1.136 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
4. aug 2005 Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Menneskets bedste ven? {{forumTopicSubject}}
....er uden tvivl Hunden.
Her er et eftervisende eksperiment du selv kan lave. Tag din hund og din bedste veninde, og læg dem i bagagerummet på din bil - ikke nødvendigvis sammen.
Vent så en time og luk op igen. Hunden er med sikkerhed glad for at se dig,men hvordan mon lige det går med veninden.....
apr 2006
Følger: 50 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.202
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 16 Svar: 103
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 340
Hvis hunden står og gør ved terassedøren, og konen står og galer ved bagdøren, hvem lukker du så ind først. Hunden selvfølgelig, for den holder kæft så snart den er kommet ind.
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 2.997
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
hunden var glad hele tiden , kvinden blev sur allerede efter den første time !
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
Om veninden brokker sig når jeg åbner, ved jeg ikke...............................
For hun har munden fuld..
okt 2011
Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
Menneskets bedste ven?