{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.147 visninger | Oprettet:

Thor Boje O
Thor Boje O
Tilmeldt:
24. aug 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20

Hjælp til stjålet motorcykel {{forumTopicSubject}}

Goddag, morgen eller aften. Mit navn er Thor Boje Outzen og vil hører om folk vil gøre mig den hjælp at holde udgik efter min motorcykel. Min motorcykel, en gul yamaha xs400 (der står ikke xs400 på den) blev stjålet i nat fra min addresse lyshøj alle i valby. jeg er ny og amatør motorcykelist og derfor ik forventet at der skulle det store behov til for en gammel sag som min, der tog jeg fejl, det har jeg lært nu. Men hvis folk vil være søde bare at kigge efter den så vil jeg blive glad, Nummerplade er AF 10486 og mit nummer er 30354585. Jeg håber det er et ordenligt emne da jeg også er ny herinde. Den er forresten sidst set 20:00 igår aftes


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til stjålet motorcykel
  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #1   24. aug 2014 her er et billed forfra

    profilbillede
  • #2   24. aug 2014 Øv , Skal nok kigge når jeg suser rundt..

  • #3   24. aug 2014 Hold nu kæft hvor er det ærgerligt, at det skal ødelægge en god start som motorcyklist. Forpulede tyve pikke svin..
    Kommer godt nok fra sydfyn, men skal nok holde udkig her smiley


  • #4   24. aug 2014 Kikker omkring mig i det nordlige sønderjylland, Vh

  • #5   24. aug 2014 lad os håbe de bruger den til rambuktyveri, og at de dør af det

  • #6   24. aug 2014 Gå/kør en tur rundt i byen .. Lyt efter din maskine

    Ikke sjældent de bare bliver brugt til sjov indtil de ikk kan mere


  • #7   24. aug 2014 Hej, jeg bor lige rundt om hjørnet fra dig, på Aarestrupsvej.
    Jeg holder øje !
    Jeg har godt set din maskine for nogle uger siden..