{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.570 visninger | Oprettet:

Snydt eller? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt noget værktøj af en bruger herinde. Betalt via Mobilepay. Så har jeg fået et T&T-nummer til GLS, som det skulle være sendt via, men det nummer finder jeg ikke noget på og GLS bekræfter også, at nummeret ikke er til deres forsendelser.

SMS svarer han ikke på. Han tager ikke telefonen, når jeg ringer. Pakken skulle være sendt torsdag, men jeg har ikke modtaget noget. Og alt det har jeg naturligvis dokumentationen i orden på. Pudsigt nok er annoncen stadig online på Gul og Gratis, men fjernet herinde.

What to do?

Jeg giver ham lige en dags tid.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snydt eller?
Kommentér på:
Snydt eller?

Annonce