Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måske sidste ''sommerdag''
  • #2   4. okt 2014 Suzuki sv 650 S ABS 2007, med fuld kåbe:)

• #3   4. okt 2014 tillykke

• #4   4. okt 2014 Tillykke med den.

• #6   4. okt 2014 Vi fik dog ikke 20 grader her i Vestjylland , men det har været ok til 144 km og så gemmer efteråret på måske en tur til en af dagen , men så var det vist også det i år , der er div dele på vej i posten til vinter monteringe , det tager hun som de første tegne på vinter smiley men næste år heder det Nordkap 100 % sikker

• #7   4. okt 2014 Jeg var ude på min bette nye "kværn" fra 15 til 21, fantastisk vejr, fantastisk tur, men for satan hvor føles mine ben som gelé nu..

• #9   5. okt 2014 Tilllykke med din nye bike smiley det bliver sku da svært at stille den i vinterhi om ikke så længe, når du lige har fået den smiley

Jeg synes det var helt vildt fedt at møde så mange cykler der var ude og køre i det super fede vejr i går. jeg kørte selv til Nykøbing og bagefter til Odden og spiste aftensmad på en havn, inden turen gik hjem til København smiley synes sku godt nok det stomet helt sindsygt ude på motorvejen

• #10   5. okt 2014 Tak for det!
    Jeg fik også hilst på en del! og der var imponerende mange motorcykler på langelinje i KBH igår midt på dagen, dejligt at se!

Og ja, det blir' lidt hårdt at sætte den i vinterhi snart, men prisen var også derefter, at seasonen er ved at slutte:)

Kommentér på:
Måske sidste ''sommerdag''

Annonce