2.969 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 76 Svar

Matematik!"%&"#¤ :( Matematik!"%&"#¤ :(

Hejsa folkens..

Jeg står i den kedelige situatoin at jeg skal til Mat B eksamen på Onsdag, og er det man på pænt dansk kalder "Meget lidt klar"

Derfor bestemte jeg mig så for at lave en masse matematik for at håbe på jeg bare kan komme ud med et 02..

Første opgave.. uden hjælpemidler.. retvinklet trekant, og allerede lost.. det er endda den letteste af dem..

C=90
c=8
a=4

Hvordan fanden finder jeg "b" uden brug af hjælpemidler ? dvs Sin/Cos osv er udelukket da jeg ikke kan regne dem i hovedet..

håber der sidder et geni der på børnedansk kan forklare mig hvordan jeg knækker den smiley

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Matematik!"%&"#¤ :(
  • #1   10. jun 2013 Pythagoras
    http://en.wikipedia.org/wiki/Pythagorean_theorem

• #2   10. jun 2013 a^2+b^2=c^2

c^2=8*8=64

a^2=4*4=16

Dvs. b^2=64-16=48
    b=kvadratrod (48)

• #3   10. jun 2013 Ja, men alle de snydeprogrammer jeg nu har tjekket op på, fortæller mig at b=6.93 ? :S jeg får et helt andet tal ?

• #4   10. jun 2013 Det er det samme. Kvadratoden af 48 er 6,93, så man skal bare skrive kvadratrod 48 når det er uden hjælpemidler...

• #5   10. jun 2013 Hvis du har Word på din computer, så kan du med fordel downloade WordMat, et gratis matematik program til Microsoft Word, som bla. er RIGTIG god til trigonometri.

Skal selv op i skriftlig mat b på onsdag, så skriv endelig smiley

• #6   10. jun 2013 De kendte data tastes ind i programmet, og så kommer den selv med alle løsninger.

profilbillede
  • #7   10. jun 2013 ¤ Milling : Ja til en opgave uden hjælpemidler ? smiley så kan jeg ligeså godt bare lade vær at dukke op smiley

Til alle :

Så kommer næste problem.. samme opgave.. Beregn arealet ?
    eftersom jeg ikke kender "b" udover Kvadratrod(48), hvordan gør jeg så ?

løfter jeg bare a=4 op i anden (eftersom de 48 allerede er et tal i anden):

areal= Kvadratrod(4²*48)
    areal= Kvadratrod(16*48)

Eller hvordan ?

• #8   10. jun 2013 Husk på at du kun kan anvende Pythagoras, når det er en retvinklet trekant!

Ang. areal...:
    hvis du ser på Millings fine tegning, så har en retvinklet den dejlige egenskab at du kan beregne arealet ved at gange sidernes længde og dividere med to...

Dvs. A=4*6,93/2=13,86

• #9   10. jun 2013 Du hvis du øver sig på at kunne tegne situationen, giver det oftest en god ide til hvad der skal beregnes...

• #10   10. jun 2013 Lund : Nemlig.. men nu kender jeg ikke sidelængden udover "Kvadratrod(48)"

• #11   10. jun 2013 det havde nok været en rigtig god ide at følge med i timerne.

• #12   10. jun 2013 Carsten : Jeg har forsøgt alt jeg kunne at hænge i, men har bare skide svært ved det.. da jeg har helt ung var matematik det letteste og fik 11 og 13 taller.. men 10år efter, uden brug af matematik, så er jeg HELT lost.. kan slet ikke finde hoved og hale i det..

Men hvis du kan være så smart i en fart, så fortæl mig lige hvordan jeg regner arealet uden brug af hjælpemidler.. dvs jeg heller ikke kan regne Kvadratroden af 48 ud.. så jeg kender ikke længden på siden "b" udover "Kvadratrod(48)"

• #13   10. jun 2013 Nej du kan ikke bruge den til første delprøve smiley

Men du kan bruge den i anden delprøve, og så kan du også kontrollere dine egne beregninger når du bare sidder og repetere.

