{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.119 visninger | Oprettet:

123mc.dk ikke gratis mere {{forumTopicSubject}}

Øv bøv, ville lige rette min Suzuki ned i pris, men så koster det 290 kr at sælge sin mc, og nu er annoncen annulleret da jeg ikke ville betale, så nu er det snart kun her, og på guloggratis man kan sælge gratis.
Ærgerligt, for vil jo godt give 300 kr for at sælge min mc, men det er bare ikke sikkert den er solgt på rekord tid.
T


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  123mc.dk ikke gratis mere
  • #1   12. feb 2014 Hvor mange mrd'er får man så for de 300 dask?

  • #2   12. feb 2014 dba?

  • #3   12. feb 2014 Er du sikker på det ?? Når man ændre noget, skal man huske at tjekke alle indstillinger, ellers ændre de det aut til at det koster noget, (det ændre du så bare tilbage igen) ellers kan du oprette den på dba, under reservedele, ganske gratis, det gjorde jeg, så kommer den op når søger på modellen

  • #4   12. feb 2014 Den er god nok Keld

  • #6   12. feb 2014 Nå, ok...(det er da røv)

  • Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

    Emner: 11 Svar: 278
    #7   12. feb 2014 Det er mit indtryk, at hvis man er en seriøs sælger, så er køberne herinde meget mere "fornuftige" end køberne på 123, G&G og dba. Eksponeringen er bare ikke helt så stor. Prøv den første måned herinde så flyt så over på betalingssites.

  • #8   12. feb 2014 husker svagt at tommy rønn skrev engang at det ALDRIG kommer til at koste penge at sælge sin mc på 123.mc smiley smiley

  • #9   12. feb 2014 Gider ikke at betale 290 kr. for en annonce, det er røveri ved højlys dag, de kunne få et symbolsk beløb (50 kr) hvis mc'en rent faktisk blev solgt, lidt ligesom ebay (som dog er noget billigere)
    det virker som en dårlig forklaring,,,,, tvivler på at forhandler giver 290.kr for en annonce, nej, jeg tror ganske simpel at nu skal de til at tjene penge...... Og så giver vi den forklaring med uskyldige folk...... Og hvem fanden betaler et depositum på forskud uden at ha set mc'en ?????


  • #10   12. feb 2014 Og hvem fanden har ikke NemID ??

    Det har 99,9% af alle MC kører vel


  • #11   12. feb 2014 piv piv piv .....

    hvornår går det op for folk at alting koster ???



  • Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

    Emner: 6 Svar: 188
    #12   12. feb 2014 Samme historie igen igen, hvor mange af jer arbejder gratis ?

    INGEN, nej vel smiley


  • #13   12. feb 2014 ja historien har været oppe mange gang.

    Men Essob nu er det jo ikke sådan de tjener deres penge. det gør de på andre måder.



  • #14   12. feb 2014 jeg har aldrig fortalt hele verden jeg ville arbejde gratis
    samtidigt har jeg heller ikke fortalt hele verden at dba tog penge for deres service ..........


  • #15   12. feb 2014 70 kr. har jeg betalt i forgårs for at sætte en af mine maskiner til salg på 123 så der er åbenbart forskel på hvad folk skal betale?

  • #16   12. feb 2014 70 kr er absolut også iorden, men 290.- kr. Er i overkanten....synes jeg

  • #17   13. feb 2014 #8 Tommy Rønn er heller umiddelbart den skarpeste

  • #18   13. feb 2014 Det er efter min mening et elendigt site som ikke var værd at bruge da det var gratis heller.
    Sidst jeg solgte en MC fik jeg en masse henvendelser på gul og gratis og her, og den blev solgt efter en lille uges tid.
    123mc annoncen blev stående indtil den automatisk blev slettet uden at jeg fik en eneste henvendelse. Derudover virker deres site også uoverskueligt.


  • #19   13. feb 2014 #18 Er på ingen måde enig for i min verden er 123 med flere længder det mest overskulige og nemmeste og søge i. Og desuden det eneste sted jeg har haft held til salg på det seneste.

  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.559
    #20   13. feb 2014 @Jens G: Vrøvl... 123mc.dk er absolut det mest brugervenlige og bedst designede MC-salgssted der indtil videre findes. Lyn-hurtigt - godt overblik og i den grad nemt at bruge - både hvad angår salg af MC og/eller dele/udstyr! Alene "søgefeltet" i sig selv er en stærk feature....

    Når det kommer til betaling, tja, så har vi (alle) mere eller mindre den holdning, at vi gerne vil have noget godt, men helst ikke betale noget for denne service - alternativt meget lidt! Hvad angår sikkerhed og 123MC's valg af "kreditkort" modellen, så levner dette jo ingen garanti for hverken 123MC eller en køber. Som mange har påpeget, så kan kreditkort jo stjæles - oplysninger angives falsk mv. Omvendt, så kan NEM-ID ikke anvendes af udenlandske personer, hvilket måske også kan være årsag til at 123MC har fravalgt den retning? Jeg kender ikke til salgsstatistik på 123MC, men mit indtryk er, at det primært af danske sælgere, dvs. hhv. private og erhverv, hvorfor NEM-ID burde være "nøglen" til døren. Efterfølgende kunne 123MC jo charge betaling ift. et salg- uagtet om det tager 1. md. eller 34. måneder at sælge en MC, støvle, jakke eller lignende. Solgt eller gratis koncept.... Ikke alene trækker 123MC flere sælgere til, men der skal kun betales *når* der er solgt.

    Jeg spår en sort fremtid for 123MC (og andre) hvis deres salgsportaler fortsætter i det spor som vi pt. ser.....


  • #21   31. dec 2014 Tommy Rønn lyver...tjek. Alt koster noget..tjek. Alle der annoncerer i 123MC har NEMID...tjek. Forklaringen fra 123MC er uvederhæftig...tjek. Reklamer skal betale for 123MC og ikke os andre dødlige...tjek. Skal man støtte dem, nej...tjek.Jeg beholder sgu min Ducati og handler i Tyskland, det var hvad der kom ud af det...tjek.

Kommentér på:
123mc.dk ikke gratis mere

Annonce