Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailervalg?
  • #2   5. jun 2014 Har lige købt en "Stema" er det ikke detsamme tynde skrald efterhånden.. smiley
    Når den står ved siden af brenderuppen med 20 år ++ på bagen! er det noget tyndt flyve pap.. smiley
    Mææn der er jo så oss lige det med hvormange kugler man gider at skyde efter så'rn en der står og flyder i hegnet det meste af tiden.. smiley
    Varianten kender jeg ikke men euro'en var med i overvejelserne, og jeg syns den var ens mæ Stema'en.. (Harald dytborg smiley ligge blot nærmere os..)
    smiley

• #3   5. jun 2014 blander mig lige med et spørgsmål , hvor lang skal sådan en være for at der er plads til en mc på ? smiley kigger selv efter en.

• #4   5. jun 2014 Jeg har selv en gammel udslidt variant trailer jeg har "arvet" af min far og den kører da endnu.. men er fandeme også ved at være ringe (skal have ny bro på)

hvis du skal køre meget med trailer ville jeg uden tvivl vælge brenderup fordi de bare er bygget bedre (svejst sammen, ikke nittet) men de er også en 3-4 k dyrere for samme størrelse som hvis det var en variant

hvis det "bare" er til en tur på losseren og lidt flytten frem og tilbage med nogle ting, så spar dine penge og køb en variant.. og gerne med 13 pols stik istedet for 7 pols, så du ikke skal bruge en hel eftermiddag på at fejlsøge HELE ledningsnettet den dag det går i stykker smiley

• #6   5. jun 2014 Hej
    Jeg købte for efterhånden 15 år siden en enkelt akslet trailer med ladmål 125x250, med det formål at den kunne rumme en helt plade krydsfinér, spånplade etc etc. Det har jeg ikke fortrudt et sekund, den klarer også fint en mc, og også plænetraktoren, dog ikke på samme tid. smiley

• #7   5. jun 2014 He..he.. Havde selv samme spørgsmål..
    30 cm over jorden måler du din mc's længde.. Og lægger 10-15cm til så der er lidt spille rum.. Så har du lad længden med klappen oppe.
    Du må så selv vurdere på om du kan få dyret placeret diagonalt, hvis målene er stramme..:)
    Det lykkedes mig at finde en super lækker handi klap rampe i alu. 1 m bred på et handi forum for en 100 mand..! Der kan stå langs siden på ladet af traileren..
    Jæ'ii hvor det kører.. smiley

• #8   5. jun 2014 Et lidt ukendt men anbefaleles værdigt mærke er wm meyer.
    De forhandles af kappa systemer i vejle

http://www.kappa-trailer.dk/default.asp

• #9   5. jun 2014 Har en variant af de små, passer lige med dragbikes kan stå i spænd fra hjørne til hjørne. Så alm. Mc er ikke noget problem. Har virkelig brugt vores til tunge læs og også alm. Kørsel til lossen, sidste år gik lejerne i den ene side pga pakdåsen var gået.

• #10   5. jun 2014 Jeg har en to akslet Variant og kan bestemt ikke klage over den, den er 5 år gammel og kører stadig fantastisk, dejligt med bremse også, så selv swiften er behagelig at have foran smiley

• #12   6. jun 2014 Har også kigget lidt på Stemaén fra Harald med høj presenning. Det ville være super til trackdays, men er sku nervøs for at den er for kort!

• #13   6. jun 2014 Hej .
    Jeg købte for 4-5 år siden en fra trailergården
    Som var 233 cm lang for netop af have plads til cyklen.
    750 kg total dog nedvejet til 500 kg
    Med tip dog uden dæmpere men stadig fedt
    Det var en af de billige ukendte mærker , gav vidst 4400 alt incl .

Og skal love for den har fået tæsk lige siden .
    Vi snakker virkelig tæsk med bygge affald osv
    Kender en som kender en som lånte den over har har
    Haft mindst 1 ton Overlæs smiley

Kender tilsvarende som har haft de dyre mærker
    Og de tager sku hatten af for den billige .

Du kan jo fandme købe 2 af de billige for sammepris

Så efter min mening og erfaring ville jeg Aldrig give så
    Meget for en trailer som er til hus/have og motor cykel transport

Sune ????

• #14   6. jun 2014 Altså det der er, er at jeg drømmer lidt om at få med høj presenning så jeg har et sted at sove osv til div dm afdelinger smiley

• #15   6. jun 2014 Hmm, kigger også efter en ny, men eneste i det prisleje du nævner Sune er Stema, og det virker godt nok noget pap agtig, der er ingen priser på http://trailergaarden.dk/ eller også er jeg for blind til at se prislisten

• #16   6. jun 2014 Jeg så en Neptun trailer på 1,5 år hvor alle beslag og nitter var rustet, og det gider jeg simpelthen ikke se på.

• #17   7. jun 2014 Du skal da bare sådan noget her der er masser af plads til at vælte omkuld smiley

profilbillede
  • #18   7. jun 2014 Nu har jeg desværre ikke lige 50 klik til sådan en fin trailer smiley Ville nok heller ikke kunne forsvare at købe sådan en smiley
    Har egentlig kigget lidt på den Stema fra HN, den ser jo umiddelbart fin ud, men hvordan med rust? -nogen der har erfaringer der? smiley

• #19   7. jun 2014 Min variant er håndtagene rustet på, og det er det, men ja ser sku også træls ud.

• #20   7. jun 2014 Tja en brenderup med tip har bjerget mig flere gange, samt man kan læsse solo både mc og havetraktor uden at slæbe ramper med. Min er med bremser med den findes uden.Har haft variant de er bare for billige og ringe holder ikke til 10 års slæb af brænde, haveaffald. de er lavet i noget tyndt andenrangs stål
    http://www.brenderup.dk/produkter/hus---have.aspx?ProductID=44369A&PID=4091

• Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

Emner: 6 Svar: 188
    #21   7. jun 2014 Og jeg kan sagtens anbefale Variant trailer, og det i modsætning til andre, helt uden at genere andre mærker smiley

• #22   8. jun 2014 smiley du må godt få den billigere end 50klik.

• #23   8. jun 2014 Sviger har en fra Harald Skrald, og ud over at den er lidt klejn i det, ser den fin ud, det der plast til at låse håndtagene knækker, men eller ikke noget nævneværdigt, og han er ikke specielt sød ved den, og der er fandens til forskel fra den Brenderup med tip til 10Klik og den anden til 3½ og min skal det meste af tiden bare stå ude foran og glo, det er kun til have affald og brænde. Bevars hvis prisen var tilnærmelsvis den samme havde jeg taget den med tip, men det er den jo ikke lige frem

• #24   8. jun 2014 Har en Stema, der er 6 år gammel. Den har altid stået ude og er aldrig blevet vasket. Der er INGEN rust at finde på den nogen steder. Som tidligere skrevet knækker plasten om grebene til klappen, men ellers er der intet at komme efter og den har fået rigtig mange tæsk..

Kan klart anbefale det billige HN skrammel..

• #25   8. jun 2014 Og til 799kr får du sådan en høj pressening som så vidt jeg kan se er 2meter højere end overkanten, så der burde knallerten nemt kunne bo inde under. http://www.harald-nyborg.dk/p5254/hoejpressenning-m-stativ-t-m750

• #26   8. jun 2014 Jeg bruger naboens og hans nabo har en rampe:-)

Kommentér på:
Trailervalg?

Annonce