{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

Hmm hvad tænker i {{forumTopicSubject}}

Hejsa


Jeg har min virago til salg her inde så er der en manden på 56 år der skriver privat til mig ang en prøve tur jeg skriver han skal være så velkommen nu kommer det jeg syns er mærkeligt han vil ha jeg skal køre en tur med ham bag på han vil ikke køre selv så jeg aftaler med kæresten han køre med ham og det meddeler jeg så manden så får af vide om jeg var ked af at køre med ham min mave fornemmelse siger han er her ikke for at købe cykel men noget helt andet.... Hvad tænker i er jo ikke snerpet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm hvad tænker i
  • #2   21. jun 2014 Hvad med at få kæresten til at køre, så mister "køberen" måske interessen?

  • #3   21. jun 2014 Ja det gjorde han nemlig rimelig hurtig

  • #4   21. jun 2014 hmm .


    har han brug for en prøve tur bag på.

    og han så ikke kan tage til takke med en tur bag på din fyr.

    så er han vist ik så spechelt intresseret i din mc.

    men måske nærmer dig , tænker jeg .



    mvh




    ps .


    P
    A
    T
    T
    E
    R

    få tit gutter til at gøre mærkelige ting.

    smiley smiley


  • #5   21. jun 2014 Jaa det lyder lidt mystisk, men der kommer sikkert andre som er interesseret i cyklen smiley

  • #6   21. jun 2014 ps.

    sig ok til at du køre ham en tur.

    og når han så dukker op, så lad dig fyr give ham en gigant køre tur, på alle måder.

    så kan han gå øm hjem til sig selv.


    tag gerne foto.

    . .


    vi vil se det .
    smiley smiley smiley smiley
    mvh

    ps.

    han vil være godt øm, efter fx sådanne en tur bag på.
    som ham gutten får her .



    https://www.youtube.com/watch?v=vTsL7tAzbDI


  • #7   21. jun 2014 Umiddelbart kan man da ikke bebrejde ham han er interesseret i dig men han kan jo ligeså godt være ærlig og sige det smiley

  • #8   21. jun 2014 Sig dog til onkel klam at for 10k ekstra, er det dig der køre smiley

  • #9   21. jun 2014 At han heeeeeeelt sikkert gerne vil købe motorcykel.

  • #10   21. jun 2014 Altså Putte er det dig der er på profil billedet ? Så er det helt sikkert ikk din virago han vil prøve.... smiley Guys !!

    For resten jeg er " kun " 50 .... vil du køre en tur med mig bagpå......... smiley smiley


  • #11   21. jun 2014 min første tanke var, at han ville tvinge dig af maskinen, og derefter farvel, til dig og stjæle din motorcykel , der er lige en herindefra, der gav en prøvetur, og han så den ikke igen, hvis han ikke vil prøve den bag på din kæreste, så lad ham købe en anden, mvh hc

  • #12   21. jun 2014 Hvis du får cyklen solgt af den grund så gør det, Tvivler på du ligefrem bliver "raped" af ham...

  • #13   21. jun 2014 Griner michael


    Jeps det er mig i hele egen person

    Puk


  • #15   21. jun 2014 Hold nu op hvor er nogle mennesker spooky!

    Lad ham da kigge forbi og når der så bliver tale om prøvetur siger du: "Desværre, jeg skal på ingen måde have DIG bagpå mens jeg kører og forresten vil min kæreste gerne tale lidt med dig om dit forslag..." Så kan de tage en lille ikke truende fornuftig snak om do's and don'ts ift normal opførsel.

    Så har han da lidt at tænke på på turen hjem.... måske er han endda blevet en smule klogere. Og hvis han vitterlig er interesseret i din cykel (hvilket det ikke lyder til) kan det være du får den solgt.

    Når det er sagt, så må det være dagens sjoveste indlæg og en stor kado til dig at en mand vil gøre sig så meget besvær blot for at sidde tæt på dig smiley

    Du kunne jo tage og foreslå kæreste den samme leg en dag hvis I alligevel går og keder Jer :o)


  • #16   21. jun 2014 Hej Puk
    Nu kender jeg jo dine evner indenfor kørsel, så tag ham da bare med smiley

    Ej, syntes da også bare han skal have en tur bag på Thomas ellers kan du køre ham en tur ud i skoven og få drengene til at lave en lille velkomstfest smiley

    jaja jeg løber aldrig tør for gode ide'r men mon ikke du kan få den cykl solgt til anden side?


Kommentér på:
Hmm hvad tænker i

Annonce