• #14   10. jun 2013 ¤ Milling : Ja på den måde (: Men har det vidst også liggende (: har også CosSinCalc liggende til at lave trekanter i.. smart lille program (:

• #15   10. jun 2013 Men er du sikker på, at du kigger på den del af prøven, som er uden hjælpemidler? Kvadratrod(48) er da en grim en at lave i hovedet...

• #16   10. jun 2013 Arealet er ½*højden*grundlinjen, dvs ½*4*6,93=13,86
    Er du sikker på at du ikke engang må bruge lommeregner? Lyder mystisk.

• #17   10. jun 2013 Nu ved jeg ikke om Holmerens prøve er ligesom vores, men det lyder ens!

Prøven er delt op i 2. Første del = 1 time uden hjælpemidler; anden del = alle hjælpemidler.

Og nej, så må lommeregneren IKKE benyttes, man må bruge en formelsamling og det er det.

• #18   10. jun 2013 1 time = Uden hjælpemidler
    3 timer = med hjælpemidler

1del = 5 opgaver á 5%
    2del = 6 opgaver i alt 75%

Sådan noget lign ser det ud..

Og ja den opgave er uden hjælpemidler.. men har nok knækket den.. håber sgu det går (hvis den skulle komme)

• #19   10. jun 2013 Holmeren. Har du evt. den bog som hedder Matematik 112?

Der kan du bla. slå kvadratrods tal op, og også sinus/cosinus tal. Det er en formelsamling = den må du have med til den prøve uden hjælpemidler.

• #20   10. jun 2013 Man må ikke have formelsamling med til en prøve uden hjælpemidler...

Det måtte vi i hvert fald ikke for 6 år siden da jeg tog STX...

• #21   10. jun 2013 Vi får udleveret en formelsamling.. en rød og sort en.. det er det eneste vi må bruge den første time :S

• #22   10. jun 2013 Læs op på alt det du allerede kan.

Og alt det du næsten kan.

Så kan du allerede 2/3 af opgaverne, det er jeg sikker på.

Prøv evt til prøven at bladre HELE opgavehæftet igennem først, og løs så den nemmeste opgave, så den næstletteste osv.

Jeg fik 10 i skriftlig matematik B, og 02 i mundtlig eksamen..

Jeg fik 02 fordi jeg trak det sværeste emne, som jeg netop havde valgt ikke at læse på overhovedet! -da jeg hellere ville kunne løse de andre opgaver med lethed.

Start med det du allerede hár styr på, for så kommer man ind i en god læse-fatte rytme, og man får eventuelt lige den sidste brik på plads.

Held og lykke smiley

• #23   10. jun 2013 Jeg skal til 5 timers skriftlig eksamen imorgen i styrkeberegning af gitterkonstruktioner og tænderne i gearkasser og udbøjning af centralt belastede søjler og den slags crap.
    Goddag hovedpine,,, vi må så heldigvis godt bruge lommeregneren.
    Tror du skal gøre som McA siger og starte med noget du kan, så du får en succes-oplevelse fra starten.

• #24   10. jun 2013 Matematisk set så er 48^2 et lige så validt resultat som 6,93.

Men det virker ikke realistisk at skulle kunne regne kvadratroden af 48 ud i hovedet på B niveau. Det skal vi ikke engang kunne på Mat A i på HTX. Faktisk skal vi slet ikke regne nogle opgaver uden hjælpemidler, men det ville alligevel aldrig blive krævet af os at regne kvadratroden af 48 ud i hovedet.

• #25   10. jun 2013 Det hjalp lidt.. men som sagt.. hvis nu jeg kommer frem til kvadratroden af 48, hvordan regner jeg så arealet ud ?

jeg er kommet frem til :

Kvadtratrod(48*16)
    -------------------------
    2

Det giver 13.86 ca.. så det må jo passe.. de 16 er a=4²

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #26   10. jun 2013 Arealet, kan du bruge sinus til.
    T = 1/2 x a x b x sin C
    sin C = i dit tilfælde er sin(90)=1

Emil M - 48^2 ikke det samme som sqrt(48)

• #27   10. jun 2013 Arealet af en retvinklet trekant finder du ved a*b / 2
    Du har fået a oplyst til 4 og selv regnet b ud til 6,93
    Divider med 2
    13,86

• #28   10. jun 2013 LÆS NU FORHELVEDE FOLKENS

b= Kvadratrod(48)

jeg har IKKE hjælpemidler til at regne ud den er 6.93!!! Tallet er jeg kun kommet frem til via lommeregner, og det må jeg IKKE bruge til eksamen..

