Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nordcap ?
  • #1   20. maj 2013 Nordkap? Dyrt, langt væk, koldt, norsk "mad" og en milliard myg. Men vi har jo allesammen eller anden drøm der bare skal leves ud så man får fred i sindet. Min var at køre til Bajkal søen på russer.

God tur, fortæl om den når du kommer hjem. Der er masser af oplysninger på nettet om andre der har gjort det, også her på MCG.

• #2   20. maj 2013 Bajkal , der har jeg været , tiderliger var jeg Russisk gift , du skulle evt overveje en tur langs Volga omkring Volgograd , Mvh johnny

• #3   20. maj 2013 Jeg har en stor svaghed for Rusland og omegn, og er også russisk gift. Rusland er som alpin skisport. Man prøver, og enten hader man det som pesten, eller også bliver man fuldstændig bidt af det. Der er vist ingen mellemvej. Vi var på Krim sidste år, det kan anbefales.

profilbillede
  • #4   20. maj 2013 Du har fulstændig ret enten eller , men jeg har pt fået nok , men det var nok også personligt ,

• #5   21. maj 2013 Hej johnny jeg vil mene sidst i juli start august er bedst, da kørte vi da vi var deroppe ps. du kan gå ind på min profil og se billeder der oppefra mvh Aksel J

Kommentér på:
Nordcap ?

Annonce