559 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Husk nu at"
husk nu
at se dicovery her fra 14-20, det skulle visk KUN være noget om MC'ere træls jeg skal til julefrokost nu her, så hvis nogen kunne optage det digitalt, så ville jeg være glad hvis jeg kunne låne de...
at se dicovery her fra 14-20, det skulle visk KUN være noget om MC'ere træls jeg skal til julefrokost nu her, så hvis nogen kunne optage det digitalt, så ville jeg være glad hvis jeg kunne låne de...
Skrevet af: Dækmanden (Århus/Egå) . - 29. dec 2006
husk nu at spænde hjelmen!!
var sku li på aftentur med et par gutter, som sku være slutningen på en perfekt weekend.. MEN det endte ik så skide godt.. da den ene styrtede og hjelmen fløj af.. fy for den... et grimt styrt/syn.. ...
var sku li på aftentur med et par gutter, som sku være slutningen på en perfekt weekend.. MEN det endte ik så skide godt.. da den ene styrtede og hjelmen fløj af.. fy for den... et grimt styrt/syn.. ...
Skrevet af: kasper århus ; ) - 17. aug 2008
HUSK DET NU !
Men tilsyneladende ikke os: - For skærpelserne skulle jo gerne få bilisterne til at ændre adfærd, lyder det. http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/09/30/053432.htm
Men tilsyneladende ikke os: - For skærpelserne skulle jo gerne få bilisterne til at ændre adfærd, lyder det. http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/09/30/053432.htm
Skrevet af: Erik (Vestegnen) - 30. sep 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af lamper 900 kr.
- Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
- Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
- Lavet et makeup bord 750 kr.
- Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
- Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.
jan 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 86
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.767
Der er usaglige begrundelser der skader mere end gavner.
apr 2006
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 357
Men decibel-grænsen skal hæves samt bødestørrelsen skal være noget mindre. En straf der bliver tidoblet!! Hvad sker der... Voldssag - 2 års fængsel, nej vent VI TIDOBLER DEN SGU. 20 ÅRS FÆNGSEL DU GAMLE!!!
aug 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 50 Svar: 501
aug 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 50 Svar: 501
jan 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 329
M.H.T. bødestraffen kan jeg ikke se det realistiske i at det skal koste 5000 mener ikke det er farligt for traffiksikkerheden. Men når teenage-knægten kommer patte stiv hjem fra en fest på sin cykel uden lys.. DET ER FARLIGT! ! ! men det koster stadig kun 500 plus De i de fleste tilfælde kan få halveret bøden fordi de er under uddannelse. Hva sker der for det.. vil da mene at det skal straffes hårde end at køre med en åben potte..
Hvorfor skal alt det lort med klippekort og åbne potter også lige komme når man har fået kortet.. det er da røddent!!!
min mening om emnet..
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 238 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.155
Så på et eller andet tidspunkt må de da blive trætte af al det lort der bliver hældt i hoved på dem, og så slipper vi måske for de forbandede MCÉR PÅ VEJENE........
NÅ, nu må jeg løbe,for nu kommer de med min medicin.
God sommer, KIM.
Husk nu at skrive under