{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.147 visninger | Oprettet:

Thor Boje O
Thor Boje O
Tilmeldt:
24. aug 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20

Hjælp til stjålet motorcykel {{forumTopicSubject}}

Goddag, morgen eller aften. Mit navn er Thor Boje Outzen og vil hører om folk vil gøre mig den hjælp at holde udgik efter min motorcykel. Min motorcykel, en gul yamaha xs400 (der står ikke xs400 på den) blev stjålet i nat fra min addresse lyshøj alle i valby. jeg er ny og amatør motorcykelist og derfor ik forventet at der skulle det store behov til for en gammel sag som min, der tog jeg fejl, det har jeg lært nu. Men hvis folk vil være søde bare at kigge efter den så vil jeg blive glad, Nummerplade er AF 10486 og mit nummer er 30354585. Jeg håber det er et ordenligt emne da jeg også er ny herinde. Den er forresten sidst set 20:00 igår aftes


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til stjålet motorcykel
  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #1   24. aug 2014 her er et billed forfra

    profilbillede
  • #2   24. aug 2014 Øv , Skal nok kigge når jeg suser rundt..

  • #3   24. aug 2014 Hold nu kæft hvor er det ærgerligt, at det skal ødelægge en god start som motorcyklist. Forpulede tyve pikke svin..
    Kommer godt nok fra sydfyn, men skal nok holde udkig her smiley


  • #4   24. aug 2014 Kikker omkring mig i det nordlige sønderjylland, Vh

  • #5   24. aug 2014 lad os håbe de bruger den til rambuktyveri, og at de dør af det

  • #6   24. aug 2014 Gå/kør en tur rundt i byen .. Lyt efter din maskine

    Ikke sjældent de bare bliver brugt til sjov indtil de ikk kan mere


  • #7   24. aug 2014 Hej, jeg bor lige rundt om hjørnet fra dig, på Aarestrupsvej.
    Jeg holder øje !
    Jeg har godt set din maskine for nogle uger siden..

    Håber den bliver fundet.


  • #8   24. aug 2014 Skal nok kigge efter den på Nørrebro;)..
    Det er sq kedeligt at høre..håber du finder den..eller en anden gør;).


  • #9   24. aug 2014 Jeg skal nok holde øje her i det vestsjællandske, den er jo rimelig letgenkendelig.
    Håber at du får den igen i hel stand, den er vel meldt stjålet?

    Jeg ved ikke hvor det er "logisk" at kigge efter den i kbh området.


  • #11   24. aug 2014 For pulede tyvepak smiley
    Har delt den inde på FBern
    Mvh jens


  • #12   24. aug 2014 håber den kommer hjem uskadt igen

  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #13   24. aug 2014 Jeg har ihvertfald gået rundt 1 times tid i området her hvor jeg bor bare lige for at se om det kunne være den bare var blevet rykket men den er ingen steder at se. Den havde ca halv tank så den kunne nok køre 120-150 km bare på det.

  • #14   24. aug 2014 Forpulet lorte tyve svin .

    Thor jeg kikker efter den her i Nord SJ .
    og
    Har lagt den ind i denne gruppe .

    både du og andre meld jer gerne ind,så jer der har været uheldige, nemmer kan få noget hjælp til at finde jeres mc igen .


    http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/vaelg/213303-yamaha_stjaalet_i_kbh?status=1


  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #15   24. aug 2014 Vil lige gøre opmærksom på jeg er blevet ringet om af en på taletidskort med nummer 71627064 og krævet dusør for at give en mulig addresse i Nord sjælland da jeg nægtede lage han på. hvis nogen kender nummeret så sig til.

  • #16   24. aug 2014 Kan politiet ikke hjælpe dig når du har et nummer

  • #17   24. aug 2014 Almindeligt snydetrick, der er ingen motorcykel der hvor de siger...

  • #18   24. aug 2014 det er blevet det nye triks, at ringe og forlange en dusør, det er startede her oppe i Nordjylland også. .. håber du får din mc igen, den er rimelig nem at kende. mvh hc

  • #19   24. aug 2014 "Vil lige gøre opmærksom på jeg er blevet ringet om af en på taletidskort med nummer 71627064 og krævet dusør for at give en mulig addresse i Nord sjælland da jeg nægtede lage han på. hvis nogen kender nummeret så sig til."


