Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  krimi 5 på kanal 5.. nu
  • #1   19. okt 2013 Hvornår fatter politikerne at de grænser skal lukkes? Fandeme da utroligt det skal blive ved....

• #2   19. okt 2013 Det fatter de blødsøde pædagog hippier kommunister sgu aldrig.

• #3   19. okt 2013 det er sgu hele busser de sender af sted, fyldt med tyvekoster..

det er da utroligt at politiet ikke tager dem, de ved jo de er der, og hvornår, lyder det til...

forpulet tyve svin...

• #4   19. okt 2013 De har sgu for travlt med at bemande ATK vognene

• #5   19. okt 2013 det er åbenbart 10gange federe at lede efter småfisk på Staden

• #6   19. okt 2013 Den nuværende regering overtog jo en forfærdelig grænsekontrol fra den tidligere regering...
    Så de gjorde jo det eneste rigtige og forbød toldere og politi at lave nogen som helst kontrol under 2km fra grænsen...(Ironi kan forekomme)
    Her er min erfaring:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/Off-Topic/201841-mine_cykler_er_blevet_stjaalet

• #7   19. okt 2013 Nu står demokratiet og dermed danskerne selv bag denne nuværende regering og altså også nedlægningen af grænsekontrollen - hvor sparsom den end var, i dens ret korte levetid.

Dens effekt nåede knapt nok at blive målbar.

Det nytter dog ikke at gen-etablere grænsekontrollen i den form, efter næste valg hvor vi kan forvente en borgerlig regering igen (uanset Løkkes lidt anløbne tilgang til forbrug på borgernes regning).

Vi skal simpelthen have bommene og kontrolskurene igen og der skal etableres et hegn tværs over Jylland der hvor grænsen løber.

Men vi ved alle, at dette er utopi. Sålænge vi er en del af EU og Schengen, så kommer det aldrig til at ske, medmindre DF får en suveræn regeringsmagt.

Det er alt sammen op til danskerne selv.

• #8   19. okt 2013 Har forgæves ledt efter klippet men der er et klip hvor Morten Messerschmidt tager ned til en grænse i Tyskland kan ikke huske om det er Polen eller hvor det er smiley
    Og viser at her er ikke grænsekontrol med toldere, til gengæld holder der 20 politibiler og laver stikprøvekontrol, men det er er selvfølgelig heller ikke toldere smiley

Jeg har selv i forbindelse med mit arbejde som rejsemontør, set Tyskere lave stikprøvekontoller jævnligt af øst-biler, lastbiler, busser osv, hvis man indførte noget tilsvarende i Danmark tror JEG at man kunne tage flere af de professionelle tyve osv + at mange folk kunne få deres personlige ejendele tilbage.

• #9   19. okt 2013 Luk grænserne, genindfør alm vægtafgift, forbyd microbiler, indsatte på vand og brød uden tv og internet

• #10   19. okt 2013 Afskaf vægtafgift/grøn afgift.
    Og reg. Afgift, nu vi er igang med det fornuftige.

Kommentér på:
krimi 5 på kanal 5.. nu

Annonce