Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4 kanelsnegle
  • #1   24. nov 2013 ja for det er da helt sikkert at det er kanel der er den store dræber her i dk.. Skiee´ hul i cigaretter, stoffer og andre spændende sager.. For nu kommer dræbersneglene

• #2   25. nov 2013 Hvor er det dog fantastisk at vi kan bruge milliarder og atter milliarder af skattekroner på at være med i en union der bruger pengene på så vigtige ting som mængden af kanel vi må indtage... (ironi kan forekomme)

• #3   25. nov 2013 ENDELIG er der nogle der har opdaget, hvor farligt , og hvor galt det kan, gå med,det kanel... mvh hc.

• #4   25. nov 2013 Teknisk set er det ikke EU der er skyld i dette her, men Sundhedstyrrelsens fortolkning af EU reglerne.

Men folk ser jo rødt hver gang de hører noget om EU.

• #5   25. nov 2013 #4 Ja det har du da lidt ret, men tro da fanden med alt det pjat de har gang... og det er jo altså totalt latterligt at en dum kanelsnegl skal gøres til et nationalklenodie af sundhedstyrrelsens for at vi kan få lov til at æde den snegl som vi gjort altid... for ikke at snakke om Lakridspiben som nu er fredet smiley tro jeg må op til bageren og ha en pose kanelsnegle direct fra ovnen mens de er varme til kaffen smiley

Det næste bliver vel at lorte eu forbyder Risengrød med kanel og smørklat... som jeg laver mindst 6 gange om året og vælter kanel udover, så man dårligt kan se at det er risengrød smiley smiley

• #6   25. nov 2013 Bare rolig Denny T...

Risengrøden er en "traditionel" dansk spise -
    Så den må indeholde 4 gange mere kanel pr. 100 gram.... ???? smiley smiley

• #7   25. nov 2013 Godt man selv kan bage! smiley

• #8   25. nov 2013 #6 Puha Carsten så er jeg mere rolig smiley hvis min risengrød er fredet smiley

PS. har udskud den pose snegle, til senere på dagen... synes sku det var for koldt at gå op til bageren smiley heh

• #9   25. nov 2013 Tænk sig at være 18år, LIGE have fået MC kørekort og så køre på en 250ccm 30hk motorcykel ned til bageren for at købe en kanelsnegl i dk, så er man HELT sikkert dødsdømt..

• #10   25. nov 2013 Jeg hørte det var fordi at kanelsneglen var under en kategori af brød, som forbød den mængde.. men jødekager var der også 8-10gange mere kanel pr kg dej, end kanelsnegle nogensinde kommer op på.. ingen jul i offentligheden, ingen kanel i sneglene, shairia zoner og pis mig i øret.. hvad helvede sker der med det land, der udover afgifter, engang var så godt ?!

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

Emner: 11 Svar: 82
    #13   25. nov 2013 Ja man må jo spørge sig selv, " Ka´nel dræbe? " Ja det siger de kloge hoveder i EU.

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #14   25. nov 2013 Gad vide om man skal til at parallel importere kanelsnegle, med kanel ?
    Det næste bliver vel smøret der er i butterdej.

Mirza - Forestil dig, at du lige er blevet 18, og kører til bageren på din 125'er med 16 hk. Så får du en bøde, et klip og dør.

• #15   25. nov 2013 51m0n53n: But what a way to go!

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #16   25. nov 2013 #15 - Du mener på toppen, med hanen i bund.

• #17   25. nov 2013 ka nel.. så kan vi andre sku også. forsat god aften i de varme stuer. mvh hc

• #18   26. nov 2013 51m0n53n: Ja hellere det end at kløjs i en kanelsnegl da...

• #19   27. nov 2013 Og hvad skal man nu til at kalde sådan nogle snegle

Kommentér på:
4 kanelsnegle

Annonce