1.724 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
4. aug 2005 Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Jeg forstår det ikke........ {{forumTopicSubject}}
Nu ved jeg ikke, hvor mange gange jeg har fået hunden beskrevet som menneskets bedste ven - jeg kommer aldrig til at holde rigtigt af hunde!!!
Men så ... med nærmere tanker på alle de skønne døtre, mødre, koner, kærester og andre dejlige k........ jeg i årenes løb er stødt på, så går det op for mig, at det med hunden, det er bare noget vrøvl!!!!
Kvinden er menneskets bedste ven
Et stort knus til dem alle
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
Jeg har lige prøvet at lave en sammenligning mellem kæresten og hunden herhjemme - Det gik ikke godt..
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 600
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.073
feb 2005
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 819
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
feb 2005
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 819
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 600
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Tror også, at der kravler en skrap dame ud under en sten i den fynske ler med en meget stor kæp i hånden og forlanger kaffe - eller måske noget stærkere
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Fanden høster ikke sit ukrudt så småt
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 1.303
Lige pt. er det min mc, der har betegnelsen "bedste ven"
Eller det er ihvertfald den, der underholder mig mest for tiden
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
PJAT!!!!!!!!! MC'en er det vigtigste ( selvom konen mener noget andet
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.428
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 600
ps...de 10 cm ER i højden:-)
Knud, er slet ikk i tvivl:-)
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.428
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
funderer lidt over dit profilbillede og et par indlæg herovenfor - har du truffet Rikke?
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
er der ligheder, egevedpigen levede ikke forgæves, det kan tollundmanden bevidne
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
(undskyld Rikke, men i dit indlæg virkede du meget energisk)
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Jeg forstår det ikke........