    Ja, det sker gang på gang det her....Er det ikke på tide Politiet bliver informeret om den her mand ?


  • #20   24. aug 2014 Kigger efter den i hvidovre og omegn.

  • #21   24. aug 2014 de er klar over det, det udtalte de i tv nord en dag, syntes de skulle sætte lidt ind på at få det stoppet.. hc

  • #23   24. aug 2014 hvad med at kontakte dem , så får man et konto nr man skal sætte dusøren ind på og politiet kan så spore dem via banken?

    det er jo lort med lort på at stjæle en mc og så bagefter opkræve en dusør...


  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #24   24. aug 2014 tjasådan er det i guess...

  • #25   24. aug 2014 Var i Avedøre idag og kunne ikke se den, men er ikke bekent med områd. Hvis nogen kan ligge i med et sted på google maps elle lignene hvor MCer dykke op denne kunne hjelp.

    Tak

    Tim


  • #26   24. aug 2014 Her er det vist værd at kikke..

    "Næste gang jeg mangler en off road agtig maskine ville jeg måske kigge efter den i den lav numererede ende af

    Rebslagerporten i Avedøre stationsby.

    og måske tale med en gut derude der kører i en grøn nissan pathfinder, han skulle efter sigende være god til at skrue på motorcykler.

    http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/generel-diskussion/199391-fundet_ktm_640


  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #27   25. aug 2014 Jeg kan nu sige jeg er blevet afpresset til at "friviligt" give en "dusør" på 4000kr for at få oplysninger for en mulig position for min motorcykel, personen er en ung mand fra nord sjælland og har danske bank har fået lokket reg og kontonr ud af ham som jeg håber er rigtigt + jeg har en optagelse af samtalen som jeg her idag går ned til politiet med. Om han har den eller ej, så kommer han til at lære han aldrig skal afpresse folk igen.

  • Niels R
    Niels R Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #28   25. aug 2014 ja det er sgu noget lort.... man føler sig total magtesløs..... gå endelig til polititet, så det svin stoppes....

    Kigger efter en gul Yamaha...


  • #29   25. aug 2014 Håber da den person bliver straffet så den kan mærkes, Men det kan jo være en her inde fra også smiley

  • #30   25. aug 2014 Held og lykke med at finde den - holder selv udkig i kbh området.

  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #31   25. aug 2014 oh well har været på station city og aflevere det jeg kunne og sige det jeg kunne men da han ik er andet end en muligt "vidne" eller bedrager har de ikke nok sagen til at gå ind og kræve navn og addresse på mulig ejer af en konto som ikke engang sikkert eksistere. men har gjort hvad jeg kan så nu spiller jeg the waiting game

  • #32   25. aug 2014 en du kender må kende en der arbejder i en bank, og så find ham.. hc

  • #33   25. aug 2014 Kan man selv set op et honeypot? Jeg ville bidrage lidt kontant til fællet hvis et godt stratagi findes?!.

    Han må også læse denne side ofte, som der er så mange folk her fra de er kontaktet så måske skulle denne ikke navnes her?


    Tim


  • #34   25. aug 2014 Det kan sku da ikke passe at det er lovligt at afpresse nogen penge for sådan noget her (om han så har viden eller ej), politiet må på banen eller ekstra bladet.....mener jeg

    ellers er der jo frit spil spiller at stjæle en cykel/ derefter taletidskort/ derefter en bankkonto / derefter en leverings addresse, og så er det hele risikofrit p.g.a politiet ikke gider at efterforske en konto man kan få navnet af ejeren på, trådstarter har enda optaget afpresningen. ......Det er jo vanvid, prøv at kontakte ekstra bladet og se om de vil skrive om det her, så kan det være politiet får fingeren ud! !!!!


  • #35   25. aug 2014 Ja hvis ikke policen gør noget, så gå til bladet - det kan sgu ikke være rigtigt. Det er jo ikke første gang den metode anvendes.