DVS AT JEG ER KOMMET FREM TIL AT b= Kvadratrod(48) OG IKKE MERE (:

Så GLEM tallet 6.93, for det er ikke et man kan komme frem til i hovedet..

INGEN HJÆLPEMIDLER BETYDER INGEN HJÆLPEMIDLER AF NOGEN ART

Så Cos, Sin, Tan osv osv, er IKKE noget jeg kan bruge til noget uden en lommeregner..

Folk læs nu hvad jeg skriver i stedet for at kom med input jeg ikke kan bruge (:

• #29   10. jun 2013 C, for mig lyder det som du skal på en ommer. Fniiiiisssss

• #30   10. jun 2013 Holmeren: Det kan du godt jo men det er svært at forklare.. Hvad ganget med sig selv giver 48? 7 ganget med sig selv giver 49, så det må ligge lige under smiley

• #31   10. jun 2013 http://www.youtube.com/watch?v=GvTFfLGCMV4

• #32   10. jun 2013 Rolig nu, det er nok ikke lige sådan man får hjælp.
    Tror du ikke lige du skal undersøge om du har de rigtige tal, eller om du er sikker på om ikke der må bruges lommeregner eller noget?

• #33   10. jun 2013 Hej igen

Når der er noget man ikke kan regne ud, gælder det altid om at skrive det om til noget andet som man så kan finde ud af.

Du ved at formlen du skal bruge hedder:

A = 4*kvad(48)/2 - du kan starte med at gange med to:

2A = 4*kvad(48) - kvadratrod 48 kan du få væk ved at sætte begge sider i anden:

(2A)^2 = (4*kvad(48))^2 - det svarer til:

4A^2 = 16 * 48 - det svarer til:

4A^2 = 768 - det svarer til:

A^2 = 192 - A = kvad(192)

- som er det samme du er kommet frem til (48*16).

Synes også det er nogle skæve tal de regner med, men det må sgu være rigtigt. Skriv altid om når du løber ind i noget man ikke kan regne ud, og så brug formelsamlingen til alle reglerne med paranteser i anden osv.

Held og lykke!

• #34   10. jun 2013 Jeg fik sq hovedpine bare af at glo på de formler i stiller op.

• #35   10. jun 2013 www.studieportalen.dk fremover Holmeren.

• #36   11. jun 2013 Studie portalen osv duer ikke.. det er okey til nogle ting, men andre gange forvirre man sig selv..

som sagt..

En retvinklet trekant med :

C=90grader
    a=4
    c=8

Find siden "b" og beregn arealet af trekanten

Første delprøve fra 09.00 til kl 10.00, uden brug af hjælpemidler.. kan godt tage et billede af arket..

Og ja 7² er 49 så det må være en sjat under, men jeg kan ikke skrive "en sjat under" til eksamen, og kan ikke bare gætte mig til et tal.. det er ikke Anders And matematik vi laver her smiley

• #37   11. jun 2013 Tror det elle ej, men hvis du virkelig er ude og skide, så er det bedre at skrive ''en sjat under 7'' end slet ikke at skrive noget. Du skal bare forklare (skrive ned) hvorfor.

Det vil vise at du har forståelse for opgaven, og ved hvordan den skal løses, men at du bare ikke kan regne kvadratrod 48 ud i hovedet.

Så får du måske ikke 5% point for den opgave, men måske 2-4%, hvilket klart er bedre end 0% smiley

• #38   11. jun 2013 Må man tegne? For hvis du har millimeterpapir kan du jo tegne den og og måle b?

• #39   11. jun 2013 Lasse, den metode kan bruges til at kontrollere sin beregning, men jeg mener ikke at den er godkendt som svar.

