1.425 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Busa har fået"
"stort" sevice på busa
for godt en måneds tid siden hentede jeg min busa fra vinteropbevaring. Jeg havde som vel alle mc´ister glædet mig hele den lange vinter til at komme ud og mærke vinden i håret igen. Men glæden varer...
for godt en måneds tid siden hentede jeg min busa fra vinteropbevaring. Jeg havde som vel alle mc´ister glædet mig hele den lange vinter til at komme ud og mærke vinden i håret igen. Men glæden varer...
Skrevet af: Michael V - 14. maj 2008
gear sensor på busa
er der nogen der ved hvor gear positions sensoren sidder på en busa? Har fået at vide at den skulle sidde inden under skjoldet ved fortandhjulet.. men det gør den ikke.. det eneste jeg kan finde er e...
er der nogen der ved hvor gear positions sensoren sidder på en busa? Har fået at vide at den skulle sidde inden under skjoldet ved fortandhjulet.. men det gør den ikke.. det eneste jeg kan finde er e...
Skrevet af: Michael V - 9. apr 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
- build my bed 600 kr.
- Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
- Slå græs 440 kr.
- Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
lol..lol..den er sgu tæt på.....
..............
jonas
ja vi er mange på verdens plan, med den samme hobby.. mc og øl samt patter...
mvh
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
A
T
T
E
R
mvh
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 10 Svar: 314
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
Tak for de pæne ord...
mvh
feb 2009
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.228
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
Absolut...
.......
Allan.
Jeg har set det. men er sgu så glad for busaen at jeg tror jeg forsætter på den..ellers bliver det måske den nye model busa..
men
din mc skal nok blive solgt.. den er sgu fin..
mvh
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.602
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.602
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
Busa har fået ny cykel