{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Min pc kan ikke se SD kort {{forumTopicSubject}}

Efter at jeg har fået windows 7 istedet for xp på min gamle pc slæde, kan den ikke se et SD kort når vil overføre fra mit gopro. Uanset om jeg bruger kortlæseren i min pc eller prøver med usb kabel. Nogen forslag til hvad en pc tåbe uden engelsk evner selv kan stille op??


Kommentarer på:  Min pc kan ikke se SD kort
  • #1   12. maj 2014 Ja du mangler en driver til dit chipset/bundkort efter du har opgraderet.
    Du må ind på producentens hjemmeside og kigge.


  • #2   12. maj 2014 En af de fantastiske ting der startede i Vista(som ellers generelt var crap) og som blev endnu bedre i Windows 7 er de mange fantastiske indbyggede drivere. Når jeg bygger ny computer eller bare reinstallerer den gamle, så er den eneste driver jeg installerer grafikkortsdriveren. Resten klarer WIndows.

    Men en maskine fra XP tiden er muligvis for gammel til at Windows 7 har dens drivere. Så derfor skal du selv installere drivere. Hvis du ikke kan finde nogen WIndows 7 drivere, så se om du kan finde nogle Vista drivere., De virker måske. Ellers så prøv XP drivere. Hvis alæt det fejler, så er der ikke meget andet at gøre end at skifte tilbage til XP eller få en ny computer - Det er vist også på tide smiley


  • #3   12. maj 2014 prøv at kigge på denne side www.gopro.com/support/product-updates-support
    der burde du kunne finde driveren, få evt windows til at oversætte den hvis engelsk er helt sort for dig, så er det måske nemmere med en halvdårlig dansk oversættelse.


  • #4   12. maj 2014 Tak for input, jeg prøver smiley


Kommentér på:
Min pc kan ikke se SD kort

Annonce