• #40   11. jun 2013 Ideen er god, men det er ikke brugbart svar (: og jeg kan måske måle 6.9, men satme ikke 6.93 smiley

Men hvis det er godkendt at skrive "b=(kvadratrod)48" så er der jo ingen problemer (:

• #41   11. jun 2013 Uanset hvad.. så gælder det i hvert fald bare om at skrive et eller andet.

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

#42   11. jun 2013 Du må godt svare med en kvadratrod, ligesom med brøker.
    Skal selv op imorgen. MatB.

• #43   11. jun 2013 Man kan jo altid afrunde hehe

Men hvis du skriver b som en kvadratrod, kommer du jo stadig i bekneb ved udregning af arealet?

• #44   11. jun 2013 Slap helt af hvor er du bare på røven!

• #45   11. jun 2013 Ellers brug ~ smiley

• #46   11. jun 2013 Har regnet den ud nu.. når jeg laver areal ud så laver jeg bare "a" siden om til ².. dvs jeg skal tage kvadratroden af det også

• #47   12. jun 2013 Hmmm Mat B. Så kender du jo enhedscirklen og er du påpasselig kan du ret let find cos, sin og tan - værdier og tilhørende værdier med i hvert fald 1 decimal.

• martin A
    martin A Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 34
    #48   12. jun 2013 er 2Kvadratrod48 ikke et ok resultat?

• #49   12. jun 2013 På Uni er det i hvert fald et ret nøjagtigt og faktisk det bedste resultat fremfor en 1 decimals afrunding.

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

#50   12. jun 2013 Hvordan gik det ? Vi var nok op til den samme prøve,

• #51   13. jun 2013 Jeg dumpede.. fik selvfølgelig madforgiftning dagen før og led af det samme dag.. nåede 3 opgaver i den uden hjælpemidler.. det er 15% ud af 25%, men den med hjælpemidler, der havde jeg så store mavekramper at jeg ikke kunne være nogle steder.. kampsvedte og havde så sygt ondt.. så bliver man irritabel og til sidst gad jeg ikke mere.. så nåede kun 2½x10% opgave.. så maks 20% vil jeg få der hvis alt ellers er korrekt.. så det bliver en re eksamen, og forhåbentlig uden sygdom.. lider iøvrigt stadig af det, så det er ikke bare eksamensangst :S

• #52   13. jun 2013 Holmeren, det kan sagtens have været stressudløst. Jeg ville være gået midt i det hele, og havde bedt om at få noteret "Gået under eksamen, syg" på papirerne.

Du kan trøste dig lidt med at du aldrig får brug for det mere efter eksamen. Dengang i oldtiden jeg gik til eksamen, trak jeg Herons Formel, og senere noget langhåret stads om vinklerne i sfæriske polynomier. Jeg har aldrig haft brug for det, og nu går jeg på pension efter at have arbejdet i 46 år. Nyd "sommeren", kør noget MC og dyrk nogle damer - det får du brug for at kunne hele livet.

• #53   13. jun 2013 Arhh Peter. Det er OK at trøste, men omvendt er det vist lidt af en påstand. Jeg er ganske vist en halvstuderet fætter, men flere håndværkertyper skal lære/kunne pyth samt som minimum cos, sin og tan. Udvidet cos-relation er også ganske anvendelig for eks elektrikere, maskinmestre og andet godtfolk smiley
    Men bevarres. Det kommer jo an på hvilken funktion man får - også i d.o. kategorier. *SS*
    Men når indlægsstarter i første indlæg skriver:
    "Meget lidt klar" OG Derfor bestemte jeg mig så for at lave en masse matematik for at håbe på jeg bare kan komme ud med et 02..
    Så synes jeg måske man kan postulere at det i et vist omfang er selvforskyldt. (uha)

• #54   14. jun 2013 Ja gu er det da så, jeg har jo heller ikke givet andre skylden (:

Og der er jo også en re-eksamen.. men nogle mener de tager snittet af mundtlig og skriftlig.. og skal til mundtlig på mandag.. der er jeg nok en smule mere klar, skal dog lige har styr på de sidste beviser før jeg kan klare den bare nogenlunde

Men lægger de dem ikke sammen, så må jeg bare tage re-eksamen og forberede lidt bedre på de ting jeg ikke kunne (:

• #55   14. jun 2013 Ja, der er et vist element af skud i foden i det.

