Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Husk nu at skrive under
  • #1   1. aug 2006 klaret:)

• #2   1. aug 2006 Helt enig med Hekto!

Der er usaglige begrundelser der skader mere end gavner.

• #3   1. aug 2006 Tror ikke der er så meget at gøre, drenge. Det lyder til der er bred enighed i tinget.
    Men decibel-grænsen skal hæves samt bødestørrelsen skal være noget mindre. En straf der bliver tidoblet!! Hvad sker der... Voldssag - 2 års fængsel, nej vent VI TIDOBLER DEN SGU. 20 ÅRS FÆNGSEL DU GAMLE!!!

• #4   1. aug 2006 for min skyld måtte de da godt tyve doble straffen for vold.....................................................

• #5   1. aug 2006 så vi kunne få nogle af de stjerne psykopater væk fra gaderne......

• #6   1. aug 2006 vil sige at det er iorden at have en potte på der larmer mere end standarden men synes det er for meget når der kommer en chopper forbi der lige drejer hanen så han starter samtlige slarmer i gaden. Men hvorfor må man slet ikke larme? hva sker der da med alle de "brian'er" der kører rundt med en sportsfilter og en udstødning fra Thansen? det larmer da af helved til...

M.H.T. bødestraffen kan jeg ikke se det realistiske i at det skal koste 5000 mener ikke det er farligt for traffiksikkerheden. Men når teenage-knægten kommer patte stiv hjem fra en fest på sin cykel uden lys.. DET ER FARLIGT! ! ! men det koster stadig kun 500 plus De i de fleste tilfælde kan få halveret bøden fordi de er under uddannelse. Hva sker der for det.. vil da mene at det skal straffes hårde end at køre med en åben potte..

Hvorfor skal alt det lort med klippekort og åbne potter også lige komme når man har fået kortet.. det er da røddent!!!

min mening om emnet..

• #7   1. aug 2006 Jatak,flere særregler for MCèr. Rotorblink på styrthjelmen er feks. en RIGTIG god ide,motorcyklister er jo en minoritets gruppe. Så lad det gå ud over dem, de er ikke nok til rigtig at gøre noget ved det,så ned med nakken og selvlysende veste og hastigshedsbegrænsning på 60 km/ t for MCèr.Nu vi er igang,så burde der da helt klart være en begrænsning på 20 HK ,for MCèr, jeg mener de er jo livsfarlige,og kører man en ned, så er det da hans egen skyld.......
    Så på et eller andet tidspunkt må de da blive trætte af al det lort der bliver hældt i hoved på dem, og så slipper vi måske for de forbandede MCÉR PÅ VEJENE........
    NÅ, nu må jeg løbe,for nu kommer de med min medicin.
    God sommer, KIM.

Kommentér på:
Husk nu at skrive under

Annonce