Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kalkuleret Skat eller Sikerhed??
  • Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 174
    #1   15. aug 2013 Ja jeg siger ikke noget, for det jeg "slag" for da jeg bragte det på bane i en anden tråd.... Se evt. Off Topic fra mig vedr:

Politiet får bonus af bøder.....

• Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 174
  • #3   15. aug 2013 Det er en kalkuleret skat.
    De sætter ikke flere fotovogne på gaden for at få folk til at sætte farten ned, de sætter dem på gaden for at skrabe penge ind.

Ville de have folk til at nedsætte farten, så ville de gøre dem mere synlige.

• #4   15. aug 2013 Hvis de satte dem på gaden for at sænke hastigheden, så var der jo ingen grund til at bruge civil vogne. Så kunne de lige så godt være skrig-gule, med et advarselsskilt sat op 200m før vognen. I stedet vælger man at gemme sig, og opsætte dem på strækninger uden nogen særlig fare, gemme dem i skyggerne og lign.

Selvfølgelig er det bare en kalkuleret/skjult beskatning af borgerne... Men det kommer vel ikke bag på nogen.

• #5   15. aug 2013 Enig i at pengene burde ligges andensteds i politiet. Men generelt er det blevet en almenhed at der ligges meget (for meget efter min mening) vægt på færdsel i de andre afdelinger en færdselsafdelingen.

Man burde måske hellere sætte stærekasser op som i Sverige, hvilket har en glimrende effekt. Eller som i '12 sætte bødetaksterne gevaldigt op så det har en konsekvens.

Men dem der får bonusser er politidirektørene, og det får de for at opnå deres måltal.

Men i bund og grund er det hele jo blevet et spørgsmål om måltal, dokumentation osv. osv. - alt hvad der laves skal skrives ned så man sidst på året kan sige, se hvor meget vi har opnået. Men hvad med alt det man ikke kan måle og skrive ned, er det blevet en overflødighed fordi det skal se godt ud overfor politikerne?

• #6   15. aug 2013 Problemet ligger jo i, at dem der styrer Politiet, ikke længere er "rigtige" politifolk. Det er derimod akademikere og politikere, de ved af gode grund ikke nok om politiarbejde, derfor bliver det alt sammen til tal og mål.

Hvis vi skal have et Politi der fungerer i Danmark, skal Politiet have lov til at udføre deres arbejde og politikerne og akademikerne skal holde sig til, at lave de love, Politiet skal håndhæve.

• #7   15. aug 2013 Ja hvis de virkelig ville have hastigeheden ned (nu med så få trafikdræbte som aldrig før) så kunne de jo bare elektronisk begrænse alle køretøjer med en eller anden gps anordning eller sladrehank, der automatisk sendte bøden hver gang køretøjet overskred fartsgrænsen... aaah ellers tak smiley

• #8   15. aug 2013 Forbyd al bevægelse !! - så undgåes ulykker

smiley

• #10   15. aug 2013 Vi har ikke set det sidste tiltag mht fart endnu

• #11   15. aug 2013 Haha, den er go Mike

• #12   15. aug 2013 Og alle nye politifolk er studenter

Kommentér på:
Kalkuleret Skat eller Sikerhed??

Annonce