Jeg skulle engang til en stopprøve, hvor dommen bare var "bestået" eller "ikke bestået". Så er der jo ingen grund til at lave pragtpræstationer over hele linien. Jeg havde det med et af fagene, som Holmeren havde med matematik, jeg anede ikke en brik om det, og jeg vidste det. Derfor kostede ikke et eneste søvnløst øjeblik, også fordi jeg var så stærk i de andre fag, at det ikke kunne gå galt. Læreren i det pågældende fag var også en strid gammel hejre. Sikkert lige så gammel som jeg er nu.

• #56   14. jun 2013 Vi skal bare bestå.. alle fag med 02 er ligeså godt som alle fag med 12 efter de nye Kvote 2 regler.. jeg skal bare bestå for at åbne op, og så kommer jeg videre på mine 10års erhverserfaring (:

• #57   14. jun 2013 Hmmm Holmer. Nu ved jeg jo ikke hvilken uddannelse du skal videre til, og det er bestemt ikke for at tage modet fra dig, men skal du bruge matematikken på den nye uddannelse, er det efter min erfaring som underviser, en "op ad bakke" og giver en stor sandsynlighed for at du går død i det, med et 2-tal.....

• #58   14. jun 2013 Snehvide : Maskinmesteren.. men vi lærer jo også når vi kommer videre, så det er ikke sådan at de forventer vi kan alt til et 12 tal.. kurset skal bare åbne op så vi kan bevise vi kan det (: vi har kun haft 4mdr til at lære 2års pensum, og sidste gang jeg tog en matematik eksamen, er tæt på 10år side.. så de forventer ikke vi kan det til et 12 tal alle sammen smiley

• #59   14. jun 2013 Jeg kender maskinmesteren indgående. Nu er det jo godt nok lidt sent måske, men især til maskinmesterudd. vil jeg godt nok anbefale at hænger langt bedre i med matematikken ellers er prognosen ikke speciel god. Der er RIGTIG træls ikke at kunne sin matematik, får så får du let problemer i især el-teknik men også fysik kan give dig kvaler vil jeg tro.
    Der findes selvf. genier og dem der er tæt på, men jeg kender faktisk ingen, hverken uddannede eller studerende der mener de er kommet sovende til deres eksamen. Der SKAL virkelig knokles. Hvis nogen tror der "nok går"....... dream on smiley

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

#60   14. jun 2013 Hvor går du Holmer.
    Jeg lavede 4 af de 5 første. Og 3 af de 5 sidste. Rundt regnet 70% hvis det er rigtigt. smiley

• #61   14. jun 2013 Snehvide : Fysikken er intet problem, da der skal regnes og ikke forklares.. den skriftlige skulle der også regnes, men jeg er meget bedre til at se logikken hvis der er enheder på (: og den mundtlige skal vi forklare beviser.. dvs hvordan man gør og ikke regne noget ud (:

Per S : DTU (: Og ja måske.. du har 20% i den første del hvis det er korrekt, og alt efter hvilke opgaver du lavede i del to, så kan du godt ramme de sidste 50% der.. Men ved du om de tager snittet af mundtlig og skriftlig eller om begge skal bestås så ?

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

#62   15. jun 2013 De skal beståes begge to. Kan se jeg går i din parallelklasse så, M1.
    Frygter lidt mat mundtlig på onsdag, fysik frygter jeg ikke rigtig, som du siger, så er der enheder på, og [SI]'enheder forklarer en del allerede, så det skal nok gå.

Sprang dem over med LN, det kan jeg ikke lide. Resten skulle bare "bestemmes", dvs solve. Gik forresten 11:30, halvanden time før alle andre. MEn havde også fart på, skrev direkte ind på hvidt papir. Afleverede efter en halv time de første, og gik i gang med at skrive de næste ind, og finde ud af hvordan jeg skulle løse dem, og da klokken blev 10, tog jeg lommeregneren frem og tæskede løs.

Men pøjpøj med reeksamen.

