{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et budskab som gere må spredes .
  • #1   28. feb 2013 Jeg må indrømme at min eneste frygt når jeg er på to hjul er folk der ikke kan finde ud af køre. Jeg er bestemt ikke den bedste selv og slet ikke på to hjul. Men hvis jeg en gang vælger at hoppe af i farten, håber jeg det kun er mig selv det går ud over.

• #2   28. feb 2013 Havde sådan en tosse sidste år der lå lige i røven af mig.. prøvede flere gange at vinke ham længere væk fra mig samt køre fra ham (lige oppe på 60 i byen) Men han blev ved.. så er der jo ikke andet at gøre end at trække ind og lade dem komme forbi..
    men er fandme mange tåber derude

• #3   28. feb 2013 En anden fin måde at få dem til at forstå det er ganske simpelt at konfrontere dem enten ved at bremse dem ned med det samme eller lade dem passere og så følge efter dem til de stopper.

• #4   28. feb 2013 Hvis folk ligger i røven af mig inde i byen, plejer jeg at køre i "elastik".
    Altså sænke farten til 40 uden at bruge bremsen, og så hurtigt accelerer op til 50, når du har gjort det et par gange, så plejer billisten at fatte det.

• #5   28. feb 2013 Hmm... Gad vide om HA og Banditos også oplever de problemer

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

Emner: 17 Svar: 451
    #6   28. feb 2013 Hvis man går op i at dele budskaber som dette må det kunne lade sig gøre at lave noget der er lidt mindre himmelråbende amatøragtige...

• #7   28. feb 2013 Esben F.
    ser frem til dit bidrag, og vil være den første til at dele det ud på fb twitter og diverse sider hvor man kan sidde og råbe op smiley

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

#8   28. feb 2013 Hvis det ikke fremgik helt tydeligt af mit tidligere indlæg "så går jeg ikke op i at dele budskaber som dette". Du kommer med andre ord nok til at vente temmeligt længe.

Men for at blive ved det konkrete tilfælde... Et billede i i rundt regnet 150px x 150px med en direkte dansk undersættelse fra en engelsk tekst kan da kun være amatøragtigt.
    Iøvrigt er min egen erfaring at "når vi accellererer hurtigt væk fra jer..." så er det netop for at "lege".
    Lad os nu kalde en skovl for en skovl...

• #9   28. feb 2013 Er du en skovl?

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

#10   28. feb 2013 Spred bare budskabet hvis du mener det gør noget godt for dig:-)

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #11   28. feb 2013 Ja, utrolig fustrende at have biler helt oppe i baghjulet
    Skal nok blive rigtig sjovt for de nye MC'ister på deres 125 ccm på motorvejen
    Ny, uerfaren og en bil 2 m. bag ved sig.

• #12   28. feb 2013 Kenneth.

Ja den tanke har jeg også haft. At vi får en ordenlig bunke mc'er som kun lige kan presse sig op på 120km/t på motorvejen.. Det bliver ikke sjovt

Kommentér på:
Et budskab som gere må spredes .

Annonce