  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #36   25. aug 2014 Problemet som jeg fik af vide er at politiet er bundet af regler der hedder at straffen skal være 1½ - 2 år + før de kan gøre det, ellers har de ik tilladelse. så det er ik en slem nok forbrydelse. fordi det er jo ikke sikkert om han har gjort det så han står inde for "bedrager/vidne"

  • #37   25. aug 2014 Der må være en bankmand mk der kan hjælpe her ?


  • #38   25. aug 2014 En bankmand der ønsker at blive fyret og politianmeldt?

  • #39   25. aug 2014 Kan man ikke gå i banken og sætte 20kr ind på hans konto og få en kvittering? står der så ikke hans navn og/eller adresse?

    så er det vel bare at svinge forbi med en kage til kaffen og få en lille snak


  • #40   25. aug 2014 Nej der står bare konto nummer.
    Det havde måske været muligt i en lille lokal sparekasse da de fantes, men i en stor bank som Danske Bank kender de ansatte loven


  • #41   25. aug 2014 #39
    Kage til kaffen..hehe smiley


  • #42   25. aug 2014 Thor .
    Jeg sidder med halv stiv diller,over at du har handlet og at du ikke finder dig i det lorte svin af en svindler, respekt herfra,

    og du siger til hvis du har fået ham ud af busken og du evt har et møde med ham, så er jeg glædligt med til at svinge battet henover svinets ryg -stykker.

    jeg hader sådane nogle tyve svin .
    mvh


  • #43   25. aug 2014 Ved ikke om det er muligt - men jeg ville nok prøve at ringe til http://www.lycamobile.dk/dk/ og forklare siturationen og evt at politiet ikke kan (gider) hjælpe - måske har de nogle oplysninger på ham, og hvis det en flink medarbejder, kan han måske uofficielt hjælpe... Men ja, nok langt at skyde, men vil sige det er forsøget værd.

  • #44   25. aug 2014 Thor, nu er du helt på rene med at ham med dusøren ikke aner en skid om din cykel, ikke sandt? Det er rent fup,- de googler feks ordet stjålet, og ringer så. Jeg var selv ude for det med knægtens bil.
    Men det er fedt du gør noget ved det. Jeg anmeldte det også, og fik ca. samme besked som du. Dem der lever af andre folks ulykker skal fanme ha bøllebank!


  • dan K
    dan K Tilmeldt:
    okt 2012

    MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 28
    #45   26. aug 2014 jeg blev også kontaktet af ham i søndags og der sagde han den stod på sjælland og ville have penge for at sige hvor den var men han er da bare fuld af lort fandt selv min cykel om aftenen efter et tip om at den stod i en lukket garagse nede af en gyde så ja han er da bare fuld af lort

  • #46   26. aug 2014 Lækkert du har fundet den igen, er den uden skader


  • #47   26. aug 2014 Thor, Betal ingen penge!

    Jeg har været ude for helt det samme, af 2 forskellige personer. Det er fup og fidus, og de vil kun have dine penge.
    Politiet kan intet gøre og kan ikke spore dine penge til en given konto, heller ikke på et taletidskort, desværre. Når det er en bank overførsel så klapper fælden og du kan ikke hive dem tilbage.

    Hvis du alligevel har tvivlen til gode, så spørg ind til foto beviser, eller en lille film af din MC som de skal sende til dig - Hvis der er nogen der kan sende det så er der jo ingen tvivl om #ægtheden#

    De kører på ens følelser og ved at man er sårbar når man lige har mistet sit "kæreste" Og man er derfor "blød" til at tro på hvad de siger - Det var sådan jeg havde det.


  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #48   26. aug 2014 Dont worry, jeg er ikke stupid smiley jeg ville blot have kontonummeret så jeg kunne prøve at spore ham, dog vil danske bank i fredensborg ik sige navnet da det er secret! men nej altså havde på ingen måde tænkt mig at give ham 1 krone. Og lige præcis han blev fornærmet da jeg nævnte at jeg godt kunne tænke mig et billed.

  • #49   26. aug 2014 Sig han kan få dem kontant og så præsenter en golfkølle....

  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #50   26. aug 2014 har prøvet han nægter han skal have dem overført. men går nok har ik haft kontakt med ham siden søndag nu gider jeg ham heller ikke mere.