• #63   15. jun 2013 Per : Skægt (: går på M2 (:

Vi skal til mundtlig på mandag allerede.. den bliver også svær.. men hele dagen imorgen går på at terpe beviser igennem smiley

• #64   17. jun 2013 en kort update

Som sagt dumpede jeg skriftlig matematik, men kan gå op til reeksamen.. og sjovt nok, igår da jeg sad og lavede beviser til mundtlig, gik der et lys op for mig, og jeg fangede en del af hvordan og hvorledes det skal gøres.. desværre nåede jeg ikke at fordybe mig så meget i det, så fik kun 02, men kommer ind pga erhververfaring (Kvote 2) så det helt perfekt.. så kun en dansk eksamen, og ny skriftlig, så er det videre til Maskinmesteruddannelsen smiley

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

#65   17. jun 2013 Kommer man ind med 02 ?
    Har hørt i nyhederne at de snakker om flere pladser, 160 på landsplan. Da optagelses interessen er kæmpe, til maskinmesteren.
    Hvordan gik det ellers i Jeres klasse ?
    Kommer også selv ind med svendebrev, håber jeg.
    Det pi.... mig af, at man først får svar i slutningen af Juli.

• #66   17. jun 2013 ja da.. kvote 2 der skal du bare bestå for at ha eksaminerne.. det er din erhvervserfaring der rykker dig frem i køen.. jo mere erhverserfaring osv du har, desto større chance er der for at komme ind (:

kvote 1 er dem der kun har gym baggrund eller lign, og inden erfaring.. de skal så på værkstedsskole i 12mdr før de kan komme på maskinmesteren (:

Inden jeg meldte mig til, snakkede jeg med skolen hvad chancen for at komme ind var, for mig.. og der sagde hun at med tæt på 10 års erfaring som 26årig, så er chancerne ret store (: de kan godt li folk ved hvad de vil (:

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

#67   17. jun 2013 Ok, håber jeg selv kommer ind, har kun 5 år som værktøjsmager, + læretid. Og en masse knald ved siden af.

Har snakket lidt med dem der startede her i vinters, det er vist ikke så svært i starten.

• #68   17. jun 2013 Min lillebror tog lige røven på de fleste.. han går på SIMAC i Svendborg som maskinmester og er snart færdig.. han fik sgu lige 12 i mundtlig el-autorisation.. det siger de er den sværeste del på hele uddannelsen.. og så skoletræt som han er og har været, så burde jeg sgu også kunne klare den.. jeg er trods alt ham der har fået gode karaktere i skolen, og altid passet undervisningen.. men det kan da godt være vi har byttet nu når vi er blevet ældre smiley haha

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

#69   26. jun 2013 Er du så færdig med eksamenerne ?
    Bestod selv alle, dog ikke med super karakterer. Krydser bare fingre for jeg kommer ind.

Har hørt at der er oprettet 20 nye pladser i Lyngby.

• #70   26. jun 2013 Mange af dem jeg snakker med siger at selve adgangskurset er det sværeste, fordi det er så intensivt. Der kommer meget mere ro på, på selve maskinmesteruddannelsen.

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

#71   26. jun 2013 Har jeg også hørt, men man skal ikke tage let på det af den grund.
    Har snakket med nogle fra 1. semester i Lyngby. Og ifølge dem, laver de ikke så forfærdeligt meget, men der skal lyttes efter.

• #72   26. jun 2013 Det skal der helt sikkert, ingen tvivl om det. Men du bliver ikke kørt nært så hårdt som på adgangskurset... hvor du i bund og grund skal igennem en gymnasial uddannelse på 6 måneder.

• #73   27. jun 2013 Holmeren: Glæd dig til at regne på 3-fasede usymmetriske vekselstrømskredse og transformerimpedanser osv. smiley

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

#74   27. jun 2013 Boss - De er vi flere der glæder sig til. Det lyder spændende..

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

#75   26. jul 2013 Går du så op til reeksamen ? Har du evt fået svar på at er kommet ind ? Går og venter med spænding.

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

#76   31. jul 2013 Er du kommet ind ? Jeg er, ved ikke om jeg glæder mig. Tror det bliver hårdt.

Kommentér på:
Matematik!"%&"#¤ :(

Annonce