1.449 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Vinter opbevaring Vinter opbevaring

Hej alle smiley som i nok så i sidste tråd skulle jeg finde et sted til min mc , men vil meget gerne have den op i lejlighed , men tror bare det bliver noget rod smiley og er bange for vi kommer til at tabe den eller ødelægge noget på den .

Så nu tænker jeg på dette , hvis jeg køber en stor prossening og kører den op på, pakker den rigtig godt ind . Tager mit batteri af og benzin . Vil den så kunne ruste eller tage skade af det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinter opbevaring
  • #1   2. jan 2014 Hvis og hvis og hvis...min røv den var spids !!!!
    Kære ven - Når du nu har købt dig så fin en maskine, vil det så ikke være totalt tåbeligt at udsætte den for alle dine HVIS´er og gi´ den en helgardering i stedet, ved at få den opbevaret hos en forhandler eller et tilsvarende sted ????
    Så dyrt er det heller ikke. Hvis´erne kan måske blive meget dyrere i den sidste ende.
    smiley

• #2   2. jan 2014 Det rigtig hvad du siger smiley men det koster 350kr pr mdr her i Slagelse , det lige dyrt nok . Derfor jeg spurgte ang den anden metode smiley

• #3   2. jan 2014 Og vi snakker om max 3 > 4 mdr. Hvad tror du selv du taber på din cykel, hvis den bli´r irret og grim i forhold til max 1400,- kr ??
    Hvordan vil du forholde dig til den første regning på et nyt bagdæk ?? Spørge på galleriet om det er forsvarligt at sætte et stykke reb om hjulet og dermed forlænge levetiden ??
    Nej...nu er jeg grov..... smiley
    Men helt ærligt, så er der jo ingen herinde, der kan gi´ en garanti på din udendørs opbevaring. Der er jo mange faktorer der spiller ind. Bl.a. vejrudsigten, som ikke engang Hr. Voldborg kan forudse med fugt og temperaturer. smiley
    Jeg kan kun gi´ dig mit råd: Opbevar den indendørs i egnede lokaler. - så bli´r du ikke forskrækket, når du pakker den ud igen.
    smiley

• #4   2. jan 2014 .......og hvis du ikke vil makke ret. smiley
    Så fyld tanken helt op og spray noget WD-40 på maskinen - af med batteriet og opbevar det indendørs med en lader inden for rækkevidde.
    Pak den godt ind - evt med nogle lagner eller tæpper, så din presenning ikke ridser.
    Klap den godt og sig "undskyld" inden du ta´r fra den.
    smiley

• #5   3. jan 2014 Giv prisen, ellers er der ingen klubber i omegnen??

• #6   3. jan 2014 Når vi prøver at få den op i lejligheden idag

• #7   3. jan 2014 255kr pr.md ved slagelse mc center, det får du ikke billigere

• #8   3. jan 2014 hej Jannick, Du kan komme og aflevere den i min garage i slagelse. Jeg synes ikke du skal have din fine nye maskine stående ude. ring til mig på tlf: 23360239. Det skal ikke koste dig noget.

Mvh
    Roland Pedersen

• #9   3. jan 2014 Sådan !!
    Så er det ikke kun i Vendsyssel, der findes flinke folk.
    Go´ stil, Roland.
    smiley

• #10   3. jan 2014 Min maskine stod de første 3 nåneder i et koldt skur da vi stod midt i en skilsmisse. Har endelig fået den sat op i stuen og det føles bare rart. Der er allerede "mærker" efter at den stod i det kilde klamme skur smiley

• #11   3. jan 2014 God stil... Roland.-.

• #12   3. jan 2014 Fredagsøl til Roland, faneme god stil!!!

• #13   9. dec 2014 vi opbevarer for 625 for en vinter sæson, det er også i slagelse.
    sms evt til 22 86 56 07.

Kommentér på:
Vinter opbevaring

Annonce