{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.270 visninger | Oprettet:

Pris forskel {{forumTopicSubject}}

Hej vil gerne høre hvor og hvad i har giver for at få skiftet dæk eller/og afbalanceret

Jeg har givet 800kr for afbalancering 1 dæk
Som sad på cyklen

Min far gav 350kr for at få skiftet 2dæk og afbalanceret som han selv havde pillet af

Min kollega gav 250 for at få skiftet og afbalanceret 1dæk som sad på cyklen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris forskel
  • #1   28. jun 2014 Du er blevet tørret godt og grundigt, mens de øvrige priser lyder ganske rimelige smiley

  • #2   28. jun 2014 Tak også det jeg tænkte:/

  • #3   28. jun 2014 Når jeg kommer med hjul, giver jeg 200.-kr. For dæk/slangeskifte og afbalancere pr hjul..... Kun fordi jeg ikke har købt dæk og slange

  • #4   28. jun 2014 altså, jeg køber dæk gennem min mc-mand også skifter han det gratis...

  • #5   28. jun 2014 Hele historien tak... Der er ingen der tager 800,- for en simpel ukompliceret afbalancering. Men vi vil alle gerne have penge for den tid vi reelt har brugt. Så hvorfor blev det så dyrt ? Havde man dækket af fælgen? Troede man der var fejl ? Var det svært at få bremserne af ? Eller ???

    Mvh brian


  • #6   28. jun 2014 Hvis du køber dine dæk på dækonline kan du se en monteringspartner tæt på dit postnummer, der er priserne rimelige.... Alternativt kan du prøve selv at sætte det på og afbalancerer det, der ligger lidt forskelligt på røret om det.

  • #7   28. jun 2014 Hallo !!
    Simon fik værkstedet til at pille forhjulet af cyklen og derefter afbalancere hjulet. Det er da klart, at folk skal betale for udført arbejde.


  • #8   28. jun 2014 Vil ikke give mere end, rimeligt er. 200-300 for skift og afb. Af 2 hjul synes jeg er rimeligt. Så dør han heller ikke af sult smiley

  • #9   28. jun 2014 Det kommer da an på hvor meget bøvl der er med at pille hjulet af.
    Ingen arbejder gratis............og de fleste forhandlere har en timepris på den anden side af 500,- incl. moms.


  • #10   28. jun 2014 Jeg fik nyt bagdæk inkl afbalancering for 1200 kr. Jeg kom bare med mc'en, så klarede de det hele smiley
    Det skal virkelig have drillet dem hvis det skal koste 800 kr for en afbalancering, det tog 5 min før hjulet var taget af min.


  • #11   28. jun 2014 Jeg bruger under en time på at montere 2 dæk og afbalancering.. Så 800,- for en afbalancering, er sku en fin timeløn.
    Men enkelte cykle kan være noget være.


  • #12   28. jun 2014 Jeg ringede ud til carstens mc i varde da mine afbalancerings klodser var faldet af(ikke ham der har sat dem på) spurgte til prisen som var 800kr og troede bare det var prisen indtil jeg snakkede med andre senere om det da de skulle have skiftet dæk! Og nej jeg stillede min cykel ved dem mandag og kunne hente dagen efter, de skulle bare have fælget af og afbalancere den og så på cyklen igen, så det må være deres pris eftersom de oplyser det i tlf, og det var kun baghjulet der skulle afbalanceres...

    Nu ville jeg så bare have bekræftet at jeg rent faktisk har betalt overpris smiley
    Det gør jeg så ikke igen, men det er ikke for at hænge butikken ud da jeg har hørt andre haft god service der, men nu det så min 3 gang jeg oplever noget mindre uheldigt. Og nok sidste gang! Men måske man skulle ringe og fortælle ham at hans pris er i overkanten i forhold til andre? Men de priser i oplyser er fet rigtige mc steder eller en lusket baggård eller en ven?


  • #13   28. jun 2014 Fik du ikke engang skiftet dæk! !!! ?

  • #14   28. jun 2014 Som jeg skrev tidligere, gav jeg 400 (2*hjul) med det hele hos glejbjerg motor service, (når jeg kommer med nye dæk og hjul pillet af)

    Hos vejen auto og mc, tror jeg det hedder skulle jeg give 650.-kr for det samme som dig (dog kom jeg selv med dæk) men de skulle aldså afmontere baghjul o.s.v.....

    Man skal måske også tænke på at det kræver lidt mere end forhjulet, da kæde jo skal strammes ordentlig op o.s.v

    som andre siger er det gratis mange steder, hvis man køber dæk hos dem til lidt overpris......


  • #15   28. jun 2014 Jeg gir 200 pr. Hjul ved mc1 hvis jeg kommer med løs dæk og fælg..

  • #16   28. jun 2014 Nu har du jo bare sat din mc og ladet dem om det hele og de skal jo have skruet hjulet af og afbalanceret og så monteret det igen så de har sikkert brugt mindst 1 time på det som vel koster 5-600kr pluds afbalancereingen så i min verden er det ikke helt ved siden måske lidt i overkanten så tør øjnene og kom videre smiley

  • #17   29. jun 2014 Ja de skulle skrue den af mc og montere igen men kun afbalancering, men mest af alt var det også bare om det var prisen? For det lyder det ikke til det er men altså jeg har betalt og så egenligt ikke noget forkert i prisen for som du siger er der jo os en timepris men bare fordi jeghørte fra flere at det koster 2-300

  • #18   29. jun 2014 Skrue et hjul af, afbalancere og montere igen på en time? Så havde jeg fundet en anden mekaniker. Som sagt gik der 5 min inden hjulet var pillet af min, afbalancering tog få minutter i deres maskine, og påmontering tog måske så 7 min.
    Jeg fik lavet 6000 km service, skift af bagdæk inkl afmontering, bagdæk af/nyt på og afbalancering, en snak med mekanikeren og set deres tøjafdeling på en time.


  • #19   29. jun 2014 Jeg vil mene at det er lige i overkanten, men så ved du det til næste gang.......

  • #20   29. jun 2014 Har lige skiftet dæk på konens ER5.
    Det tog max 5 min at få hjulet af, ca 5 min til at afbalancere hjulet og igen max 5 min til montering.
    Selvfølgelig skal værkstedet have penge for deres arbejde, men hvis vi her medtager tiden at få MC'en på og af liften, så er vi ude i 20 min arbejde maks. Så enten kører Carstens MC med høje timepriser, hjulet er afbalanceret med guldklodser, eller også har der været tale om en meget misligeholdt MC, hvor alt har siddet groet godt fast.


Kommentér på:
Pris forskel

Annonce