{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.687 visninger | Oprettet:

Hjælp !! Kan ikke få min R1 indregistreret {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Jeg står med det problem at jeg har købt en YAMAHA R1 for lidt siden. Den er uden afgift og vil derfor gerne toldsynes så jeg kan komme videre.
Men ! Jeg mangler åbenbart en type godkendelse , på trods af at mc'en har været indregistreret i Polen (som er en del af EU) i 2010.
Derfor skal jeg bruge en data erklæring på min motorcykel for at komme videre.
Dertil kommer næste problem - cyklen er oprindeligt produceret til USA , så jeg kan ikke få denne dataerklæring fra yamaha Europa , da de åbenbart ikke kan kommunikere med yamaha USA.

Som det ser ud nu står jeg med en cykel jeg ikke kan få på plader og derfor er ubrugelig for mig.
Nogen der har nogle råd/tips/tricks/løsninger ?
Alt kan bruges !!

Mvh Nicolai


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp !! Kan ikke få min R1 indregistreret
Kommentér på:
Hjælp !! Kan ikke få min R1 indregistreret

Annonce