  • #51   26. aug 2014 Har været forbi Avedøre i dag, hvor min egen blev fundet efter den blev stjålet i Hvidovre. Og der var den ikke.

  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #52   26. aug 2014 tak fordi du har kigget smiley

  • #53   28. aug 2014 Kigger efter den hvor jeg kommer

  • #54   29. aug 2014 Hej Thor og andre i tråden. Den samme person har ringet mig ned de senere dage. Jeg har også krævet bevis og nægtet at betale forud. Godt du har samlet sammen, Thor. Skulle nogen se en Sort/guld Aprilia RSV, så sig til. God weekend! smiley

  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #55   29. aug 2014 Det er lidt fedt af vide (sarkastisk) at der muligvis er en herinde som bare er her for at se folk der har mistet deres motorcykel ringe dem op også kræve penge for beviser

  • #56   15. sep 2014 noget nyt?

  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #57   15. sep 2014 intet nyt overhovedet

  • Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Svar: 2
    #58   21. sep 2014 Det er formentlig samme person jeg blev kontaktet af idag.

    Ung venlig mand som havde set min nyligt stjålne sorte Buell SB9SX nær Farum station. Han var interesseret i at hjælpe såfremt der var en dusør - fair nok. Så kom der en længere historie, som var lidt svær at følge med i, som forklarede hvorfor politiet ikke skulle indblandes. Aftalen blev først at jeg skulle tage et pengebeløb med hvor han skulle have halvdelen på stationen og den anden halvdel når jeg var blevet vist motorcyklen.
    Jeg kontaktede umiddelbart efter min ven som arbejder som betjent i kbh. Han sagde at det med garanti var et svindelnummer og at jeg ikke skulle udbetale dusør uden om politiet.
    Den unge mand blev dog meget defensiv, da jeg var skeptisk over metoden med dusør uden om politiet og ændrede planen. Så der blev ingen aftale herefter.
    Jeg opfordrede ham til at kontakte politiet med oplysningerne og at han kunne få den lovede dusør alligevel. Derefter udfordrede jeg ham til at sende et billede af motorcyklen. Siden har jeg ikke hørt mere.
    Det hele giver mere mening nu hvor jeg ser debatten i denne tråd.


  • #59   21. sep 2014 Næste gang denne unge mand ringer til nogen og kræver dusør, skal vi bare samle en ordentlig flok herinde fra og skræmme ham, så han aldrig glemmer det igen.

  • #61   21. sep 2014 BDog . Er jeg det jeg har sagt før .. en eller anden dag er der en der hiver fat i knægten

  • #62   21. sep 2014 # 59 .
    Det er vist forslået.

    der var vist ikke den store intresse, hvilket jeg ikke forstå .

    hader de forpulet lorte tyve svin, uanset hvilket led de opererer i, og hvad de udøver for noget krimminelt pis.

    det røvhul som her omtales skulle sparkes hårdt i sine boller.

    det svin .

    syntes jeg .


  • #63   21. sep 2014 Har næsten lyst til selv at efterlyse min mc, selvom den står fint i baggården - bare i håb om at den person kontakter mig, for det fanme svinsk og som Busa fint udtrykker, skulle han sparkes hård i løgene !

    Men håber sgu I får jeres mc'er tilbage smiley


  • #64   21. sep 2014 Sådan en svindler er beskyttet a LOVEN?
    FUCK loven og nu skider jeg endnu mere på politiet.
    Skulderklap til den enkelte betjent for den enklte gode gerning, men...
    Respect off


  • #65   22. sep 2014 Nu er det jo ikke politiet der skriver loven.. Så det er ikke politiet du skal være sur på, men regeringen.

  • #66   3. nov 2014 noget nyt i sagen?

  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #67   3. nov 2014 stadig intet, desværre smiley

  • Thor Boje O
    Thor Boje O Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #68   3. feb 2015 Min kære mc er fundet, dog.. med nogle mangler. den blev fundet blot 10 mins cykel tur fra hvor jeg boede.

    profilbillede
  • #69   3. feb 2015 Shit !!! så hænger du på den igen gamle dreng smiley

  • #70   3. feb 2015 De forpulet tyve svin .




Kommentér på:
Hjælp til stjålet motorcykel

Annonce