1.515 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

GPS Tracker - Simkort? GPS Tracker - Simkort?

Hej.

Nu efter alle disse indlæg med stjålne cykler, har jeg besluttet mig for at købe en gps tracker fra e-home.dk (595,-)

Men så skal jeg jo bruge et simkort - men dem jeg lige hurtigt har tjekket, har et inaktivitets gebyr/minimums forbrug på 10,-

Og eftersom jeg ikke regner med at smse med den så meget, at det når 10,-, ville jeg høre om der er nogle, der kender til et abonnement som ikke kræver et minimums forbrug?

Ikke fordi det er de 10,- der slår økonomien, men det ville da bare være rart at kunne have et simkort liggende i den, og så selvfølgelig tjekke engang imellem om den nu var hvor den sku være - men det jo trods alt kun 10-20 øre pr sms

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GPS Tracker - Simkort?
  • #1   25. aug 2014 Jeg har en fra unotel, den skal bare sende 1 sms om måneden så er den nærmest gratis 35 Øre pr sms ellers så er der bøde straf på 10 Kr i måneden

• #2   25. aug 2014 Abonnementstype UnoSekund

Ups det er kun 16 Øre det koster kan jeg se Pr. sms

Min opsætning, der er kun det som skal være der

profilbillede
  • #3   25. aug 2014 Når du alligevel skal ud og investere, så brug lidt ekstra og få en ordentlig....

Har tidligere haft den billige microtracker og den ligger fint i skuffen i dag og er udskiftet med en tracker fra www.trusted.dk
    Har haft den i to uger og so far er jeg tilfreds!

• #4   25. aug 2014 Steffen - okay det ser fornuftigt ud - og ja, "bøden" er kun hvis den slet ikke bliver brugt, så selvom man f.eks. kun bruger 3-4sms'er så bliver man kun taksteret de ca 60 øre på den måned?
    Tjekkede selv CBB fordi der stod abonnement 0,- - men i slutteksten stod der noget lign. "minimums forbrug 10,-, hvis forbruget ender under 10,- pr måned, bliver beløbet op til 10,- taksteret ekstra" Så der ville man uanset hvad ende på 10,- pr måned

Henrik - hvad var der galt med din microtracker og hvad koster den du linker til?
    Hvordan virker den nye og hvad ekstra kan den?
    Gps er jo ikke en ny opfindelse og sådan en der sender sms'er virker jo ret så simpel i sig selv.

• #5   25. aug 2014 microtrackeren var slem til pludseligt at vandre - dvs sende alarm uden grund.
    Dernæst er den direkte dårlig til at holde strøm!

Priserne på T2 med 3 x AA batteri og med en batteritid med en sending om dagen ca 5 år! koster så vidt jeg husker små 2500,-
    Men der er nye mindre modeller på vej om 1-2 mdr, som kommer til at koste omkring 1300,-
    Nej det er ikke selve GPS chippen der er speciel. Men der er stor forskel på hvordan de små sorte flædekarameller er sat sammen og hvilken kvalitet de er i.

Der er også mulighed for UHF sporing + mulighed for adgang til hjemmeside med forskellige features ifm sporingen.

• #6   25. aug 2014 Okay, ja det vil da være noget irriterende.

2500 er lige i overkanten - men 1300 lyder fint - ved du hvad den T8 står i?

Selvfølgelig er den bedre - men om den er det mærkbare bedre / og kan flere ting

Nu har jeg ikke sat mig ind i så meget hvad de kan og sådan - den jeg linkede til, sender bare en sms med link til google map - færdig bum - men selvfølgelig, hvis den sender forkerte meldinger tit, så bliver man da småirriteret.

Men dem her Trusted - er det med simkort? Måske jeg dum, men kan ikke lige finde ud af det smiley

• #7   25. aug 2014 T8 ender også omkring 2500,-

De fleste modeller sælges både med og uden abonnement.
    embeded = indstøbt sim = abonnement
    de andre fåes både med og uden

• #8   25. aug 2014 Så dem uden skal der bare et simkort til og det er det? Ved du om den nye der kommer, har mulighed for simkort? Du lyder til at kende lidt mere til det, end de selv oplyser smiley

• #9   26. aug 2014 Deres hjemmeside er ret ny og der mangler stadig lidt oplysninger... Jeg kørte ned forbi dem af samme grund.
    Jeg har ikke helt styr på hvilke der har indbygget sim eller ikke.
    Jeg har købt en med udskiftelig sim kort, men samtidig oprettet abonnement ved dem til 500,- år inkl datatrafik og agang til sporingssoftware på hjemmesiden.

Den næste bliver nok med indbygget sim....

Jeg ved de arbejder hårdt på deres hjemmeside til privatkunder, men den er stadig ikke helt klar. Har du spørgsmål så giv dem et kald, det er flinke folk og de ved hvad de snakker om.

• #10   26. aug 2014 Okay, det vil jeg så prøve smiley Tak skal du have

Kommentér på:
GPS Tracker - Simkort?

Annonce