{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.882 visninger | Oprettet:

Andreas K
Andreas K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hakker ved fuld gas problem? {{forumTopicSubject}}

hej motorcykelgalleri
jeg står med en nyrenoveret ktm sx 125 fra 2008, maskinen lyder frisk og sund, men her da jeg var ude og køre for knap 1 uge siden, begyndte den og hakke når man kom op i de høje omdrejninger og det var noget vedvarende (ikke skidt i karburatoren). Er der nogle forslag til hvad det evt kunne være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hakker ved fuld gas problem?
  • #1   4. maj 2014 Har selv oplevet, at MC'en hakker/trækker ujævt ved fuld gas i høje omdrejninger. Der skyldtes det, at koblingskablet var strammet for meget, og der var for lidt frigang i koblingen. Ved ikke rigtig, om det er det problem, du har, men det er da værd lige at tjekke - det tager jo 2 sekunder smiley

• #2   4. maj 2014 muligvis en utæt membranplade

det er vel en 2 takter?

• #3   4. maj 2014 måske slidt tændrør, ( også selv om den starter fint. ) mvh hc

• #4   15. maj 2014
    Jeg har nogenlunde samme problem, sig ENDELIG til hvis du lure fejlen.
    Min er dog en 4 takter.

Hvis jeg tager den med 1/8 gas, så køre den fint. Men skal jeg som dig, have mere træk på.. Så hopper/hakker den i motor gangen, men slipper jeg gassen, og som dig finder et punkt på gassen, så kan jeg godt trække den op igennem. Men skifter jeg ned i gear og trækker gassen om, så vil den gerne afsted smiley

Kommentér på:
Hakker ved fuld gas problem?

Annonce