21. Planen er at køre syd på. Vi er helt nye mc'ister. Så jeg er intresseret i at vide hvor langt vi skal satse på at kunne køre, og hvad men skal være opmærksom på.?
Jeg kører på min GPZ500s
og han køre på en droslet honda CB 400 fra 90 tror jeg.
Planen er at bo på hotel eller lign.
På forhånd tak for hjælpen og inputs
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.789
okt 2011
Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
Og så finder i også ud af hvor mange timer i gider sidde i sadlen, gang det med en snit fart på 100 km, så kan i regne ud hvor langt i kan nå, hvis i kører autobahn, om dagen.
En god måde at finde overnatning på, er at gå på google maps og søge på gasthaus, så popper de op, og i kan, ved mange, se deres priser og hvordan forholdene er.
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 916
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 30
Gasthaus Tjek, fedt input by the way.
Autozug. Hvad er det? En togtur med cyklerne eller?
Planen er egentlig også at nyde en tur uden et mål som sådan, men vil alligevel gerne ligge en plan, just in case.
Er der nogle ting man skal have med til at fixe evt problemer. ?
Jeg glæder mig så meget, fik kortet i slutningen af sidste år, så har ikke kørt så meget endnu..
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.789
Ofte er der ikke ret godt skiltet i lokalområderne på de gode små landeveje. Dem skal man kende. Myndighederne skilter hellere med hovedvejene som hurtigt afvikler trafikken.
Harzen er værd at kigge på. Det er ret billigt også med halvpension. Efter en lang dag ude på motorcykel er det meget fedt at kunne spise på hotellet og få sig en fadbamse.
okt 2011
Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
Ferie i uge 21