{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en meget ærlig mand
  • #1   17. aug 2014 Og han gør det stadig ......

Gør sku selv samme ... Køre jeg så det koster kortet og der kommer blå blink bagved så er jeg også den der er smuttet såfremt jeg har motor nok til det.. Kniber lidt på DTeren smiley .. Men så må man jo prøve alternative ruter hvor der ikk er asfalt

• #2   17. aug 2014 Pisse gammel, men holder stadig 100!

Der er en del sjove klip med ham smiley

• #3   17. aug 2014 Alt for fedt klip, det underholder sgu hver gang med en som endelig tør sige hvad andre tænker!

Paul Erik A, det er der da ikke meget mening i når de kan se din plade..

• #5   17. aug 2014 han er sku en frisk fyr. smiley hc

• #6   17. aug 2014 Han siger det jo som det er . . . smiley

• #7   17. aug 2014 for dælen da , har lige afsluttet en samtale på facebook med : altij altij

smiley

• #8   17. aug 2014 Frederik P De skal stadig kunne bevise at det er dig der har kørt ellers er det bare bøde(r) der skal betales

• #9   17. aug 2014 Paul Erik A, Det kendte jeg ikke til, må jeg ærligt indrømme.

• #10   17. aug 2014 Paul Erik A
    det er sateme flot, først køre som en vild og så stikke af som en kylling, vorherre bevares, jeg håber ikke du tager uskyldige med i faldet.

• #11   17. aug 2014 Leo.... slap nu af, hvis du går over for rødt går du så også direkte til nærmeste politimand og siger "jeg har lige gået over for rødt må jeg få en bøde nu"

Jeg sige ikke at det er helt fint at man bare stikker af fra policen, jeg er selv ikke bleg for at erkende hvis jeg har lavet noget lort. Men hvis PE smutter fra policen på motorstien, så er det jo ikke ligefrem fordi han har sat alles liv i fare...
    Om det er en korrekt beslutning han så vælger, det må være op til ham selv, jeg ville simpelthen ikke turde i frygt for at blive fanget i forsøget.

Vi er alle til fare i trafikken mere eller mindre, det er vi reelt med det samme vi går ud fra en dør, og det at kører mc har nu ofte været forbundet med at fartgrænser ikke overholdes 100%,

Til tider tror jeg at du er et lidt for perfekt menneske, men grundet din alder på 54 vælger jeg at tænke at du bare er blevet voksen og lidt kedelig.
    Igen bliver jeg så forvirret når jeg ser at du ejer en R1'er men ok den kan self også køres 100% efter reglerne, men så er det spild af cykel.

• #12   17. aug 2014 Dennis jeg er skam ikke perfekt, om jeg er gammel og kedelig det må andre "kloge" mennesker som dig bedømme, men jeg mener hvis man bryder loven og bliver spottet så må man tage sin straf

• #14   17. aug 2014 Man er en mand, hvis man står ved det man har gjort. Og de gør han jo 100%
    Ingen dårlige undskyldninger smiley

• #15   17. aug 2014 14# jeg kan ikke være mere enig

• #16   18. aug 2014 Tjaa har jeg kørt så "langsomt" så det bare er en både så stopper jeg da også og tager den.. Men er den over kortet så er det - Møjn jeg er fløjn

Nu køre jeg så kun DT175 for tiden . Vist kun inde i byen og ved vejarbejde jeg kan miste kortet på den smiley
    Køre frisk og tager da også chancer inde i byen (Kolding) og ville da derinde have en ærlig chance for at slippe væk på den

• #17   18. aug 2014 Paul Erik A
    Ja inde i byen og ved vejarbejder, det er så nok også lige der det ar farligst for andre end dig selv at køre meget fo stærkt, kan du virkelig ikke selv høre hvor tåbelig og unasvarlig du agerer, skynd dig at blive voksen inden det er for sent

Kommentér på:
en meget ærlig mand

Annonce